Kykkelikokos Skrevet 22. mai 2007 #601 Skrevet 22. mai 2007 Du er kjempeflink som klarer å holde det hemmelig. Jeg hadde nok hatt store vansker med å la være å si noe. Hvor langt på vei er du 07. juli?
jento Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #602 Skrevet 22. mai 2007 jeg kjeder meg =( Min kjære var borte fredag-søndag, hjemme mandag, og i dag har han reist igjen og kommer ikke tilbake før natt til fredag =) synst det er så kjedelig når jeg er sykemeldt og dårlig, har det liksom ikke på topp fra før og føler jeg trenger litt omsorg og kos. Vil være to om å være gravid =/ (sorry, hormoner igjen..) (stakkars dere bruder som må høre på alt dette beby-hormon-kvalme pratet mitt..Lover jeg skal høre på dere når dere blir gravide..)
jento Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #603 Skrevet 22. mai 2007 Du er kjempeflink som klarer å holde det hemmelig. Jeg hadde nok hatt store vansker med å la være å si noe. Hvor langt på vei er du 07. juli? Skal gjøre så godt jeg kan, håper vi klarer det, orker igrunn ikke så mye mer oppmerksomhet nå før bryllupet, har nok å tenke på. På bryllupsdagen vil jeg være 15+6, blir 16 uker søndagen. Tror ikke jeg har så stor mage at det vil synest =) Hvordan går det med prøvingen? EL snart?? =)
Kykkelikokos Skrevet 22. mai 2007 #604 Skrevet 22. mai 2007 Hvor lenge er du sykemeldt da Jento? Hvis du kjeder deg kan du få lese litt ITIL (IT Infrastructior Library) med meg.. Eller forresten.. da kjeder du deg enda mer
jento Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #605 Skrevet 22. mai 2007 Hvor lenge er du sykemeldt da Jento? Hvis du kjeder deg kan du få lese litt ITIL (IT Infrastructior Library) med meg.. Eller forresten.. da kjeder du deg enda mer Jeg er sykemeldt til torsdag, skal til første kontroll da, men regner med jeg blir sykemeldt noen uker til, kanskje til jeg er 12 uker på vei. Det er to uker til. Hørest ikke så veldig intressant ut det lesestoffet ditt, så tror jeg står over..=D Hvorfor leser du dette egentlig??skole?
Kykkelikokos Skrevet 22. mai 2007 #606 Skrevet 22. mai 2007 Det er gørr kjedelig og jeg skjønner sikkert ikke halvparten engang. Jeg leser det i forbindelse med et kurs jeg tar. Skal ta sertifiserings-test i morgen. Blæblæh. Mannen er også sykemeldt. Han har problemer med knærne, stakkars. Håper han blir bra igjen snart. Hvis du ikke føler de for dårlig har du jo god tid til å forberede til bryllupet da. Vi har kommet sånn ca halveis med menyer og kirkeprogram. Må ringe og avtale møte med fotograf.. og så venter jeg på telefon fra presten ang. møte + på å hente kjolen min fra tilpasning. Har du prøvd kjolen din i det siste? Vokser magen?
Knøttet Skrevet 22. mai 2007 #607 Skrevet 22. mai 2007 Det er uaktuelt at han ser meg i brudekjolen ja, men satser på at det går bra at vi sover sammen. Har du fått deg jobb? (Jento håper!!!!!!)=) nei, ikke enda, men jeg skal på to jobbintervjuer :-D Forloveden skal på et jobbintervju, pluss at det er stor sjanse for at han får fast jobb der han jobber nå, siden en kollega av han skal slutte, og forloveden er neste til å bli fast ansatt :-D Så bra du føler deg bedre i dag! Håper det varer
jento Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #608 Skrevet 22. mai 2007 (endret) Det er gørr kjedelig og jeg skjønner sikkert ikke halvparten engang. Jeg leser det i forbindelse med et kurs jeg tar. Skal ta sertifiserings-test i morgen. Blæblæh. Mannen er også sykemeldt. Han har problemer med knærne, stakkars. Håper han blir bra igjen snart. Hvis du ikke føler de for dårlig har du jo god tid til å forberede til bryllupet da. Vi har kommet sånn ca halveis med menyer og kirkeprogram. Må ringe og avtale møte med fotograf.. og så venter jeg på telefon fra presten ang. møte + på å hente kjolen min fra tilpasning. Har du prøvd kjolen din i det siste? Vokser magen? Da må du ha lykke til m eg testen i morgen! Får gjort en del de dagene jeg føler meg litt bedre, men til nå har det vært få slike dager. Jeg har ikke prøvd kjolen min siden i november =( så er ganske prøve-kjolen-min-sjuk..skal tilpasse den 6 juni, hun ville ikke ha meg inn før da, i og med at jeg var gravid. Magen vokser nok ikke utenpå enda nei..bare inne der det ikke synst..men gleder meg til den gjør det =) Presten skulle ringe oss også, vet du når ca dette skjer?hvor mange uker før bryllupet ?? Endret 22. mai 2007 av jento
Marna Skrevet 22. mai 2007 #609 Skrevet 22. mai 2007 (endret) Bare innom og oppdaterer meg litt Kjempebra at formen er bedre i dag og at du får i deg litt mat! Kroppen din setter stor pris på det Og det var kjempefine lister du har laget deg! Me like, "låner" litt av dem jeg! Endret 22. mai 2007 av Marna
Kykkelikokos Skrevet 22. mai 2007 #610 Skrevet 22. mai 2007 Presten sa hun skulle ringe oss etter at konfirmasjonene var ferdig, så det blir en gang i juni
jento Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #611 Skrevet 23. mai 2007 Bare innom og oppdaterer meg litt Kjempebra at formen er bedre i dag og at du får i deg litt mat! Kroppen din setter stor pris på det Og det var kjempefine lister du har laget deg! Me like, "låner" litt av dem jeg! Bare å låne, viss det jeg har gjort kan hjelpe deg, så ver så god =)
jento Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #612 Skrevet 23. mai 2007 Presten sa hun skulle ringe oss etter at konfirmasjonene var ferdig, så det blir en gang i juni Da sater jeg på at det samme gjelder oss =)
Kykkelikokos Skrevet 23. mai 2007 #613 Skrevet 23. mai 2007 Hei Jento! Hvordan er formen i dag? Jeg stod på testen, så jeg er ganske fornøyd. Nå gleder jeg meg til at det skal bli helg. Har du hatt en fin dag?
flickan Skrevet 24. mai 2007 #614 Skrevet 24. mai 2007 (endret) hei snupp! Bare innom for å sjekke at alt står bra til med gravid-brura vår. Jeg satt et øyeblikk for meg selv og latet som jeg var gravid, og fikk tårer i øynene for jeg ble så gla inni meg.. sjuk? jeg? neeeeida.... ett år er jo ikke såååå lenge å vente, jeg får bare holde ut.. må jo ha med mannen på dette og....eller...? Endret 24. mai 2007 av Bare Bea
Kykkelikokos Skrevet 24. mai 2007 #615 Skrevet 24. mai 2007 hei snupp! Bare innom for å sjekke at alt står bra til med gravid-brura vår. Jeg satt et øyeblikk for meg selv og latet som jeg var gravid, og fikk tårer i øynene for jeg ble så gla inni meg.. sjuk? jeg? neeeeida.... ett år er jo ikke såååå lenge å vente, jeg får bare holde ut.. må jo ha med mannen på dette og....eller...? Ahahaha. Nå måtte jeg humre for meg selv. Du er nå søt også da.
jento Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #616 Skrevet 24. mai 2007 Hei Jento! Hvordan er formen i dag? Jeg stod på testen, så jeg er ganske fornøyd. Nå gleder jeg meg til at det skal bli helg. Har du hatt en fin dag? Halloen laidy =) Gratulere med bestått test! Skjønner at du er fornøgd da ja =) I går var formen så passe i dag også. Fikk ikke gjort noe i går,kun en tur i solarium, det var ganske deilig =) Elles vart dagen tilbrakt på sofaen sammen med min bror, som har influensa. Kjekt å ha noen å kjede seg sammen med. Jeg også gleder meg til helg, og at min kjære skal komme hjem fra tur! Ha en fin dag!
jento Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #617 Skrevet 24. mai 2007 hei snupp! Bare innom for å sjekke at alt står bra til med gravid-brura vår. Jeg satt et øyeblikk for meg selv og latet som jeg var gravid, og fikk tårer i øynene for jeg ble så gla inni meg.. sjuk? jeg? neeeeida.... ett år er jo ikke såååå lenge å vente, jeg får bare holde ut.. må jo ha med mannen på dette og....eller...? Halloen =) Etter forholdene står alt bra til=) Søt du er, du er nok ganske klar for å blir gravid lille venn. Før jeg vart gravid gikk jeg og planla alt mulig, og tenkte på alt mulig rundt det å være gravid. Nå som jeg faktisk er gravid har jeg ikke fått tenkt på noe, og alt følest bare som masse spm om alt. Det er nok en grunn til at vi går 9 mnd gravid, sllik at vi skal få tid til å forberede oss..Var jeg deg ville jeg brukt det siste året til å bare gjøre akuratt som du vil, bruk penger på deg selv, reis på turer, fest og lev livet..Akuratt nå har jeg litt "angst" for den friheten jeg må gi fra meg, mine sovevaner, pengebruk, tid i lag med kjæresten, kroppen..bare sånne ting som vi gjør spontant nå, tar en tur på besøkk sent om kvelden, slike ting som ikke lar seg gjøre med en liten beby.Mye som blir forandret, og jeg er litt redd for hvordan ting skal bli. Det går nok bra, er vel vanlig å ha slike tanker første gangen. Vi har jo opplevd veldig mye i lag, og vert i lag lenge, så tror nok det kommer til å gå helt fint =) Vil anbefale deg at mannen er med på det ja..Tror du er avhengig av han =D Tenk hvor kos det blir når det er noe dere ønsker begge to, og bebyen er så velkommen =) Gled deg sier bare jeg =) og ett år går fort, bare tenk på tiden du har planlagt bryllupet... Klemmer
jento Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #618 Skrevet 24. mai 2007 (endret) I dag har jeg vert til første kontroll, fylte ut en hel del skjemaer, ganske kjedelig egentlig..virket som om legen hadde litt dårlig tid, men jeg fikk svar på en del spm. Dersom jeg hadde hatt flere spm så hadde hun nok satt av mer tid. Jeg føler meg egentlig helt blank, vet ingenting om dette her jeg, dvs. jeg vet jo en del, leser litt, men alt er så merkelig, nytt og uvirkelig. Fikk sykemelding til 3.juni, da er jeg 11 uker, kanskje kvalmen har gitt seg da. Elles var alt i orden, har gått ned 2,7 kg, men det kommer nok fort på igjen når jeg spiser normalt igjen. Skal bestille time hos jordmor. Elles har jeg avtalt møte med bakeren i morgen, og kjøpt skjorte til mannen. Har også vært innom blomsterbutikken og fått en mail-adresse skal at jeg kan sende bilde av brudebuketten og bestille knapphulsblomster. Skal prøve å få kopiert opp bordoppsettingen i dag eller i morgen. Og så skal jeg se etter strømper i morgen, og høre når vi må levere inn ringer til gravering og pussing. *stryke ut på listen =)* Endret 24. mai 2007 av jento
Knøttet Skrevet 24. mai 2007 #619 Skrevet 24. mai 2007 (endret) Fått mage enda? Er kanskje litt tidlig, men Nysgjerrig, vet du! Bra du fikke svar på spørsmål på kontrollen Jeg er også litt redd for de tingene vi må si fra oss når vi får baby, vi elsker å sove lenge begge to, jeg liker å være spontan å dra på besøk til folk eller dra mye til byen og gå på kafeer og slikt. Med en liten baby har du jo mye å ta hensyn til, rutiner i henhold til soving, mating, skifte bleie på osv. Men det er nok noe man blir vant til, helt klart! :-D Mest redd er jeg for nattesøvnen min, dog, jeg fungerer egentlig ikke hvis jeg får for lite søvn ... dessuten kan jeg få migrene Og så blir jeg lett sliten, men har jo forloveden til å hjelpe meg Når kommer mannen tilbake ? Jeg er så utrolig utålmodig, for nå ser det ut til at forloveden får fast jobb, og da får vi sannsynligvis blitt prøvere ... men "kanskje" er ikke bra nok for meg Herregud, når jeg en gang blir gravid kommer jeg til å ikke ville vente hele 9 måneder, kommer til å bli gaaal jeg! Ha en fortsatt fin dag! Endret 24. mai 2007 av Knøttet
Kykkelikokos Skrevet 24. mai 2007 #620 Skrevet 24. mai 2007 Du må ikke bekymre deg for mye, jento. Jeg tror at livet med barn blir akkurat det man gjør det til. Du kan fremdeles sove lenge, fordi dere kan bytte på å stå opp med babyen. I starten sover babyen når den vil, og da kan dere ta dere en tur ut på besøk spontant med barnevogn.. eller få besøk. Er du heldig så har du foreldre og svigerforeldre som mer enn gjerne er barenepasere, og da er det viktig å få tid til bare dere to Jeg tror det kommer til å gå kjempebra, jeg. Du har mye å glede deg til. Skjønner at det er ensomt uten mannen. Det er godt å ha noen å glede seg sammen med.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå