jento Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #541 Skrevet 9. mai 2007 I dag har jeg vært superflink med å få gjort ting, synst jeg selv da.. Jeg har ringt etter eletriker til vaskemaskinen som ikke er i orden. Jeg har avtalt møte med fotograf, som blir den 28.juni. Jeg har bestillt overnatting til bryllupsnatten Jeg har ring brudebutikken for å høre hva de synst om kjoleprøving når jeg er gravid..De mente jeg burde vente, og har derfor fått ny time i juni. Jeg har pratet med organisten som skal spille i bryllupet. Han var ikke så veldig glad for at jeg skulle ha You raise me up til inngangsmars, og oppfordret oss til å velge en burdemarsj... Men han sa, dersom dere absolutt vil ha you raise me up, skal vi nok få til dette. Så da blir det den.. :-D Nå er jeg på let etter en som spiller saksofon. Når jeg finner han skal jeg lette hundre kilo. Har hentet "sølvstoffet" som jeg skal ha på midten av bordene. Jento er godt fornøgd med seg selv i dag
jento Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #542 Skrevet 9. mai 2007 (endret) De siste to ukene før bryllupet: Mandag 25.Juni: - Ta sol - Sende kirkeprogram og festprogram til trykking - Levere inn ringer til inngravering og pussing Tysdag 26. Juni: - Prøvetime hos frisør kl. 20.00. Ta med alt jeg skal ha på hodet. Onsdag 27. Juni: - Ta sol Torsdag 28. Juni: - Samtale med fotograf kl .17.00 Fredag 29. Juni: - Ta sol - Bekrefte reservasjon på renseriet- duker. Lørdag 30. Juni: - Kjøre rundt å samle inn karafler og kakespader. - Samle inn 5 duker som skal nyttest til gavebordet og kakebordet. Søndag 1. Juli:- Skjekke at kjolen passer + at alt tilbehøret er i orden. - Skjekke at vi har alt til bordet. - Ta sol Mandag 2. Juli: - Bekrefte alle kakene - Bekrefte brudebukett og blomster - Bekrefte servitører og si når de skal møte opp. - Bekrefte bryllupskaken - Bekrefte frukt- at dette blir levert Tysdag 3. Juli: - Sende mail til avisen med notis om bryllupet. - Ta sol Onsdag 4. Juli: - Hente all alkohol på polet Torsdag 5. Juli: - Legge fram kirkeprogrammene - Ta sol - Sette opp bord i lokalet - Vaske og gjøre i stand lokalet Fredag 6. Juli: - Levere kjolen og alt tilbehøret hos frisøren. - Hente duker på renseri. - Pynte alle bord og klargjøre lokalet. - Ta med bort all alkohol vi har her hjemme. - Samtale med servitørene (hverfall hun som er sjefen) - Nappe bryn - Ordne negler - Henge opp bordplassering - Forloveren til mannen og mannen gjør i stand bilen Lørdag 7. Juli: 7.00: Stå opp, dusje og ete en god frukost. 8.00: 8.45: Avreise til frisør. 9.00- 12.00: frisør. Hvem henter brudebukett? - Forlover til mannen pynter bilen Endret 1. juni 2007 av jento
naley Skrevet 9. mai 2007 #543 Skrevet 9. mai 2007 (endret) er så gøy å se at ting tar plass hos folk Endret 9. mai 2007 av dimmine
minnimy Skrevet 9. mai 2007 #545 Skrevet 9. mai 2007 sååååååååååå flink du har vært i dag!!!!!!!!! listen så veldig bra ut skikkelig nedtelling....så gøyt.
flickan Skrevet 9. mai 2007 #546 Skrevet 9. mai 2007 oi oi så flink du er! Her var det jammen meg mye aktivitet. Her må jeg brette opp armene g gjøre et stykke arbeid fremover ser jeg..
Knøttet Skrevet 9. mai 2007 #547 Skrevet 9. mai 2007 Kjedelig å være kvalm, men jeg vet jo at det kommer noe godt ut av det, så da er det i grunn en fin motivasjon Men jeg unner ingen dette. Jeg tenker på dem som allerede har en liten unge, og som skal ta seg av denne samtidig som en er kvalm og uvel. Jeg har jo tross alt bare meg selv å tenke på..Blir gjort veldig lite her om dagen, kanskje det blir vasket litt klær, men ikke noe mer..Jeg kan ikke skjønne hvordan jeg skulle klart å gjort jobben min, så er godt å være sykmeldt ja. Vil absolutt anbefale tidlig UL til alle, men su skal vel ha gode grunner for å få det. Når en finner ut at en er gravid får en en konstant bekymring for om dette skal gå bra, en bekymring jeg tror du har resten av livet. Jeg vart litt mindre bekymret etter UL, da jeg fikk se hjerte slo, og at alt var bra. Skal på UL igjen i uke 18, den vanlige UL-undersøkelsen i svangerskapet. Da kan de vel se hvilket kjønn det er dersom bebyen vil vise oss det Vi har ikke diskutert det, men jeg har veldig lyst å vite hvilket kjønn det er. Er rart dette, men jeg bare føler det på meg at det er en gutt. har hørt mange andre gravide også si at de bare føler hvilket kjønn det er, men ikke alltid det stemmer da... ← Noe av det verste jeg vet er å være kvalm ... det føles jo som man skal dø når man kaster opp- men nå har vel ikke du kastet opp enda? Uansett, det er jo såklart verd det når du får en liten baby!! Synd man må ha god grunn for å få tidlig ul, men samtidig så går det vel ikke å gi alle tidlig ul heller ... Blir kjempespennende å se hvilket kjønn det er! :-D Min venninne er et godt eksempel på en som var 100% sikker på at hun visste kjønnet på babyen sin, med henne trodde alle det ble jente, selv trodde hun at det ble gutt, og "alle andre" fikk faktisk rett Bra og oppdatert liste! Du tenker å begynne å ta sol ca to uker før bryllupet? Jeg har gått og lurt på det der en stund, og nå fikk jeg vel egentlig et svar om når jeg bør begynne- om det ikke blir fint nok vær her til at jeg kan bli "naturlig" brun da Du må ha en fortsatt fin kveld!
jento Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #548 Skrevet 10. mai 2007 er så gøy å se at ting tar plass hos folk ← Føler jeg har fått gjort en del mere ja, men enda mye som svirrer oppi hodet..
jento Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #550 Skrevet 10. mai 2007 sååååååååååå flink du har vært i dag!!!!!!!!! listen så veldig bra ut skikkelig nedtelling....så gøyt. ← Takke, føler selv at jeg var veldig flink i går,tenk om en fikk gjort like mye hver dag..
jento Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #551 Skrevet 10. mai 2007 oi oi så flink du er! Her var det jammen meg mye aktivitet. Her må jeg brette opp armene g gjøre et stykke arbeid fremover ser jeg.. ← Ja, nå må du bare henge i.. neida, du er jo komt langt du, og dessuten har du jo to ekstra uker på deg..Jeg sitter jo her om dagene, jeg og kvalmen, kommer oss ikke så langt, så noen må vi da gjøre..
jento Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #552 Skrevet 10. mai 2007 Noe av det verste jeg vet er å være kvalm ... det føles jo som man skal dø når man kaster opp- men nå har vel ikke du kastet opp enda? Uansett, det er jo såklart verd det når du får en liten baby!! Synd man må ha god grunn for å få tidlig ul, men samtidig så går det vel ikke å gi alle tidlig ul heller ... Blir kjempespennende å se hvilket kjønn det er! :-D Min venninne er et godt eksempel på en som var 100% sikker på at hun visste kjønnet på babyen sin, med henne trodde alle det ble jente, selv trodde hun at det ble gutt, og "alle andre" fikk faktisk rett Bra og oppdatert liste! Du tenker å begynne å ta sol ca to uker før bryllupet? Jeg har gått og lurt på det der en stund, og nå fikk jeg vel egentlig et svar om når jeg bør begynne- om det ikke blir fint nok vær her til at jeg kan bli "naturlig" brun da Du må ha en fortsatt fin kveld! ← Jeg deler din mening om at å være kvalm, det er det verste..jeg har bare hatt skikkelig kvalme i litt over en uke,uten spying, før det var jeg bare uvel. Tenk på de som går kvalme i ni måneder, det må være helt forferdelig, og krysse krysse krysse fingre og alt som er for at jeg slipper det! Da blir det jo ingen glede av å være gravid. Tror vi kommer til å ville vite kjønnet på UL, dersom de ser det, synst det er litt kjekt å ha navnet klart og kunne handle inn litt rosa eller blått. Men en skal vel ikke være alt for sikker selv om de sier de ser hvilket kjønn det er, har hørt mange historier der det var feil.. Jeg hadde egentlig tenkt å starte med sol enda litt før jeg, har tatt litt nå, og solt meg når det har vært fint vær, så har bitte litt underlag. Men jeg tror jeg starter 3-4 uker før, og da tar jeg 3 ganger i uken. Kanskje mye det men?? Men håper jo på mest mulig naturlig sol da, slik at jeg sparer de kronene, for det er ganske dyrt..jaja, alt for skjønnheten!
Knøttet Skrevet 10. mai 2007 #553 Skrevet 10. mai 2007 Jeg hadde aldri i verden greid å gå ni måneder uten å vite om jeg fikk en gutt eller jente, jeg er aaaaltfor nysgjerrig forloveden derimot kunne faktisk tenke seg det han ... Ok, kanskje jeg skal begynne å ta sol en tre uker før bryllupet da, vi får se. Men det er jo ikke lenge til heller! Sol tre ganger i uken er ikke såå mye, tror jeg ... har ikke peiling på det der, men det kommer jo ann på hvor lenge du tar sol også, må ikke overdrive og bli seende ut som en hummer eller hobbyneger
flickan Skrevet 13. mai 2007 #554 Skrevet 13. mai 2007 (endret) Jeg vil ikke vite kjønn når vi en gang blir gravide, men mannen vil, så vi har bestemt oss for at første skal vi ikke vite, men nestemann vil vi vite. Stor klem til favoritt-gravid-brura, håper du har det bra og er frisk og rask! endret: masse skrivefeil Endret 13. mai 2007 av Bare Bea
Kykkelikokos Skrevet 13. mai 2007 #555 Skrevet 13. mai 2007 Innom med en liten JEG vil vite kjønnet, så dere må pent finne ut hvilket kjønn dere får
jento Skrevet 17. mai 2007 Forfatter #556 Skrevet 17. mai 2007 (endret) 17.Mai klem til dere alle I dag hadde jeg på bunaden, og det var lenge siden sist. Hærlig følelse når den var mer passelig nå enn for et år siden Men det varer vel ikke lenge... Alle spør om vi har kontroll på den store dagen..da blir jeg ganske stresset. Orker lite om dagene, og det nærmer seg med store skritt!!! Har diktet sanger da, en velkomstsang, en sang til våre foreldre og en til min kjære. Veldig fornøgd!! Hadde ikke trodd jeg var en så god dikter, men har fått litt hjelp og da.. Nå om dagen er det noen kviser på brystkassen som bekymrer meg, håper ikke de har tenkt å være der på bryllupsdagen.. Vi har bestemt at vi skal vite kjønnet på bebyen på UL, dersom de ser det, men vi skal holde det for oss selv, skal ikke si det til noen før han/hun er ute. Dvs. skal selvfølgelig si det til dere! Dere blir jo informert om ALT I morgen starter jeg på siste innspurt før bryllupet.. Endret 17. mai 2007 av jento
naley Skrevet 17. mai 2007 #557 Skrevet 17. mai 2007 Er så gøy å lese i boka de. Beste kombinasjonen det kunne være BRYLLUP & BABY!!! Ha en forsatt fin 17 mai!!!
Kykkelikokos Skrevet 17. mai 2007 #558 Skrevet 17. mai 2007 Vi har bestemt at vi skal vite kjønnet på bebyen på UL, dersom de ser det, men vi skal holde det for oss selv, skal ikke si det til noen før han/hun er ute. Dvs. skal selvfølgelig si det til dere! Dere blir jo informert om ALT ← Best det!!
jento Skrevet 17. mai 2007 Forfatter #559 Skrevet 17. mai 2007 (endret) Jento er ikke i form på selveste 17. mai.. i tillegg til å være kvalm, så livet er ikke på topp i dag. Men det blir nok bedre når min kjære kommer med litt godis som vi skal kose oss med. Må trøste meg litt.. :kys_2: Så når jeg først sitter her kan jeg ramse opp de foreløbige aktuelle navnene til skjønningen i magen. Beklager dersom dere synst dette er litt på siden av bryllup...men jeg orker ikke opprette en graviditetsdagbok før etter bryllupet, blir så mye å holde styr på..håper jeg kan bli tilgitt..:kgblunk: - Lukas - Oliver (mest aktuell akuratt nå...) - Johan - Leander - Kasper - Theo - Tobias - Sarah - Leah - Amalie - Maria - Julia - Live - Mia - Thale Det er ingen av jentenavnene som jeg virkelig vet hvilken jeg synst er finest, synst det er vanskeligere å finne jentenavn enn guttenavn. Det var litt babydose på selveste 17. mai.. Endret 17. mai 2007 av jento
naley Skrevet 17. mai 2007 #560 Skrevet 17. mai 2007 Oliver, Leander, Amalie og Mia syns jeg er nydelige!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå