jento Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #581 Skrevet 21. mai 2007 Handleliste til polet: 5 liter sprit 30 flasker velkomstdrikk 80 flasker rødvin 7 dunker rødvin 7 dunker hvitvin 1 liter baileys I tillegg skal vi kjøpe 10 kasser øl. Jeg har absolutt ikke peiling på beregning av alkohol...Vi leverer tilbake det som ikke blir åpnet
jento Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #582 Skrevet 21. mai 2007 Ansvarsliste: Hente duker 6. juli: Mamma Hente alkohol på polet: Pappa og svigers Pynte lokalet dagen før: Jeg, mamma, svigermor, vennine, søskenbarn, vennine Hente brudebukett og blomster på dagen: Kjøre meg til frisør om morgenen: Mannen Kjøre meg i kirken: Forlover 2 Pynte bilen: Forlover til mannen Vaske bil: mannen og forlover Ta i mot kaker i lokalet: Sjef for servering Levere frukt : butikken Gaveoppakkere: Svigerinne x 2, og to til?? Ønske velkommen:??' ........................................???????
Doratheexplorer Skrevet 21. mai 2007 #585 Skrevet 21. mai 2007 Skal dere sove sammen siste natten? Hmmm, vet ikke ennå, ingenting bestemt....men jeg har ikke lyst så da blir det vel til at vi ikke gjør det
Knøttet Skrevet 21. mai 2007 #586 Skrevet 21. mai 2007 (endret) Hei! På hvilken kanal var det programmet?? Programmet går på National Geographic ================================= Mhm, liker navnene vi har på listen Men er litt bekymret for at de ikke passer på en eventuell baby. Når forlovedens søster ble født så passet ikke navnet de hadde tenkt på å bruke på henne... hvis du forstår. Men det er nok ikke store problemet Vi skal nok sove sammen siste natten, i og med at det blir dyrt om en av oss skal overnatte på hotell, og vi har ingen andre plasser å gjøre av den andre. Dere da ? Her var det faktisk sol og hele 14 grader i dag! så idag har jeg solt meg en liten times tid! Håper det fortsetter, så slipper jeg å betale for solarium :-D Endret 21. mai 2007 av Knøttet
flickan Skrevet 22. mai 2007 #588 Skrevet 22. mai 2007 Hei Jento! Fiine lister, jeg må vel sjekke jeg og om jeg har glemt noe.. Og det har jeg: Kom nettop på at jeg ikke har begynt å lage bordkortene! Hvordan kan jeg ha glemt det? inni hodet mitt ble jeg ferdig med alle da "prototypen" ble ferdig i fjor sommer... Håper kvalmen gir seg ja, ha en good tirsdag!
Gjest Ballerina Skrevet 22. mai 2007 #589 Skrevet 22. mai 2007 Skal dere sove sammen siste natten? Nei... jeg skal sove hos mormor og morfar og han skal sove hjemme hos mine foreldre (hvis ikka hans leier en leilighet slik at han sover der...) Men vi skal ikke se hverandre fra kvelden før og til vi møtes i kirka
jento Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #590 Skrevet 22. mai 2007 Vi hadde i utgangspunktet tenkt å ikke sove i lag, men lurer litt på vitsen jeg nå da. Regner med vi sover i lag, det gjør organiseringen av morgenen på bryllupsdagen så mye enklere. Rekner ikke med det er derfor forholdet sprekker, om vi skulle være så uheldige at det gjør det..Så jeg tar den tradisjonen med knusende ro =) Men skjønner jo også de som ikke sover i lag, er litt stilig =) Passer beby jeg i dag, eller noen timer bare. Hun sover, så jeg sitter nå her, håper hun vakner snart, så jeg får trent meg litt..=D Gleder meg vanvittig til jeg har min egen =D
Knøttet Skrevet 22. mai 2007 #591 Skrevet 22. mai 2007 Egentlig kunne jeg tenkt meg å sove borte fra forloveden siste natta, men det lar seg ikke gjøre ...er jo litt overtroisk, selv om jeg ikke tror det ødelegger forholdet at han ser meg i brudekjolen derimot, det går IKKE! og på en annen måte vil jeg ikke, jeg vil ha den "tryggheten" av å våkne sammen med han på bryllupsnatta også på en måte ... ja, jeg er rar Ååå, så koselig at du passer baby! :-D Det blir faktisk i hvert fall én baby i bryllupet, muligens to ... herregudh, jeg kommer til å bli enda mer babysyk enn jeg er nå, om mulig Nå bedrer jobbsituasjonen vår seg muligens, så da er det større sjanse for baby snart *håpe håpe håpe* men tør ikke å håpe for mye da ... blir bare så skuffa men må litt! :-D
flickan Skrevet 22. mai 2007 #592 Skrevet 22. mai 2007 vi kommer og til å ha beibi i bryllupet, svigersøster har termin 10 dager før bryllupet! det blir kos
jento Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #593 Skrevet 22. mai 2007 En oppsummering: Vi blir: 107 pers. til middag inkl. oss, toastmaster og han som skal spille musikk. 82 av desse drikk alkohol. 8 ekstra til kaffien, der 6 drikk alkohol.
jento Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #594 Skrevet 22. mai 2007 Egentlig kunne jeg tenkt meg å sove borte fra forloveden siste natta, men det lar seg ikke gjøre ...er jo litt overtroisk, selv om jeg ikke tror det ødelegger forholdet at han ser meg i brudekjolen derimot, det går IKKE! og på en annen måte vil jeg ikke, jeg vil ha den "tryggheten" av å våkne sammen med han på bryllupsnatta også på en måte ... ja, jeg er rar Ååå, så koselig at du passer baby! :-D Det blir faktisk i hvert fall én baby i bryllupet, muligens to ... herregudh, jeg kommer til å bli enda mer babysyk enn jeg er nå, om mulig Nå bedrer jobbsituasjonen vår seg muligens, så da er det større sjanse for baby snart *håpe håpe håpe* men tør ikke å håpe for mye da ... blir bare så skuffa men må litt! :-D Det er uaktuelt at han ser meg i brudekjolen ja, men satser på at det går bra at vi sover sammen. Har du fått deg jobb? (Jento håper!!!!!!)=)
jento Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #595 Skrevet 22. mai 2007 vi kommer og til å ha beibi i bryllupet, svigersøster har termin 10 dager før bryllupet! det blir kos Det blir nok stas=) skal bli tante du altså =)Kjekt! Får håpe hun ikke går over da, slik at hun er ferdig med fødselen til bryllupet =)
Majabeth Skrevet 22. mai 2007 #596 Skrevet 22. mai 2007 Vi skal ikke sove sammen natta før, men det er av praktiske grunner. Han må i fjøset på morgenen- mens jeg skal ordne meg hos forloveren min på hjemstedet mitt. Det er der bryllupet skal foregå. Ca 6 mil å kjøre fra her gården er.
Kykkelikokos Skrevet 22. mai 2007 #597 Skrevet 22. mai 2007 Så heldig du er som passer bebis. Vi ble nettopp tante og onkel til en liten gutt, så vi får tilsendt bilder på mobilen og sitter og er så sjarmert atte. Han kommer til å være med i bryllupet. Det blir nok bare kos. Håper på en egen snart jeg også.
jento Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #598 Skrevet 22. mai 2007 I dag må jeg si at jeg har hatt en god dag i forhold til mine tidligere dager, fått i meg litt mer mat i dag. Har gått i knekkebrød med majones og trønderfår mmmmmmm, så godt. Fått i meg hele 7 knekkebrød, det er ikke verst =) fornøgd!!! Kanskje det er derfor jeg er i bedre form også?? håpe håpe..Elles fikk jeg akuratt vite at en vennine av meg skal ha barn nesten samtidig, 9 dager før meg faktisk =) Gleder meg til vi kan være sammen i permisjonen, håper bare alt går bra og at alt er slik det skal. Tilbake til bryllupet =) I morgen skal jeg : - kontakte blomsterbutikken for å sende over bilde av brudebuketten min. - Skrive ut bordoppsetningen - Skrive navn på bordkorta (skal begynne med dette i kveld..) - Ringe kokken om hvor mange vi blir Torsdag skal jeg: - Snakke med bakeren om bryllupskaken - Kjøpe strømper? - Høre om når en må levere ringer til inngravering og pussing - Kjøpe en liten bok til gavene Skal også få prøvd meg på kjøreplan for middagen og dagen, og for servitørene (etter tips fra Viktoria =))
jento Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #599 Skrevet 22. mai 2007 Vi skal ikke sove sammen natta før, men det er av praktiske grunner. Han må i fjøset på morgenen- mens jeg skal ordne meg hos forloveren min på hjemstedet mitt. Det er der bryllupet skal foregå. Ca 6 mil å kjøre fra her gården er. Ja, da er det jo greitt. At det fungerer best i praksis er jo det viktigeste =)
jento Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #600 Skrevet 22. mai 2007 Så heldig du er som passer bebis. Vi ble nettopp tante og onkel til en liten gutt, så vi får tilsendt bilder på mobilen og sitter og er så sjarmert atte. Han kommer til å være med i bryllupet. Det blir nok bare kos. Håper på en egen snart jeg også. Er nok ikke lenge til du har en liten en selv =) Alle skal visst ha bebys som gjest i bryllupet, det får ikke vi, men vi har derimot 4 gravide damer, 5 med meg, men det vet jo ingen om =D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå