Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

En liten huskeliste: (ting å gjøre..)

1. Skrive navn på bordkortene når vi vet hvem som kommer'

2. Spørre folk om å bake

3. Lage velkomstsang

4. Lage sang til mannen

5. Lage sang til foreldra våre + søsken

6. Bestemme kirkeprogrammet

7. Snakke med hun som skal synge i kirken

8. Snakke med prest

9. Snakke med toastmaster

10. Snakke med de som skal spille på festen

11. Snakke med servitørene

12. Gi tilbakemelding til kokken om hvor mange vi blir.

13. Kjøpe sjokolader til velkomstgaven

14. Lage festhefte

15. lage kirkeprogramhefte.

16. Skrive ut bordplan

17. Tilpasse kjolen

18. Kjøpr skjorte til mannen

19. Pynt til bilen

20. Snakke med fotograf

21. Se på lokalet

22. Kjøpe6 flere lysestaker

23. Bestille brudekake

24. Kjøpe 22 meter m sølvstoff

25. Få tak i rosa dråper til bordet.

26. Maile over bilder av brudebuketten

27. Reservere hvite duker til den 6. juli

28.sende inn prøvingspapriene, og forloverærklæring.

29. Spørre folk om å få låne vasskarafler

30. Spørre folk om å få låne kakespader.

31. Kjøpe strømper

32. Lage islykter

33. Samtale med han som skal filme

34. Bekrefte bestilling av alkohol

35. Skrive framdrift under middagen

36. Skrive framdrift for heile dagen

37. Hvem er i baren?

38. Overnatting

39. Inngarvering og pusse ringene

40. Brudevalsen...

41. Spørre onkel om takk for maten tale

42. Bestemme brudevalssang

Ser ut som vi har nok å gjøre fremover...

Endret av jento
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enda en ting å tenke på.....

Jeg er gravid.....

:hoppe::):danse: :klø: :danse::wow:

Skrevet

:frustrert: Du din jukseper! Jeg er så misunnelig!!!

:klem:

Gratulerer så mye. Nå ble jeg skikkelig overrasket. Vi har jo tatt en liten tjuvstart vi også, men ikke blitt gravide enda. Når satte dere i gang prøvingen? Var det fordi du ikke hadde PC, så dere måtte finne på noe annet? ;)

:grine: Du er gravid. Helt fantastisk, jeg blir helt rørt.

Skrevet

:hoppe::hoppe::kose:

grattis med baby i magen

håper formen er bra på den store dag også

lykke til med videre planlegging,må se igjennom listen din en gang til om hva jeg mangler på min liste :sjenert::ler:

Skrevet (endret)

Vet ikke hvor jeg skal begynne...

Har bare masser av tanker i hodet..er sef.veldig glad, redd, overrasket, forundret...

For en uke siden satt jeg på jobb og kom tilfeldigvis bort i puppen min,merket at den var sinnsykt øm, og synst det var rart i o med at jeg ikke ventet mensen før på lørdag. Videre ut i uken merket jeg at puppene vart større, og bare mer og mer ømme, var faktisk vondt å gå,så ømme var de. I helgen var jeg småkvalm og hadde perioder med hodeverk. Har hele den siste uken følt på meg at jeg var gravid, for jeg bruker ikke være øm i puppene mer en to dager før mens..så har håpet og håpt og i dagtidlig testet jeg, og to blå strek kom fram..Ringte mannen og han vart også overrasket ,men glad.

Har bare masse tanker..hva med kjolen, kommer jeg til å legge på meg mye frem til bryllupet?brunfargen?kan jeg ta sol?

Veldig redd for at ting skal gå galt..

Vi har bestemt at vi skal holde det for oss selv noen uker til, så blir foreldrene våre informert. Tenker å holdet det skjult for offentligheten til over bryllupet, viss vi klarer det med tanke på magen. Godt å konsentrere seg for en ting om gangen..

Så blir det verdens beste julepresang på oss..terminen er 25. desember!

Endret av jento
Skrevet

Kommer til å være 16 uker på bryllupsdagen, så tror jeg skal klare å skjule denlille magen under kjolen..

Skrevet
:frustrert:  Du din jukseper! Jeg er så misunnelig!!!

:klem: 

Gratulerer så mye. Nå ble jeg skikkelig overrasket. Vi har jo tatt en liten tjuvstart vi også, men ikke blitt gravide enda. Når satte dere i gang prøvingen? Var det fordi du ikke hadde PC, så dere måtte finne på noe annet? ;)

:grine: Du er gravid. Helt fantastisk, jeg blir helt rørt.

Takker :) er helt uvirkelig, har gått rundt å smilt i hele dag..

:ler: hehe, mangel på pc er tingen...hehe, neida

Jeg sluttet på p-piller i februar i fjor fordi en vennine av meg slet med å bli gravid året etter hun sluttet på p-piller. I reddsel for at dette skulle skje meg, gikk vi over til kondom. Planen har hele tiden vært å stare prøvingen etter bryllupet.

Vi brukte kondom til jul,men jeg har hatt veldig uregelmessige sykluser så har lurt litt på om jeg i det hele tatt har hatt eggløysing.Etter jul har vi ikkje brukt noen form for prevansjon fordidet var ingen fare om det skjedde og så hadde jeg heller ingen tro på at det skulle skje med tanke på syklusene mine. Men eggløysing har jeg tydligvis hatt...vertfall en gang..så da vart planen om etter bryllupet til litt før bryllupet..Er jo veldig tidlig enda, så kan jo gå galt, men vi håper på det beste.Er 4 uker og 1 dag i dag.

Skrevet (endret)
:hoppe:  :hoppe:  :kose:

grattis med baby i magen

håper formen er bra på den store dag også

lykke til med videre planlegging,må se igjennom listen din en gang til om hva jeg mangler på min liste :sjenert:  :ler:

Takker! :)

Håper formen blir fin ja, og at jeg ikke legger på meg alt for mye frem til bryllupet,planen var jo å slanke meg..men men..Er litt småkvalm om dagen,og har litt mensenvondt i magen, men elles i fin form. Hver gang jeg er på toalettet skjekker jeg etter blod, er så redd d skal gå galt..

Bare se på mine lister du, vi får hjelpe hverandre :klem:

Endret av jento
Skrevet (endret)

Du er nå 4 uker og 1 dager på vei. :)

Unnfangelsen finner sted omkring: 1. april, 2007

Hjertet begynner å slå: 26. april, 2007

Embryoet beveger seg: 20. mai, 2007

Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 27. mai, 2007

(...)

Antatt termindato: 25. desember, 2007

http://www.babyverden.no/templates/Calcula...iod____635.aspx

Endret av jolie
Skrevet

Oj! Har ikke vært her inne og skrevet til deg før, men sniklest litt :sjenert: Og nå ble jeg så satt ut og glad at jeg MÅTTE skrive!

Gratulerer så mye med baby i magen! :)

Har en haug med venninnner som går rundt og er gravide, så jeg er litt i babymodus kan du si... :ler: Helt fantastisk å lese om alt det som skjer i magen de første ukene. Høres helt uvirkelig ut! (og føles vel uvirkelig også vil jeg tro...)

Uansett, gratulerer fra en snikleser ;)

Skrevet

Hei! :vinke:

Har ikke vært å skrevet så mye i dagboka di tidligere, bare sniklest litt :sjenert: Må bare GRATULERE deg med beibi i magen, såå spennende :) Har hatt det to ganger selv, så vi har to vakre jenter nå.

Gled deg over det lille spiret du har i magen, det er kjempegøy, spennende og litt skummelt første gang. Men du skal se, svangerskapet går kjempefint. Håper du klarer holde det hemmelig til etter bryllupet som planlagt :)

Nå må du jo lage graviditetsdagbok også, eller? :)

:klem1:

Skrevet

Så moro jento!!! Gratulerer så mye!! :babysmokk::flagg:

Trodde vi skulle ha en prøvedagbok etter bryllupet jeg?? hehe

Bare vent til BareBea kommer inn hit og får rede på dette. ;)

Gratulerer så mye! Håper alt går bra og at magen ikke er alt for stor til bryllupet. Det går nok bra skal du se! Baby er faktisk viktigere enn bryllup, uansett.

Jeg har en venninne som fikk mannen til å avsløre hemmeligheten under bryllupsmiddagen. Noe å tenke på?? Om dere greier å holde det hemmelig så lenge da... :)

Grattis!!!

Gjest Ballerina
Skrevet (endret)

Gratulerer så mye med baby i magen!!!!! :gravid: Kjempekoselig ettersom dere også har ønsket dere baby relativt kjapt etter bryllupet! (har jeg forstått riktig ut fra dagboka di her?) Holder på selv med "gubben" med at jeg også vil være gravid når vi gifter oss :babysmokk: *får se*

Kos deg mye som gravid! Tenk hva du har inni magen din :babygutt::babyjente:

Spør som Anneb, blir det graviditetsdagbok også nå???

:kose:

Endret av Ballerina
Skrevet
Oj! Har ikke vært her inne og skrevet til deg før, men sniklest litt  :sjenert: Og nå ble jeg så satt ut og glad at jeg MÅTTE skrive!

Gratulerer så mye med baby i magen!  :)

Har en haug med venninnner som går rundt og er gravide, så jeg er litt i babymodus kan du si...  :ler: Helt fantastisk å lese om alt det som skjer i magen de første ukene. Høres helt uvirkelig ut! (og føles vel uvirkelig også vil jeg tro...)

Uansett, gratulerer fra en snikleser  ;)

Takker,er helt uvirkelig ja, tror fortsatt ikke det er sant..trenger litt tid til å la det sige inn.Jeg og mannen låg bare og flirte og lo når vi la oss i går..har bare tusen tanker i hodet. Vi er veldig lykkelige, men det er jo veldig tidlig og klarer ikke helt å slappe av og glede oss skikkelig enda..Er imponert over systemet i kroppen..allerede en uke etter eggløysing kjendte jeg de første tegnene. Var helt merkelig, for jeg visste liksom at jeg var gravid..Unner alle denne opplevelsen og den følelsen, selv om det og er mange bekymringer..

Vil tro du blir påvirket av dine venniner ja,så det er bare å hoppe til køys...men du skal vel vente til etter bryllupet, slik som jeg skulle...hehe

Takk for helsing :klem:

Skrevet
Hei! :vinke:

Har ikke vært å skrevet så mye i dagboka di tidligere, bare sniklest litt :sjenert: Må bare GRATULERE deg med beibi i magen, såå spennende :) Har hatt det to ganger selv, så vi har to vakre jenter nå.

Gled deg over det lille spiret du har i magen, det er kjempegøy, spennende og litt skummelt første gang. Men du skal se, svangerskapet går kjempefint. Håper du klarer holde det hemmelig til etter bryllupet som planlagt :)

Nå må du jo lage graviditetsdagbok også, eller? :)

:klem1:

Takker og kjekt å se deg i dagboken min ;) Du er heldig som har to vakre jenter, blir vel en gang til etter bryllupet eller?

Håper vi klarer å holde det skjult til etter bryllupet, mannen vil gjerne det, jeg og forsåvidt, men er nå slik med oss jenter, vi vil jo gjerne fortelle det til alle me en gang. Vi skal fortelle det til mamma/pappa og svigers om noen uker, og nære venner får vite det når vi er rundt 12 uker. Elles blir det offentlig etter bryllupet. Men burde jeg si det på jobb før den tid???er det for sent å si det når jeg er 16 uker på vei?får tenke litt på det, kanskje jeg må informere sjefen før.

Graviditetsbok ja..skulle vel hatt det..må vel lage en ja, har vært så mange tanker at har ikke kommet så langt, dessuten vil jo bryllupet ta mye av tiden framover. Håper det kan gjøre at tiden går litt fortere..

Klem til deg :klem:

Skrevet
Så moro jento!!! Gratulerer så mye!! :babysmokk:  :flagg:

Trodde vi skulle ha en prøvedagbok etter bryllupet jeg?? hehe

Bare vent til BareBea kommer inn hit og får rede på dette.  ;)

Gratulerer så mye! Håper alt går bra og at magen ikke er alt for stor til bryllupet. Det går nok bra skal du se! Baby er faktisk viktigere enn bryllup, uansett.

Jeg har en venninne som fikk mannen til å avsløre hemmeligheten under bryllupsmiddagen. Noe å tenke på??  Om dere greier å holde det hemmelig så lenge da...  :)

Grattis!!!

Hei på deg vennen!

Takker, er bare helt forvirra egentlig, en blanding av masse rare følelser..

Vi skulle jo ha prøverdagbok ja..den kom jeg aldri igang med jeg, men vi kan prate mye når vi lager graviditetsdagbok, så du må bare kjappe på.. ;)

Tenk,nå får jeg kjeft av Bea nå :icon_razz: ...nå prater vi ikke bare beby lenger, nå lager vi... :ler: Blir nok verpesjuk hun også nå tenker jeg...eller hva Bea?

Håper jeg skal klare å ikke legge på meg så mye frem til bryllupet,er litt bekymret for kjolen..guud jeg gleder meg, jeg skal bli mamma :)

Vi vil ikke offentliggjøre det under middagen, tenker at vi har nok oppmerksomhet den dagen uansett, om ikke alle da skal gratulere oss for dette og..må spare litt til etter bryllupet også, så får vi litt oppmerksomhet da og... :ler:

Klem til deg! :klem:

Skrevet
Gratulerer så mye med baby i magen!!!!! :gravid: Kjempekoselig ettersom dere også har ønsket dere baby relativt kjapt etter bryllupet! (har jeg forstått riktig ut fra dagboka di her?) Holder på selv med "gubben" med at jeg også vil være gravid når vi gifter oss :babysmokk: *får se*

Kos deg mye som gravid! Tenk hva du har inni magen din :babygutt:  :babyjente:

Spør som Anneb, blir det graviditetsdagbok også nå???

:kose:

Takker!

Veldig koselig det her og veldig ny situasjon. Vi skulle starte prøvinga etter bryllupet ja, så vi hadde ønske om en liten beby. Du får bare fortsette å påvirke din kjære, så skal du nok se du har en liten spire på lur den dagen du går opp kirkegulvet, det hadde vært stas.

Skal se om jeg får laget en graviditetsdagbok snart ja, uvirkelig, men helt fantastisk kjekt!

Skrevet

Uæææææææææææææ!!!!!!!!!!!!!!! Hva er det jeg leser?

Du har jo STORJUKSA!

OIoioi.. Det nytter vel ikke komme med noe kjeft her, nei. :ler:

Så fantastisk utrolig kjempe veldig morsomt!!! ÅÅÅhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.... WOW! Ble nesten målløs jeg nå. Gratulerer så mye!

Sukk, ble nesten rørt jeg nå.. Og jeg kjenner deg ikke engang.. :klem:

:babygutt::babyjente::babysmokk::babygutt::babyjente::babysmokk::babygutt::babyjente::babysmokk::babygutt::babyjente::babysmokk::babygutt::babyjente::babysmokk:

ååååå.. jeg vil og..

tenk at du har en beibi inni magen din nå.. ganske utrolig :gravid:

Skrevet

Haha :) Morsomt Bea, jeg reagerte på akkurat samme måte som deg.

Skrevet
Uæææææææææææææ!!!!!!!!!!!!!!! Hva er det jeg leser? 

Du har jo STORJUKSA!

OIoioi.. Det nytter vel ikke komme med noe kjeft her, nei. :ler:

Så fantastisk utrolig kjempe veldig morsomt!!! ÅÅÅhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.... WOW! Ble nesten målløs jeg nå. Gratulerer så mye!

Sukk, ble nesten rørt jeg nå.. Og jeg kjenner deg ikke engang..  :klem:

:babygutt:  :babyjente:  :babysmokk:  :babygutt:  :babyjente:  :babysmokk:  :babygutt:  :babyjente:  :babysmokk:  :babygutt:  :babyjente:  :babysmokk:  :babygutt:  :babyjente:  :babysmokk:

ååååå.. jeg vil og..

tenk at du har en beibi inni magen din nå.. ganske utrolig  :gravid:

Takk Bea, du er søt :klem:

Følest som om jeg drømmer, har ikke gått opp for meg enda,håper bare den lille klamrer seg fast og blir der til jul

Og jeg vil gjerne ha følge...så du får ta en alvorsprat med din tilkommende i kveld..

Kos til deg, så kjekt at du var så glad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...