jento Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #701 Skrevet 1. juni 2007 Måtte lese litt fra starten av boken min jeg også..skal si det ligger mye godt arbeid i denne boka, tenk alt vi har ordnet underveis..da jeg startet hadde jeg kun bestilt kirke..og nå er det litt over 1 mnd igjen.
Knøttet Skrevet 1. juni 2007 #702 Skrevet 1. juni 2007 Tiden har gått fort!! Og det går vel enda kjappere framover ... Veldig spesielt å lese helt i begynnelsen, hvordan alt startet
jento Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #703 Skrevet 1. juni 2007 (endret) De siste to ukene før bryllupet: Mandag 25.Juni: - Ta sol - Sende kirkeprogram og festprogram til trykking - Levere inn ringer til inngravering og pussing Tysdag 26. Juni: - Prøvetime hos frisør kl. 20.00. Ta med alt jeg skal ha på hodet. Onsdag 27. Juni: - Ta sol Torsdag 28. Juni: - Samtale med fotograf kl .17.00 Fredag 29. Juni: - Ta sol - Bekrefte reservasjon på renseriet- duker. Lørdag 30. Juni: - Kjøre rundt å samle inn karafler og kakespader. - Samle inn 5 duker som skal nyttest til gavebordet og kakebordet. Søndag 1. Juli:- Skjekke at kjolen passer + at alt tilbehøret er i orden. - Skjekke at vi har alt til bordet. - Ta sol Mandag 2. Juli: - Bekrefte alle kakene - Bekrefte brudebukett og blomster - Bekrefte servitører og si når de skal møte opp. - Bekrefte bryllupskaken - Bekrefte frukt- at dette blir levert Tysdag 3. Juli: - Sende mail til avisen med notis om bryllupet. - Ta sol Onsdag 4. Juli: - Hente all alkohol på polet Torsdag 5. Juli: - Legge fram kirkeprogrammene - Ta sol - Sette opp bord i lokalet - Vaske og gjøre i stand lokalet Fredag 6. Juli: - Levere kjolen og alt tilbehøret hos frisøren. - Hente duker på renseri. - Pynte alle bord og klargjøre lokalet. - Ta med bort all alkohol vi har her hjemme. - Samtale med servitørene (hverfall hun som er sjefen) - Nappe bryn - Ordne negler - Henge opp bordplassering - Forloveren til mannen og mannen gjør i stand bilen - ta sol Lørdag 7. Juli: 7.00: Stå opp, dusje og ete en god frukost. 8.00: 8.45: Avreise til frisør. 9.00- 12.00: frisør. Hvem henter brudebukett? - Forlover til mannen pynter bilen Endret 14. juni 2007 av jento
jento Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #704 Skrevet 1. juni 2007 mandag må jeg få ringt han som skal spille saks og hun som skal synge for å høre om alt er ok. Må få skrevet ut bordplanen også og avtalt møte med toastmaster. I dag er fristen for å si i fra om taler og levere sanger dersom noen skal bidra med dette. Ser dårlig ut foreløbig..Av og til blir jeg litt irritert når folk ikke gjør som jeg sier, og lager sine egne frister.. Kan skjønne at jeg blir stresset av dette.
jento Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #705 Skrevet 1. juni 2007 kanskje jeg skal stå opp snart..ta meg en tur å ta sol..prøve å få igjen litt energi og muskler..Litt irriterende, for før jeg var gravid hadde jeg ganske (altså vertfall litt) muskuløse armer..nå er de bare fiskepudding igjen..
jento Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #707 Skrevet 2. juni 2007 ja og bollemage og celulitter og appelsinhud og æsj og æsj og æsj..
jento Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #708 Skrevet 2. juni 2007 Om jeg er veldig veldig godt etter, har har jeg fått en bitte liten bebymage, bare en liten kul helt nederst på magen Om kvelden ser det ut som om jeg er 6 mnd på veg, oppblåst til tusen... I morgen er jeg 11 uker :juhu:
Gjest Ballerina Skrevet 2. juni 2007 #709 Skrevet 2. juni 2007 Om jeg er veldig veldig godt etter, har har jeg fått en bitte liten bebymage, bare en liten kul helt nederst på magen Om kvelden ser det ut som om jeg er 6 mnd på veg, oppblåst til tusen... I morgen er jeg 11 uker :juhu: for en bitteliten babymage!! :juhu: Og for 11 uker!!!!!! Ha en fin lørdag
jento Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #710 Skrevet 2. juni 2007 Soler meg og så har jeg fryst ned isbiter,så etterpå skal jeg lage meg smooti Håper dere har fint vær også!!
Gjest Ballerina Skrevet 2. juni 2007 #711 Skrevet 2. juni 2007 Heldiggen som har sol... her har det vært overskya i to dager nå... heldigvis ikke regn da, men ønsker meg sol mens jeg har fri Jaja, neste uke skal det blir pent vær og da har jeg fri hele uka! Smootie hørtes godt ut...
Kykkelikokos Skrevet 2. juni 2007 #712 Skrevet 2. juni 2007 Her er det godt og varmt, om enn litt disig. Har solt meg og vasket vinduer. Deilig med litt sommertemerpaturer! Hurra for babymage. Jeg også vil ha
Knøttet Skrevet 3. juni 2007 #713 Skrevet 3. juni 2007 :juhu: så morsomt med bitteliten babymage! :-D Er så vanskelig å se om folk er gravide eller ikke av og til ... irriterer meg litt når jeg ser en dame og ikke vet om hun er gravid eller bare litt tykk Ok, litt off topic men men Nydelig vær her også, og jeg har fått skille etter bare én dag med 1-1 1/2 times soling! :juhu: Ååå, smoothie!! Ingen ting slår den man lager hjemme. Har prøvd på forskjellige kafeer og både solo smoothie og tines Smudi, men ingen av den slår den fantastisk gode man lager selv! Ha en fortsatt god helg!
jento Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #714 Skrevet 4. juni 2007 I går vart det soling hele dagen på hytten. Har fått god farge og spart meg en to-tre turer i solarium I dag har jeg ikke solt meg selv om det er fint vær. Vart litt brent på skuldrene i går, så må passe meg litt. Skal jo være litt forsiktig med å bli for varm med magen. Er fornøgd med fargen, litt til nå, så skal jeg bare holde den vedlike til bryllupet. Formen er bedre og jeg har det bra i dag, nå er jeg bare kvalm om morgonen, kvelden og natta, er stort sett ok form om dagen. Så i dag har jeg hatt meg en trimtur..men den kondisen er ikke noe å skryte av.. Nei, må ut å nyte litt sol
jento Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #715 Skrevet 4. juni 2007 (endret) Er dårlig på bryllupsforberedelsene om dagen..må snart få gjort resten av listene min..dagene flyger..men trøster meg med at jeg er på beina igjen, mindre kvalm enn vanlig og det er helt fantastisk!!! i morgen skal jeg på UL. Legen bestilte denne timen første gang jeg var hos henne, for at jeg skulle få vite om alt var bra. Har utsett den to uker fordi jeg har vært så dårlig..Legen sier jeg ikke lenger har behov for timen, men jeg har lyst å reise likevel..Kan ikke få sett bebyen nok ganger Så får hun heller kjefte på meg.. I morgen må jeg også ringe til jordmor for å bestille time til kontroll i uke 16. Bryllupsting som må gjøres denne uken: - Ringe saksofonist - Ringe vokalist - Skrive ut bordplan - Samtale med toastmaster - Øve på brudevals - Tilpasse kjolen - Kjøpe rosa dråper - Kjøpe strømper - Kjøpe pynt til bilen Er sykemeldt i to uker til, så innen den tid håper jeg at jeg er ferdig med det som kan gjørest i såpass tid til bryllupet. Endret 8. juni 2007 av jento
jento Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #716 Skrevet 4. juni 2007 (endret) 1. Hvem er bildeansvarleg? 2. Lage ferdig festheftet 3. Skrive ut bordoppsettingen 4. Sende mail til blomsterbutikken med bilde av brudebuketten 5. Mangler et glass rosa dråper, kjøpes på ljøten lys 6. Sjokolader til velkomstgavene 7. Snakke med bakeren om bryllupskaka 8. Strømper til bruden 9. Pusse ringer og gravere inn dato 10. Kjøpe pynt til bilen 11. Hvem er i baren? En servitør + pappa organiserer 12. Cognak-glass 13. Kjøpe liten bok til gavene 14. Mangler en serveringsdame 15. Skrive kjøreplan for middagen 16. Skrive kjøreplan for hele dagen 17. Engangsglass Svigers ordner 18. Snakke med toastmaster. 19. Mikrofon til festen 20. Ringe kokken om hvor mange vi blir 21. Skjekke opp tidspunkt for middagen 17.30 22. Skrive navn på bordkortene. 23. Snakke med dem som skal spille på festen 24. Snakke med prest 25. Skjorte til mannen 26. Tilpasse kjolen, 6 Juni 27. Bekrefte bestilling av alkohol, 28. gå igjennom hva som trengst av alkohol 29. Bestille jordbær- overlate til svigers, gi dem beskjed 30. Gå inn sko 31. Øve på brudevals 32. Ringe saksofonist 33. Ringe kirkekontoret 34. Endret 8. juni 2007 av jento
Doratheexplorer Skrevet 4. juni 2007 #717 Skrevet 4. juni 2007 Hei! Fine lister, og såå bra at det blir mindre å mindre på de da Menneh du, hvordan får du de strekene over?? Så flott at du begynner bli bedre med kvalmen, huff...må være grusomt gå være kvalm, er glad jeg slapp begge gangene
Gjest Pesto Skrevet 4. juni 2007 #718 Skrevet 4. juni 2007 (endret) Veldig bra lister, lurer også på det med strekene foresten, det var nytt og fancy for meg, elektronikkens dronning... Kan være at jeg har vært sløv, men så først nå at dere skulle ha saxofon, det blir fint! Liker så godt det, men siden vi skal ha steinkirke med hvelv så mente hun som kan dette at trompet passet bedre. Noe med noe hvelv og klang som ikke jeg skjønte, sa bare ja jeg.. Bra kvalmen har gitt seg litt, bedre å være hjemme i stedet for på jobb når man ikke føler seg bra, også bedre tid til sånne morsomme ting som dette!! Endret 4. juni 2007 av Pesto
Knøttet Skrevet 4. juni 2007 #719 Skrevet 4. juni 2007 Bra formen er bedre, du har fått sol og blitt litt brun og at du skal på ultralyd!! Skjønt, ille nok å være dårlig morgen, kveld og natt da... men sikkert mye bedre enn det du har vært vant til! :-D Kan de se kjønnet på ul-en nå , eller? *nysgjerrig* Ha en fortsatt fin mandagskveld!
Floja Felíz Skrevet 5. juni 2007 #720 Skrevet 5. juni 2007 For gjennomstreking er det bare å klikke på "ekstra formatering" (der er et ikon som ser ut som to a-er med en rullegardin på) Velg gjennomstreking, og voilá! Så spennende med ultralyd! Gler meg til å høre hvordan det gikk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå