Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
For gjennomstreking er det bare å klikke på "ekstra formatering" (der er et ikon som ser ut som to a-er med en rullegardin på)

Takk :)

Da blir det slik da...

Videoannonse
Annonse
Gjest Pesto
Skrevet

Sånn..

brudebukett

Ahh, fikk det til, takk!

Skrevet
Hei!

Fine lister, og såå bra at det blir mindre å mindre på de da :)

Menneh du, hvordan får du de strekene over?? :murvegg:

Så flott at du begynner bli bedre med kvalmen, huff...må være grusomt gå være kvalm, er glad jeg slapp begge gangene :)

Såg du fikk hjelp med overstreking ;) Godt når listene blir mindre ja, akuratt nå om dagen blir ikke mine det..litt bryllupslat.. :sjenert: Nyter at energien kommer tilbake, så i dag har jeg vasket bilen, og så solet meg da..glad for hvert minutt jeg kan slippe i solarium.Men jeg liker meg best i solen etter 14, da er det ikke så varmt. Du kan være glad du slapp kvalmen ja, det unner jeg ingen!

Skrevet
Veldig bra lister, lurer også på det med strekene foresten, det var nytt og fancy for meg, elektronikkens dronning... :ler:

Kan være at jeg har vært sløv, men så først nå at dere skulle ha saxofon, det blir fint! Liker så godt det, men siden vi skal ha steinkirke med hvelv så mente hun som kan dette at trompet passet bedre. Noe med noe hvelv og klang som ikke jeg skjønte, sa bare ja jeg.. :)

Bra kvalmen har gitt seg litt, bedre å være hjemme i stedet for på jobb når man ikke føler seg bra, også bedre tid til sånne morsomme ting som dette!!

Jeg har lite peiling på musikk, så har fått en del hjelp til den delen. Jeg har ikke peiling på hva som er fint sammen osv. men det er godt det er hjelp å få :digge: Trompet blir nok veldig bra :) Jeg hadde ikke hatt sjangs å gå på jobb, litt bedre nå da, men merker at kvalmen sniker seg fram dersom jeg anstrenger meg for mye,ikke får nok søvn, eller må stå veldig tidlig opp, eller det går for lenge mellom måltidene.

Skrevet
:vinke:

Bra formen er bedre, du har fått sol og blitt litt brun og at du skal på ultralyd!! :hoppe:

Skjønt, ille nok å være dårlig morgen, kveld og natt da... men sikkert mye bedre enn det du har vært vant til! :-D

Kan de se kjønnet på ul-en nå , eller? *nysgjerrig* ;)

Ha en fortsatt fin mandagskveld! :klem:

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, jeg er så lykkelig :hoppe::hjerter_rundt: Lille bebyen min, han er så skjønn. Han låg inne i magen å sprellet og vinket til meg :hjerte: Tok et lite hopp for mamman sin også :hjerte: Helt fantastisk, bortsett fra at legen ikke hadde peiling på noenting,og virket veldig uerfaren. Kunne ikke se kjønnet, men jeg er nå sikker på at det er en liten gutt :babygutt:

Gleder meg helt vanvittig til vi skal på ordinær UL, da skal pappaen få være med å hilse på gullet også :juhu: Fikk med meg et bilde, ser veldig lite, men det ser ut som om han ligger å gliser til oss :ler:

Så får uker med kvalme være jævlige og triste, men det gjør ingenting når jeg får se det jeg fikk se i dag. Tenk at det går an å være så glad i noen en aldri har møtt :hjerter_rundt:

Skrevet
Takk :)

Da blir det slik da...

Sånn..

brudebukett

Ahh, fikk det til, takk!

:jepp:

Skrevet (endret)

I morgen skal jeg endelig prøve kjolen igjen, og jeg gleder meg enormt :juhu:

Elles så kjeder jeg meg..Vært en aktiv dag, må slappe av nå, så ikke kvalmen blir verre. :hallo:

Endret av jento
Gjest Pesto
Skrevet (endret)

Du er heldig, jeg også vil prøve kjole :sur: Du får sitte helt rolig foran pcen og skrive på dagbøkene her inne da, ikke så dumt det heller :)

Endret av Pesto
Skrevet

Ååååååhh.. jeg kjennerr jeg er litt gla i beibien din jeg og.. Og det er heeeelt sikkert en gutt! hihi.. og så kjekt at den lå der og sprelte og smilte til deg, han var sikkert gla for at mamman var og så at alt sto bra til med han.

Ha en deilig tirsdagskveld :klem:

Gjest Pesto
Skrevet
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, jeg er så lykkelig :hoppe::hjerter_rundt: Lille bebyen min, han er så skjønn. Han låg inne i magen å sprellet og vinket til meg

Det er nok en gutt ja, hvis du tror det så bestemmer vi oss for det :ler: Så rart å se det på skjerm, altdri vært med på det så jeg må bare høre på andre. De bildene har jeg aldri helt klart å se så mye på, men så gøy og ha til senere.

Det er ikke noe poeng å være på jobb hvis du ikke orker, blir ikke noe bra jobbing heller da så det er like greit å holde seg hjemme. Nyte tiden hvor man ikke er for kvalm :)

Skrevet

Innom med en liten :klem: til deg og bebisen. Så bra at alt stod vel til og at du fikk en fin UL til tross for en uerfaren lege. Blir spennende å se om det er gutt nå da. Da kan du i såfall glede deg til å handle klær, for det er så utrolig mye stilig til gutte-bebiser!

Skrevet

Så moro med UL!! Kan tenke meg det var herlig å få se han! :rødme: Jeg vil også ha......

Blir moro å høre hvordan det har gått med brudekjoleprøving i dag. Skjønner godt at du gleder deg! Jeg kan heldigvis prøve min så ofte jeg vil, men vil liksom ikke gjøre det heller. Vil spare den til den store dagen!

Lykke til i dag!

Klem

Skrevet

Hvordan gikk det med kjoleprøving i går?? Nå er jeg spent!

Håper alt står bra til og at du er i relativt bra form!

:klem:

Gjest Pesto
Skrevet

Hvordan gikk det i går, vi venter i spenning her :hoppe::hoppe:

Skrevet

Vi venter i spenning på å få høre hvordan det gikk med kjolen. :)

Skrevet
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, jeg er så lykkelig :hoppe::hjerter_rundt: Lille bebyen min, han er så skjønn. Han låg inne i magen å sprellet og vinket til meg :hjerte: Tok et lite hopp for mamman sin også :hjerte: Helt fantastisk, bortsett fra at legen ikke hadde peiling på noenting,og virket veldig uerfaren. Kunne ikke se kjønnet, men jeg er nå sikker på at det er en liten gutt :babygutt:

Gleder meg helt vanvittig til vi skal på ordinær UL, da skal pappaen få være med å hilse på gullet også :juhu: Fikk med meg et bilde, ser veldig lite, men det ser ut som om han ligger å gliser til oss :ler:

Så får uker med kvalme være jævlige og triste, men det gjør ingenting når jeg får se det jeg fikk se i dag. Tenk at det går an å være så glad i noen en aldri har møtt :hjerter_rundt:

:hoppe: for én måned igjen!! :juhu: :-D

Så morsomt at det var så bra på ultralyden!! :-D Må være helt fantastisk ... *drømme*

Er du kommet så langt at man kan se kjønnet, eller var det bare legen deres som var for uerfaren ?

Kvalmlen veier nok opp for alt når man ser den lille ... Jeg vil også ha baby!! Nåde forloveden om han finner ut at vi ikke kan prøve til høsten likevel ... :frustrert: har bare løs avtale da, men ... får se når han har skrevet under kontrakten på den nye jobben, liksom

Ha en fortsatt fin kveld! :klem:

Skrevet
Ååååååhh.. jeg kjennerr jeg er litt gla i beibien din jeg og.. Og det er heeeelt sikkert en gutt! hihi.. og så kjekt at den lå der og sprelte og smilte til deg, han var sikkert gla for at mamman var og så at alt sto bra til med han.

Ha en deilig tirsdagskveld :klem:

ååå, så søt du er :klem:

Skrevet
Det er nok en gutt ja, hvis du tror det så bestemmer vi oss for det :ler: Så rart å se det på skjerm, altdri vært med på det så jeg må bare høre på andre. De bildene har jeg aldri helt klart å se så mye på, men så gøy og ha til senere.

Det er ikke noe poeng å være på jobb hvis du ikke orker, blir ikke noe bra jobbing heller da så det er like greit å holde seg hjemme. Nyte tiden hvor man ikke er for kvalm :)

Ja, vi seier bare at det er en gutt, ferdig med det :ler: gled deg til UL, jeg var så mye mer glad i bebyen med en gang jeg såg han der inne, helt fantastisk! Jeg trenger å opparbeide meg litt mer energi før jeg kan gå på jobb igjen, så dagene går med til avslapping..huset er ikke vasket på x antall uker.. :flau:

Skrevet
Innom med en liten :klem: til deg og bebisen. Så bra at alt stod vel til og at du fikk en fin UL til tross for en uerfaren lege. Blir spennende å se om det er gutt nå da. Da kan du i såfall glede deg til å handle klær, for det er så utrolig mye stilig til gutte-bebiser!

Ja, ikke sant det er mye fint til gutter. Men også til jenter, men i og med at jeg tror det er en gutt, så har jeg sett mest på gutteklær. Er jo så mye søtt. Har måttet kjøpe meg noe lite da, nøytrale klær. Brunt og grønt har jeg kjøpt, og de er så nydelige de klærne =) Mannen sier at den bebyen kommer til å ha så mye klær, og være veldig moteriktig.. :sjenert: Vel, vet ikke jeg, men klær skal han iallefall ha..og masse nusse nusse og kosing.

Skrevet

Victori@, pesto og Floja feliz :klem:

Kjoleprøving!!!!!!!! ååååååå, så kjekt!!! Kjolen er helt fantastisk, og nå henger den på gjesterommet!!!! Må stadig ut å kikke på den..ååå, som jeg gleder meg til å gå med den, tenkt hvor vaker jeg blir.Den passet perfekt og tror ikke magen skal syne om den blir større. Har knyting i ryggen, så kan regulere den fint!

Elles har jeg fått sinnsykt vondt i ryggen av en eller annen grunn..Sitter i korsryggen og jeg har problem med å bevege meg..håper ikke det har noe med graviditeten å gjøre, og at det går over ganske snart.

Nå må jeg krysse av listen min =)

Ha en fin dag alle sammen, jeg skal ut å sole meg :sol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...