Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Får virkelig håpe at du ikke blir for dårlig frem til bryllupet. Du må vel kanskje informere forlover om graviditeten? Tenker på utdrikningslaget??

Gleder meg til jeg kan begynne å prøve jeg!  :)

Håper jeg og, men tenker at til bryllupet er jeg jo 16 uker på veg, så da bruker vel kvalmen å være over??

Har tenkt å informere forloveren ja,men vil vente til jeg er i uke 8. Det er den 13 mai, tror ikke det blir noe utdrikkingslag før den tid. Har stor tro på at det blir den 16 juni, for det er den eneste helgen den ene forloveren har fri før bryllupet..

Vil helst at det bare er forloverene mine som skal vite det, ikke hele utdrikkingslaget. Hvordan/hva kan en finne på den dagen som ikke avslører hemligheten?Tror ikke det vil fungere å late som jeg drikker, for de fleste har vært på fest med meg før, og hvet når jeg er full og ikke, klarer ikke spille slik for å si det slik..Må diskutere det med forloverene..

Hvorfor kan du ikke begynne å prøve nå?

Klem J.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
En snikleser står frem,bare må få gratulere deg med den lille i magen og forestående bryllup! Høres ut som livet er herlig om dagen for deg og din forlovede!

:bryllup:  :hjerte:  :babysmokk:

Ikke noe babysyk jeg heller som så mange andre her... *Les: Suuuuuperbabysyk*

Får vel holde meg i skinnet et års tid til!  :roll:

Stooooor :klem: til deg!

Takker og koselig med nye ansikt i boken min :) Vi har det ganske så bra ja, veldig forelsket og lykkelige.

Du rekker akuratt en liten bebys før bryllupet... ;)

Skrevet
Gratulerer Jento :klem: dette var jo hyggelige nyheter, er jo alltid stas med graviditet. Dette kommer nok til å gå bra skal du se. Jeg er heldigvis ikke av de verpe syke, har fått de barna jeg skal ha. Men synes det er veldig moro at det kommer babyer rundt meg, samtidlig er jeg veldig glad for at det ikke er jeg som går rundt med stor mage. ( og ang stor mage til bryllupet, så tror jeg nok det skal gå bra, hadde ikke noe særlig til kul så tidlig jeg, hvertfall ikke første gang, den kom nok tidliger i de neste svangerskapene)

Lykke til :klem:

Takker :) Kjekt med nye besøk i boka mi. Ja, jeg håper og håper på at dette skal gå bra. Gleder meg til magen blir stor, vartfall til det viser litt..Hørest bra ut at magen ikke blir så altfor stor til bryllupet, Har knyting i ryggen og korsett i kjolen , så skal klare ordne dette ganske greitt. Blir puppene veldig mye større?skal tilpasse kjolen, og tenker at jeg muligens må ha litt å gå på...

Klem J.

Skrevet
Takker  :) som sagt helt uvirkelig, i dag våknet jeg opp og lurte på om jeg hadde drømt at jeg var gravid, eller om jeg faktisk var det..Er veldig engstelig ja, tenker på det hele tiden, og skjekker papiret hver gang jeg er på toalettet. Virker ikke som mannen synst det gjør noe om vi mister (missforstå meg rett), han sier at da prøver vi bare igjen, nå vet vi vertfall at vi kan bli gravide..Synst nå det ville bli ganske trist jeg da..men må prøve tenke positivt. Skal til legen den 26.april, så får høre hva hun sier, kan være jeg får grenet meg til en ultraly, men de er vel ganske strenge på slike ting, men det er ganske plagsomt å gå slik å være bekymret, dagene blir veldig lange.. :sjenert:

Jeg skal sende litt graviditetshormoner over til samboeren din jeg.. I fiks, ingen problem  :)

Det kan jeg tenke meg! Tror det blir helt uvirkelig for meg når jeg engang blir gravid også, og så kommer jeg til å være superforsiktig med ting som kan være skadelig, og da får foreldrene mine versegod å ikke røyke inne hos seg selv når jeg er på besøk engang! *Streng*

Ikke fått noen rare lyster enda på mat da? Lurer veldig på hva jeg får jeg ... håper det ikke blir kjøtt (er vegetarianer) forloveden synes det er veldig artig å erte meg med å si at jeg helt sikkert får dilla på kjøtt :ler:

Ikke bra at du er så redd ... snakk med legen din du, så får du forhåpentligvis hjelp til å takle det :) Dessuten finnes det ultralydmaskin som du kan kjøpe selv og høre hjertelyden med. Ultralyd blir vel litt misvisende navn, men du forstår hva jeg mener, tror jeg :)

Skrevet (endret)

På fredag skal jeg ringe hun som skal ha det musikalske ansvaret i kirken, må da ha litt tanker om hva jeg ønsker. Elles skal jeg ringe kirkekontoret for å avtale tid for møte med prest. Mandag må vi sende inn prøvingspapirene. Skal prøve oss litt med bordplanen også, samt se på lokalet i helgen. Litt lettere å planlegge når en vet hva som finst der. Elles må vi kontakte toastmaster for samtale. Vil ha gjort unna det vi kan gjøre nå en stund før, er så godt hva som er gjort, så blir det mindre å tenke på.

Endret av jento
  • 2 uker senere...
Skrevet

Her var det lenge siden jeg har sett jento.. Nå håper jeg alt er bra med favoritt-gravide-bruden!

:klem:

Skrevet

Hallooo! *Rope etter jento* Hvordan så lokalet ut, og hvordan går det med graviditetssymptomene dine? :)

Skrevet

Jentooooo ? *rope* hmm ... nesten så jeg blir bekymret ... :klem:

Skrevet (endret)

Hei hei alle mine jenter, jeg er tilbake og jeg har ENDELIG fått laderen min, så nå blir dere ikke kvitt meg.. :ler: Alt vel er, bortsett fra at jeg er ganske så kvalm om dagen. Spyr ikke, men går rundt og er kvalm til 5-6 tiden om dagen, og om kvelden er jeg kjempesulten..merkelige greier. Ingen av dere som er blitt gravide vel, jeg venter på dere, vil gjerne ha følge.. :)

Når det gjelder bryllup så har jeg ordnet med bryllupskaken, dvs. min bestefar skal ordne dette, enda en ting som er deligert bort, godt er det. Elles har jeg ordnet med en del flere kaker, og bestemt kirkeprogrammet, nesten vertfall. Har snakket med hun som skal synge, og mangler en som skal spille fiolin. Skal ringe organisten i morgen. Har fått reservert duker som vi skal leie, og har startet å dikte velkomstsang og en sang til våre foreldre og søsken.Elles er det tilpassing av kjolen om litt over en uke, lurer på om dette er litt tidlig? Ringte kirkekontoret og de sa presten tok kontakt når det var tid for samtale. Elles har vi fått tilbake prøvelsespapriene, det tok under en uke,veldig overraskende, trodde jeg var sent ute jeg..

Ellers gikk fristen for tilbakemelding ut i går. Vi har fått 96 bekreftede, mulig det blir fire til, som ikke har svart enda,alltid noen som kommer etter at fristen er ute. Vi har da fått 20 nei. Synst 100 er et fint tall jeg :)

Det som står igjen er å ringe fotografen og avtale tid for samtale. Mangler fortsatt 3 serveringsdamer. Mannen må kjøpe seg skjorte, og jeg må ha underskjørt som jeg skal låne på butikken og jeg må ha strømper. Ellers må jeg snart starte med å dikte sang til min kjære, tror ikke det blir noen tale til mannen, er så full av hormoner at jeg skriker bare noen sier noe som er rørende, så dette kan bli liv...

Ellers er det lite med energi om dagen, trøtt, slapp og føler meg elendig, men skal for all del ikke klage :) Jeg er heldig som bare søren!

Endret av jento
Gjest Ballerina
Skrevet

Så godt å høre at alt er bra hos deg, bortsett fra kvalme og trøtthet (men det er jo graviditeten :) ) Du har jammen meg fått gjort masse i det siste! Det nærmer seg virkelig for alle dere som skal gifte dere i sommer!! :tommel:

Du/dere er jammen meg flinke som dikter sanger! hehe... det er tøft av deg å dikte sang til mannen!! :) ...hadde aldri fått det til, jeg... :sjenert: men har tre linjer av talen da! :ler:

Skrevet

Godt å se du er tilbake :)

Graviditet høres topp ut til tross for plagene :)

Skrevet

Hei jento, godt å se deg igjen. Vi har savnet deg sååå masse :lol:

Ikke kjekt å gå kvalm, nei. Jeg er litt kvalm om dagene jeg også. Det er det verste jeg vet, så jeg gruer meg til å eventuelt gå kvalm i mange måneder om jeg blir gravid..

Godt å høre at dere ikke har vært hos samtale med vigsler enda, heller. Da er det ikke bare oss ;)

Har dere tittet på noe transport fra kirken? Vi skal bruke vår egen bil og pynte den. Det er en sølvgrå toyota avensis stasjonsvogn.

Skrevet

ikke kjekt å være kvalm hele tiden,men du har fått gjordt en del planlegging også,

har du fortalt noen om graviditeten???

ha en fin kvalm fri helg :ler::klem::klem:

Skrevet

Jeg har helt glemt å gratulere deg... :flau::rodme: så her kommer det:

GRATULERER med graviditeten!!!!! :hoppe::hoppe::hoppe::babysmokk::babyjente::babygutt::blomst::tommelsmil:

Går å gjemmer meg litt (*skjønner ikke hvordan jeg gikk glipp av det???!*)

:klem: Kath

Skrevet

Hei snuppa! Håper du har en deeeeeilig helg uten for mye kvalme! Tenk at du har en deilig beibi i magen! O heldige du!

Gooooooooooooo søndag :klem:

Skrevet
Så godt å høre at alt er bra hos deg, bortsett fra kvalme og trøtthet (men det er jo graviditeten :) ) Du har jammen meg fått gjort masse i det siste! Det nærmer seg virkelig for alle dere som skal gifte dere i sommer!! :tommel:

Du/dere er jammen meg flinke som dikter sanger! hehe... det er tøft av deg å dikte sang til mannen!! :) ...hadde aldri fått det til, jeg... :sjenert: men har tre linjer av talen da! :ler:

Hei hei!

Tror jeg er litt stresset om dagen, føler dagene går og jeg ikke får gjort noe..jeg er absolutt ingen sangdikter..har fått hjelp av en vennine som er veldig god til slike ting. Veldig glad for det. Ha en ferdigskrevet tale som jeg egentlig har lyst til å holde, men vet ikke om jeg tørr..

Klem til deg :klem:

Skrevet
Godt å se du er tilbake :)

Graviditet høres topp ut til tross for plagene :)

Graviditet er topp, vi gleder oss masse, men det er også MANGE bekymringer...Men mest bare kjekt!

Skrevet
Hei jento, godt å se deg igjen. Vi har savnet deg sååå masse  :lol:

Ikke kjekt å gå kvalm, nei. Jeg er litt kvalm om dagene jeg også. Det er det verste jeg vet, så jeg gruer meg til å eventuelt gå kvalm i mange måneder om jeg blir gravid..

Godt å høre at dere ikke har vært hos samtale med vigsler enda, heller. Da er det ikke bare oss ;)

Har dere tittet på noe transport fra kirken? Vi skal bruke vår egen bil og pynte den. Det er en sølvgrå toyota avensis stasjonsvogn.

Så godt å være savnet!Dere er så søte :klem: Kvalme er ikke å anbefale, men når det kommer noe godt ut av det, så holder vi alle ut!

Vi fikk beskjed om at presten tok kontakt med oss når det var tid for samtale, så da får vi satse på at han gjør det.

Vi skal låne onkelen til mannen sin bil, en svart passat, tror det kan vi ok.

Skrevet

Innom og ønsker deg en god kvalmefri mandag :klem:

Skrevet
ikke kjekt å være kvalm hele tiden,men du har fått gjordt en del planlegging også,

har du fortalt noen om graviditeten???

ha en fin kvalm fri helg :ler:  :klem:  :klem:

Hei hei!

Får gjort en del mellom de verste kvalmebygene, så det går sakte fremover med bryllupsplanene :)

Vi har nå informert våre foreldre om den store nyheten, tror de vart litt overrasket, hadde vel ikke ventet dette før bryllupet, men de vart nok veldig glade også, når den største overaskelsen hadde lagt deg. Det er første barnebarnet på begge sider, så er vel ekstra stas med det har jeg hørt. Vi gleder oss alle :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...