Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
:hoppe: for én måned igjen!! :juhu: :-D

Så morsomt at det var så bra på ultralyden!! :-D Må være helt fantastisk ... *drømme*

Er du kommet så langt at man kan se kjønnet, eller var det bare legen deres som var for uerfaren ?

Kvalmlen veier nok opp for alt når man ser den lille ... Jeg vil også ha baby!! Nåde forloveden om han finner ut at vi ikke kan prøve til høsten likevel ... :frustrert: har bare løs avtale da, men ... får se når han har skrevet under kontrakten på den nye jobben, liksom

Ha en fortsatt fin kveld! :klem:

Shit, under 1 mnd igjen.. :overrasket: må virkelig skjerpe meg med forberedelsene..er litt lat om dagen. UL var fantastisk!! Gled deg!! Han er så søt bebyen min :hjerter_rundt:

Jeg håper virkelig at det ordner seg på jobben, slik at du kan få beby i magen i høst også :hjerter: Stas!

God dag og god helg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Shit, under 1 mnd igjen.. :overrasket: må virkelig skjerpe meg med forberedelsene..er litt lat om dagen. UL var fantastisk!! Gled deg!! Han er så søt bebyen min :hjerter_rundt:

Jeg håper virkelig at det ordner seg på jobben, slik at du kan få beby i magen i høst også :hjerter: Stas!

God dag og god helg!

:vinke:

Ikke for å skremme deg, men er det ikke vanlig å få vondt i ryggen når man er gravid? :sjenert:

Selv er jeg redd jeg får problemer, jeg har ekstra svai i ryggen- både oppe ved skuldrene og rett ovenfor rumpa, så da kan jeg få en del problemer med ryggen ...

Jaaaa, vil ha baby!!! Det er veldig sikkert at forloveden får skrevet under kontrakten, for han er lovet den jobben ... Men så sier han at vi må ta det når den tid kommer ... men er jo ikke noe i veien for å få baby da,tjener jo nok penger på en 80% jobb!

Mulig jeg er überglemsk, men har du bilde/link av kjolen? Usikker på om du har vist den før eller ikke , tror det ikke men så var det den gull-

:fisk: -hukommelsen min da ... :ler:

Ha en fin helg! :klem:

Endret av Knøttet
Skrevet (endret)

tror jeg har lagt inn bilde før, men her kommer det en gang til. Min fantastiske Kjole

Ryggen ja, d e vanlig å ha vondt i når en er gravid, men er det ikke litt tidlig i uke 12...er bedre nå, så rekner med jeg hadde løftet litt feil eller noe..

Endret av jento
Skrevet

I dag har jeg kjøpt bilpynt, og ringt kirkekontoret. Har fått mailadressa til presten slik at jeg skal sende kirkeprogrammet for å få godkjenning av det, slik at vi kan trykke det opp.

Har ringt han som skal spille saks i kirken, men han tok ikke tlf.

Skrevet (endret)

Altså, det som står igjen..:

1. Skrive ut bordoppsettingen

2. Sjokolader til velkomstgavene

3. Trykke kirkeprogram

4. Forhøre meg endelig om bryllupskaken

5. Pusse ringer og gravere inn dato

6. Hvem er i baren? Svigers og pappa har ansvar for

7. Cognak-glass

8. Mangler en serveringsdame

9. Skrive kjøreplan for middagen Overlater til toastmaster

10. Skrive kjøreplan for hele dagen

11. Snakke med toastmaster.

12. Mikrofon til festen

13. Skrive navn på bordkortene.

14. Snakke med dem som skal spille på festen

15. Snakke med prest

16. Gå inn sko

17. Øve på brudevals

18. Ringe saksofonist

19. Trykke opp festprogram

20. Sende mail til presten- godkjenning av kirkeprogram

21.

Endret av jento
Skrevet

Nå skal jeg ha en kjapp dusj, og så skal jeg besøke bøkene deres også.

En liten sur mine for at mannen aldri er hjemme :sur:

Skrevet

Sjefen min hadde bekkenplager nesten helt fra hun ble gravid. Men med ryggen får man vel mest vondt i pga belastning, så det er vel ikke så veldig sannsynlig at det er derfor du har vondt enda? Det er jo ikke noe automatikk i at ryggen skal bli vond på lik linje med at man som oftest får litt problemer med bekken?

Skrevet

Innom med en lørdagsklem:klem:

Idag skal jeg og mannen på valsekurs igjen. nå må jo den valsen sitte snart :ler:

Skrevet

Kjempefin kjole, så bra at du var så fornøyd etter prøvingen nå også!

UL hørtes fantastisk ut - det er nok en ganske spesiell opplevelse når man får se babyen på den måten :)

Lykke til med siste innspurt, får håpe ryggen blir bedre!

Lørdags :klem: fra meg også

Gjest Pesto
Skrevet (endret)

Hei, her har det jo skjedd masse i det siste. Jeg tror ikke jeg har fått med meg den kjolen, den var veldig fin. Stilig med den pynten som går igjen både foran og bak.

Listen din ser ganske overkommelig ut, dette går sikkert bra. Mye av det er å dobbeltsjekke at alt er i orden ser jeg, sånn blir det vel. Kommer vel til å sjekke alt 11 ganger for så og ta en siste sjekk bare for å være sikker :ler: Litt kontrollfrik ja, ikke bra i denne sammenhengen tror jeg. Så fint at du overlot kjøreplan skriving til toastmaster. Det må være deilig å ha noen å lempe noen av oppgavene over på.

Litt sur for at mannen ikke er hjemme fikk jeg med meg, hvor har du gjort av han da?

Endret av Pesto
Skrevet
Sjefen min hadde bekkenplager nesten helt fra hun ble gravid. Men med ryggen får man vel mest vondt i pga belastning, så det er vel ikke så veldig sannsynlig at det er derfor du har vondt enda? Det er jo ikke noe automatikk i at ryggen skal bli vond på lik linje med at man som oftest får litt problemer med bekken?

jeg har liten peiling på bekken og de tingene, men synst nå det er vel tidlig..er nesten helt bra igjen nå, så var nok bare en overbelastning el.

:frustrert: *Skremme bekkenplager LANGT vekk* :slåss:

Skrevet
Innom med en lørdagsklem:klem:

Idag skal jeg og mannen på valsekurs igjen. nå må jo den valsen sitte snart :ler:

Vals ja...kan ikke vi... :forvirret:

Skrevet
Kjempefin kjole, så bra at du var så fornøyd etter prøvingen nå også!

UL hørtes fantastisk ut - det er nok en ganske spesiell opplevelse når man får se babyen på den måten :)

Lykke til med siste innspurt, får håpe ryggen blir bedre!

Lørdags :klem: fra meg også

Takker, ryggen er mye betre! UL er spesielt ja, gled deg!

Klem tilbake :klem:

Skrevet
Hei, her har det jo skjedd masse i det siste. Jeg tror ikke jeg har fått med meg den kjolen, den var veldig fin. Stilig med den pynten som går igjen både foran og bak.

Listen din ser ganske overkommelig ut, dette går sikkert bra. Mye av det er å dobbeltsjekke at alt er i orden ser jeg, sånn blir det vel. Kommer vel til å sjekke alt 11 ganger for så og ta en siste sjekk bare for å være sikker :ler: Litt kontrollfrik ja, ikke bra i denne sammenhengen tror jeg. Så fint at du overlot kjøreplan skriving til toastmaster. Det må være deilig å ha noen å lempe noen av oppgavene over på.

Litt sur for at mannen ikke er hjemme fikk jeg med meg, hvor har du gjort av han da?

Ja, kjolen er nydelig, gleder meg vanvittig til å ha den på. Lurer på om jeg skal ta av sløret under middagen, nettopp fordi kjolen er så fin bak, at jeg vil vise den fram!

Listen blir mindre og mindre, men det kommer stadig flere ting som må ordnest også. Jeg også er kontrollfrik..så vi har nok å gjøre.. :ler: Deilig å få litt hjelp ja, orker ikke styre med alt alene. Toastmaster skal jo holde styr under middagen, så da kan han få lage et forslag, so m vi godkjenner.

Mannen er mye borte på jobb, så nå når jeg er sykemeldt bli det lange dager, alle andre er jo på jobb om dagen også..Så holder meg mye her inne.. :rodme:

Skrevet

I dag er minsten 12 uker :babysmokk:

Har vasket huset i dag, skal si det var skittent etter 6 uker med kvalme..men nå er det rent og pent og det er hærlig. Har også fått solt meg litt i dag, men liker meg best i solen etter kl 15. Da er det ikke så varmt, får nå farge fordiom. Fått bra farge nå, men kan godt bli brunere. Er faktisk blitt brunest på overkroppen, og det passer jo veldig bra :sol:

Lite bryllupsplanlegging i helgen, men har fått skjekket ut litt på lokalet. Tatt mål til gardiner (jeg vil skifte ut de som er der, og henge opp noen jeg har som er hvite) Har også skjekket hva som finst av kakespader, lysestaker og cognakglass. Det var fint lite..

Ellers går jeg nå rundt her og er gravid da :gravid: og småkikker på kjolen min :)

Gjest Pesto
Skrevet
Ja, kjolen er nydelig, gleder meg vanvittig til å ha den på. Lurer på om jeg skal ta av sløret under middagen, nettopp fordi kjolen er så fin bak, at jeg vil vise den fram!

Listen blir mindre og mindre, men det kommer stadig flere ting som må ordnest også. Jeg også er kontrollfrik..så vi har nok å gjøre.. :ler: Deilig å få litt hjelp ja, orker ikke styre med alt alene. Toastmaster skal jo holde styr under middagen, så da kan han få lage et forslag, so m vi godkjenner.

Mannen er mye borte på jobb, så nå når jeg er sykemeldt bli det lange dager, alle andre er jo på jobb om dagen også..Så holder meg mye her inne.. :rodme:

Ja kast nå sløret utpå kvelden, den kjolen må vises frem. Skal du ha langt slør foresten, lurt litt på om ikke det er litt tungt å gå med en hel kveld, har hørt noe nevne det..

Jeg har vært inne i hele dag og skrevet lister så det spruter, min kjære er også borte i noen dager nå på jobb så jeg har druknet meg i bryllupsting. Kan jo bli litt gal av det også da :ler:

Skjønner at det er kjedelig å være hjemme alene. Mange ganger så skulle man hatt en liten kloning av seg selv og diskutere ting med. Min kjære er ikke så veldig interessert i å diskutere bryllupsting så han sier mest: "sikkert bra det" og "bare gjør det du" arggghhh :sur: Så mye hjelp er det ikke derfra, men det er jo hyggelig å ha noen til å sulle rundt her mens jeg skriver på KG da :) Jeg synes du er flink jeg som holder koken oppe på bryllupsting når du er sykemeldt. Man kan bli litt demotivert av det, men søren heller, se hva du har fått til da, masse :tommel:

Skrevet

Frisøren min skal lage en frisyre som gjør at det er lett å få av sløret. Hun skal vise forloveren min hvordan hun kan hjelpe med å ta det av og på :) Kjolen min er også veldig fin bak, så det må jo såklart vises frem!

Gratulerer med 12 uker :klem: Håper dere har hatt en fin helg!

Skrevet
Ja kast nå sløret utpå kvelden, den kjolen må vises frem. Skal du ha langt slør foresten, lurt litt på om ikke det er litt tungt å gå med en hel kveld, har hørt noe nevne det..

Jeg har vært inne i hele dag og skrevet lister så det spruter, min kjære er også borte i noen dager nå på jobb så jeg har druknet meg i bryllupsting. Kan jo bli litt gal av det også da :ler:

Skjønner at det er kjedelig å være hjemme alene. Mange ganger så skulle man hatt en liten kloning av seg selv og diskutere ting med. Min kjære er ikke så veldig interessert i å diskutere bryllupsting så han sier mest: "sikkert bra det" og "bare gjør det du" arggghhh :sur: Så mye hjelp er det ikke derfra, men det er jo hyggelig å ha noen til å sulle rundt her mens jeg skriver på KG da :) Jeg synes du er flink jeg som holder koken oppe på bryllupsting når du er sykemeldt. Man kan bli litt demotivert av det, men søren heller, se hva du har fått til da, masse :tommel:

Ja, tror jeg må gjøre det. Skal ha langt slør ja, så kan tenke meg det er litt slitsomt å passe på hele tiden. Skjønner at din kjære er ganske lik min når det gjelder å gi tilbakemlding på forslag til bryllupet, det kommer seg til mer bryllupet nermer seg, nå er min litt mer aktiv :) Bryllupsting og KG er nesten det eneste jeg har gjort mens jeg har vært sjukemeldt.. :sjenert: men har jo ikke orket noe annet heller da.

:klem:

Skrevet
Frisøren min skal lage en frisyre som gjør at det er lett å få av sløret. Hun skal vise forloveren min hvordan hun kan hjelpe med å ta det av og på :) Kjolen min er også veldig fin bak, så det må jo såklart vises frem!

Gratulerer med 12 uker :klem: Håper dere har hatt en fin helg!

Takk! Fin og rolig helg

Ja, det må jeg si til frisøren min også, er litt fint å få visst frem kjolen når den er så fin bak. Jeg synst fortsatt det er veldig trist at jeg bare får gå med kjolen en dag.. :sur: den er jo så utrolig vakker :hjerter_rundt:

Skrevet

I dag skal jeg ringe saksofonisten igjen, har ikke fått tak i han enda, og så skal jeg kjøpe sjokolader til velkommstgavene.

Skal prøve å gå meg en trimtur i dag også, og må en rundt i byn med div. ærend.

Møtet med toastmaster er avtalt, skal bli godt å bli ferdig med det.

Det nærmer seg, det nærmer seg.. :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...