Kykkelikokos Skrevet 31. mai 2007 #681 Skrevet 31. mai 2007 Skjønner at du befinner deg på en helt annen kant av landet enn meg, Floja. Her er det IKKE sol i sikte. Vi tenkte vi skulle dra og ta litt solarium nå. Snakkes, jenter!
jento Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #682 Skrevet 31. mai 2007 Dere bør nok snakke med organisten om dere skal ha solistinnslag. Han vil vel også vite hvilke salmer og marsjer dere skal ha, tilfelle dere skal ha noe han trenger å øve litt på. Vi skal ha en som spiller trompet, og han tar seg av all kontakt med organist. Så vi skal bare ha samtale med prest, så får hun vidreformidle salmer og marsjer vidre. Skal ha veldig vanlige salmer og marsjer, så tror ikke det er noe problem! 36 dager igjen!!! Må ta sol, må ta sol, må ta sol, må ta sol....... Huff, henger etter på bli brun og slank... Jeg ringte organisten og han sa at dersom vi skulle ha en solistsang som han skulle bidra i, så måtte han øve sammen med den aktuelle. Vii skal ha en som skal spille saksofon, og da ba han meg gi nr hans til han som skal spille saks, slik at de kunne avtale øving. Det andre rekner jeg med å ta med presten, så får han formidle videre, da også våres er vanlige. Bare håper presten ringer snart..hørte en historie om noen som skulle ha dåp i helgen, og presten hadde glemt dåpssamtalen.. 36 dager ja..på tide å bli brun ja..
jento Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #683 Skrevet 31. mai 2007 Brun og slank trenger jeg også! Skal vi jobbe med det i lag? Nå er det forresten strålende ute her, så da tror jeg at jeg må slutte av arbeidet for i dag og komme meg ut. Ha en fantastisk torsdag! Skjønner at du befinner deg på en helt annen kant av landet enn meg, Floja. Her er det IKKE sol i sikte. Vi tenkte vi skulle dra og ta litt solarium nå. Snakkes, jenter! Brun ja, jobber med saken, men denne naturlige solen er ikke lett å skjønne seg på..så solarium er en god erstatter Er 3 ganger i uken ok? Jeg tenkte kanskje 2 ganger i uken i to uker til (5 uker til bryllup) og så tar jeg 3 ganger i uken siste tre uker +++ litt naturlig sol forhåpentlig vis.. Tror forloveren min skal ta spraytan..håper ikke hun bli veldig mye brunere enn meg, hvordan vil det se ut på bildene??rart?
jento Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #684 Skrevet 31. mai 2007 Venter på at min kjære skal komme hjem, så skal vi kose oss med baksten min Har laget skinkesnurrer Har fått i meg greitt med mat i dag, men går fortsatt ned i vekt. Sikkert ikke mye muskler igjen i kroppen, er jo ikke mye bevegelse om dagen. I løpet av helgen skal jeg prøve meg på en gåtur, kanskje frisk luft vil hjelpe??
Kykkelikokos Skrevet 31. mai 2007 #685 Skrevet 31. mai 2007 Har nå vært og tatt sol hos brun og blid. Var kommet helt nye "lukus"-senger. Resultatet ble veldig bra etter kun 15 min Men nå blir jeg veldig lett brun da. Du kan jo bare prøve et par ganger i uken de første to ukene i hvert fall, og eventuelt øke til tre ganger resten av tiden.
Gjest Revenka Skrevet 31. mai 2007 #686 Skrevet 31. mai 2007 Grattis med bolle i ovnen Jeg har ikke fått det med meg før nå. Jeg har vært litt busy med eget bryllup. tihi. Men for en hyggelig nyhet da. Hvor langt på vei er du når dere gifter dere?
Knøttet Skrevet 31. mai 2007 #687 Skrevet 31. mai 2007 Koselig med en god middag for deg og samboeren din, håper dere koste dere!! :-D
Majabeth Skrevet 31. mai 2007 #688 Skrevet 31. mai 2007 (endret) Når gikk kvalmen over? (håper på gode nyheter..) Begge gangene var jeg kvalm de første 3-4 mnd. Ikke like dårlig hver dag. Det går nok snart over, skal du se...*trøste jento* Nesten nettopp kommet hjem fra solarium! Har blitt litt brun, men tror nok jeg må slite meg gjennom flere soltimer, ja. Endret 31. mai 2007 av Majabeth
Floja Felíz Skrevet 1. juni 2007 #689 Skrevet 1. juni 2007 Innom med en helge- på morgenkvisten. Ha ei super helg, jento!
jento Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #690 Skrevet 1. juni 2007 Har nå vært og tatt sol hos brun og blid. Var kommet helt nye "lukus"-senger. Resultatet ble veldig bra etter kun 15 min Men nå blir jeg veldig lett brun da. Du kan jo bare prøve et par ganger i uken de første to ukene i hvert fall, og eventuelt øke til tre ganger resten av tiden. Har store planer om å gå ned til byn i dag og ta sol. Ikke så veldig langt altså, men en fin runde. Da har jeg tatt sol to ganger denne ukern + noen timer naturlig sol. Har fått litt farge, men synst den forsvinner så fort igjen når det går noen dager mellom hver gang. Noen som har prøvd de kremene en skal smørre på for å bli enda brunere?? Ser de selger det nede på solariumet.
jento Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #691 Skrevet 1. juni 2007 Grattis med bolle i ovnen Jeg har ikke fått det med meg før nå. Jeg har vært litt busy med eget bryllup. tihi. Men for en hyggelig nyhet da. Hvor langt på vei er du når dere gifter dere? Takker :bukke: Jeg kommer til å være i uke 16 år vi gifter oss og krysser, ber og håper på at kvalmen har gitt seg til dess..
jento Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #692 Skrevet 1. juni 2007 Koselig med en god middag for deg og samboeren din, håper dere koste dere!! :-D Koselig
jento Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #693 Skrevet 1. juni 2007 Begge gangene var jeg kvalm de første 3-4 mnd. Ikke like dårlig hver dag. Det går nok snart over, skal du se...*trøste jento* Nesten nettopp kommet hjem fra solarium! Har blitt litt brun, men tror nok jeg må slite meg gjennom flere soltimer, ja. Håper det ja, for har så lite energi om dagen. Solarium er deilig og dyrt, men det funker! Hugs å ligge med armene bak hodet av og til, slik at du ikke blir helt hvit under armene og brun framme
jento Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #694 Skrevet 1. juni 2007 Innom med en helge- på morgenkvisten. Ha ei super helg, jento! Helge klem tilbake med ønske om en fin helg
Majabeth Skrevet 1. juni 2007 #695 Skrevet 1. juni 2007 Solarium er deilig og dyrt, men det funker! Hugs å ligge med armene bak hodet av og til, slik at du ikke blir helt hvit under armene og brun framme *se meg under armene* Det har jeg glemt, så takk for tips!
Knøttet Skrevet 1. juni 2007 #696 Skrevet 1. juni 2007 I går kom jeg til å lese på begynnelsen av bryllupsdagboken din, skikkelig morsomt å lese begynnelsen på alt sammen, og så babysyk som du var! Si meg, hvor gammel er du? Hvis du vil fortelle det da? Huff, jeg er så nysgjerrig ... Du skjønner, du skrev at du og forloveden har vært sammen i 8 år eller noe, og at dere har vært forlovet i 4? Du trenger ikke svare, altså Skal prøve å legge meg ute og få farge idag, om jeg slipper jobbing. Håper du også har sol! God helg!
Kykkelikokos Skrevet 1. juni 2007 #697 Skrevet 1. juni 2007 Skal du kjøpe morgengave til mannen din, jento?
jento Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #698 Skrevet 1. juni 2007 I går kom jeg til å lese på begynnelsen av bryllupsdagboken din, skikkelig morsomt å lese begynnelsen på alt sammen, og så babysyk som du var! Si meg, hvor gammel er du? Hvis du vil fortelle det da? Huff, jeg er så nysgjerrig ... Du skjønner, du skrev at du og forloveden har vært sammen i 8 år eller noe, og at dere har vært forlovet i 4? Du trenger ikke svare, altså Skal prøve å legge meg ute og få farge idag, om jeg slipper jobbing. Håper du også har sol! God helg! Bebysyk..jeg.. nei, kan jeg aldri tro.. Jeg er 25 år,blir 26 i år. vi har vært i lag ganske lenge ja. Jeg har bare regn så må nok ty til solarium..
jento Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #699 Skrevet 1. juni 2007 Skal du kjøpe morgengave til mannen din, jento? Vi har vel kommet frem til at sydenturen rett etter bryllupet er morgengave nok..
Knøttet Skrevet 1. juni 2007 #700 Skrevet 1. juni 2007 Bebysyk..jeg.. nei, kan jeg aldri tro.. Jeg er 25 år,blir 26 i år. vi har vært i lag ganske lenge ja. Jeg har bare regn så må nok ty til solarium.. Nei, det har du aaaaldri vært ... ikke jeg heller! Da er du litt eldre enn meg da, og da er det på tide med baby! Kjedelig med regn da! *sende litt sol til Jento* Må få mye sol framover nå mot bryllupet, så vi rekker å bli brune og lekre!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå