Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Haha :) Morsomt Bea, jeg reagerte på akkurat samme måte som deg.

Dere er veldig søte jenter :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner godt at det føles uvirkelig ut, jento. I dag eller i morgen skal vi begynne å "lete" etter eggløsning ved hjelp av sånne eggløsningstester, så jeg håper det klaffer for oss også snart. Så får vi håpe at Bea kommer etter snart ;)

Skrevet

Jeg er kanskje veldig følsom, men ble helt rørt, elsker baby historier.

Må bare gratulere deg såå mye. Har veldig lyst på baby jeg også :-) Men tror det etter bryllupet...

:hoppe::hoppe: tenk det :babysmokk::gravid:

Skrevet

Bare innom for å sjekke at alt står bra til med vår gravide brud. :)

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

ÅÅå... Gratulerer så utrolig kjempemye... Tror det er veldig mange verpesjuke bruder her (meg?? Neeeheheiii :sjenert: )

Meeen, får vel vente til etter bryllupet vel :smile:

Skrevet
ÅÅå... Gratulerer så utrolig kjempemye... Tror det er veldig mange verpesjuke bruder her (meg?? Neeeheheiii :sjenert: )

Hmmm, verpesjuk?

Hvem??? :ler:

Jo det er nok mange av oss :)

Skrevet
Skjønner godt at det føles uvirkelig ut, jento. I dag eller i morgen skal vi begynne å "lete" etter eggløsning ved hjelp av sånne eggløsningstester, så jeg håper det klaffer for oss også snart. Så får vi håpe at Bea kommer etter snart ;)

Lykke til i jakten på eggløsningen! :)

Skrevet
Jeg er kanskje veldig følsom, men ble helt rørt, elsker baby historier.

Må bare gratulere deg såå mye. Har veldig lyst på baby jeg også :-) Men tror det etter bryllupet...

:hoppe:  :hoppe: tenk det :babysmokk:  :gravid:

Takker og bukker :) Veldig kjekt dette her, kan anbefalest!

Skrevet
Bare innom for å sjekke at alt står bra til med vår gravide brud. :)

:) Kjekt du tenker på meg :)

Her er alt bra vet du! Er litt uvel og har litt hodeverk gjennom dagen, men kan ikke klage, jeg skal holde ut alt som kommer!

Skrevet

Må bare innom med en liten :klem: og gratulere så mye! Har 2 jenter, ei på 10 og ei på 3,5, så det kan virkelig anbefales! Gled deg mye! Ønsker dere alt godt...

Skrevet (endret)

Takker :)

Jeg var og er en verpesjuk brud, og vet det er mange med meg...Jeg også

skulle vente til etter bryllupet... :sjenert:;)

Endret av jento
Skrevet
Hmmm, verpesjuk?

Hvem???  :ler:

Jo det er nok mange av oss :) 

:)

Skrevet
Må bare innom med en liten  :klem: og gratulere så mye! Har 2 jenter, ei på 10 og ei på 3,5, så det kan virkelig anbefales! Gled deg mye! Ønsker dere alt godt...

Takker så mye! Det hørest bra ut, jeg bare håper og håper at alt skal gå bra!Klarer ikke helt å glede meg enda..

Skrevet

:overrasket::overrasket::overrasket::overrasket:

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Gratulerer!!!! :gravid:

Ååå, misunner deg så forferdelig!! Overbevis forloveden min om at vi ikke trenger fast jobb før vi begynner å prøve, pliiiis? ;)

Ble helt paff jeg nå... dette hadde jeg ikke forventet! Så spennende!!! :-D

Skjønner godt du er er redd for at det går galt, jeg er redd jeg kommer til å gå og bekymre meg hele tiden om jeg noengang blir gravid ... men det går helt sikkert kjempebra med deg! :-D

Ha en fortsatt fin kveld!! :klem:

Gjest Ballerina
Skrevet
Overbevis forloveden min om at vi ikke trenger fast jobb før vi begynner å prøve, pliiiis? ;)

Kan du ta min med det samme??? ;)

Skrevet

Får virkelig håpe at du ikke blir for dårlig frem til bryllupet. Du må vel kanskje informere forlover om graviditeten? Tenker på utdrikningslaget??

Gleder meg til jeg kan begynne å prøve jeg! :)

Skrevet

En snikleser står frem,bare må få gratulere deg med den lille i magen og forestående bryllup! Høres ut som livet er herlig om dagen for deg og din forlovede!

:bryllup::hjerte::babysmokk:

Ikke noe babysyk jeg heller som så mange andre her... *Les: Suuuuuperbabysyk*

Får vel holde meg i skinnet et års tid til! :roll:

Stooooor :klem: til deg!

Skrevet

Gratulerer Jento :klem: dette var jo hyggelige nyheter, er jo alltid stas med graviditet. Dette kommer nok til å gå bra skal du se. Jeg er heldigvis ikke av de verpe syke, har fått de barna jeg skal ha. Men synes det er veldig moro at det kommer babyer rundt meg, samtidlig er jeg veldig glad for at det ikke er jeg som går rundt med stor mage. ( og ang stor mage til bryllupet, så tror jeg nok det skal gå bra, hadde ikke noe særlig til kul så tidlig jeg, hvertfall ikke første gang, den kom nok tidliger i de neste svangerskapene)

Lykke til :klem:

Skrevet
:overrasket:  :overrasket:  :overrasket:  :overrasket:

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Gratulerer!!!!  :gravid:

Ååå, misunner deg så forferdelig!! Overbevis forloveden min om at vi ikke trenger fast jobb før vi begynner å prøve, pliiiis? ;)

Ble helt paff jeg nå... dette hadde jeg ikke forventet! Så spennende!!! :-D

Skjønner godt du er er redd for at det går galt, jeg er redd jeg kommer til å gå og bekymre meg hele tiden om jeg noengang blir gravid ... men det går helt sikkert kjempebra med deg! :-D

Ha en fortsatt fin kveld!! :klem:

Takker :) som sagt helt uvirkelig, i dag våknet jeg opp og lurte på om jeg hadde drømt at jeg var gravid, eller om jeg faktisk var det..Er veldig engstelig ja, tenker på det hele tiden, og skjekker papiret hver gang jeg er på toalettet. Virker ikke som mannen synst det gjør noe om vi mister (missforstå meg rett), han sier at da prøver vi bare igjen, nå vet vi vertfall at vi kan bli gravide..Synst nå det ville bli ganske trist jeg da..men må prøve tenke positivt. Skal til legen den 26.april, så får høre hva hun sier, kan være jeg får grenet meg til en ultraly, men de er vel ganske strenge på slike ting, men det er ganske plagsomt å gå slik å være bekymret, dagene blir veldig lange.. :sjenert:

Jeg skal sende litt graviditetshormoner over til samboeren din jeg.. I fiks, ingen problem :)

Skrevet
Kan du ta min med det samme??? ;)

Jepp :) Ingen problem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...