Kykkelikokos Skrevet 26. januar 2007 #421 Skrevet 26. januar 2007 Har du ikke kjøpt kjole, jento? Hvordan skal du få plass til babymage inni den da? Vi gifter oss akkurat samtidig. Vielsen vår er også kl 13. Moro! Vi har allerede sendt ut invitasjonene siden bryllupet foregår i fellesferien og de fleste må reise langt for å komme. Har bestilt frisør, så det mangler blomster, transport, valsekurs og litt annet småknask. Mannen har vært og sett på dress med vest og kalvekryss. :D
Knøttet Skrevet 27. januar 2007 #422 Skrevet 27. januar 2007 Kjipt at du har vært syk, håper du er heeelt frisk igjen nå!! Trodde et øyeblikk du var blitt gravid, siden noen nevnte babymage Fikk litt sjokk, ja ... Hm, kjipt med de solosangerene ... Du kan få låne forloveren min, hun skal synge vårt bryllup og hun er flink! Skal pakke henne inn og sende henne som Norgespost jeg! Hvor skal dere ha festen, siden gjestene må ta båt? Litt artig at de må ta båt da, uvanlig og bra Du må ha en fin helg!
jento Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #423 Skrevet 28. januar 2007 Har du ikke kjøpt kjole, jento? Hvordan skal du få plass til babymage inni den da? Vi gifter oss akkurat samtidig. Vielsen vår er også kl 13. Moro! Vi har allerede sendt ut invitasjonene siden bryllupet foregår i fellesferien og de fleste må reise langt for å komme. Har bestilt frisør, så det mangler blomster, transport, valsekurs og litt annet småknask. Mannen har vært og sett på dress med vest og kalvekryss. :D ← jo...har jo kjøpt kjole..og det er ikke plass til STOR bebymage..så vi må holde oss noen måneder til..dessuten så har vi vel egentlig funnet ut at vi vil glede oss over bryllupet nå, oppleve utdrikkingslaget, og kose oss på den store dagen, slanke og fine..(sukk, fornuftige jento.. ) Alt i alt er vel det det mest fornuftige, ungene har en jo resten av livet, så ingenting å stresse med når det er snakk om så få måneder.. Vi er nok en hel gjeng som sier ja den dagen og rundt kl 13..så d bli stas, kjekt med en spesiell dato, selv om vi akuratt ikke er alene om den da.. Vi har sendt ut et hint til alle som skal bli invitert om at de må sette av dagen, invitasjonen kommer i slutten av mars. Vi skal trykke de til helgen igjen, så det blir stas. Klemmer
jento Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #424 Skrevet 28. januar 2007 Kjipt at du har vært syk, håper du er heeelt frisk igjen nå!! Trodde et øyeblikk du var blitt gravid, siden noen nevnte babymage Fikk litt sjokk, ja ... Hm, kjipt med de solosangerene ... Du kan få låne forloveren min, hun skal synge vårt bryllup og hun er flink! Skal pakke henne inn og sende henne som Norgespost jeg! Hvor skal dere ha festen, siden gjestene må ta båt? Litt artig at de må ta båt da, uvanlig og bra Du må ha en fin helg! ← Snart frisk igjen nå ja, bare litt små snufsing igjen..Hehe, ja du trodde det..neida, ingen fare, var bare mine drømmer som kom frem..jeg er jo så lovlig av meg at vi skal ikke ha sex før etter vi er gift kan skjønne... Nå har vi faktisk fått tak i noen som kan synge, vet ikke helt hvem enda, men en beskjendt av mamma kjendte mange som kunne synge og skulle spørre an av de. Så da regner jeg med at det er i orden om litt. Vi kan fint kjøre med bil til festen, vi ville bare gjøre noe spesielt ut av det. Slik at gjestene skulle slippe å vente i to timer før middagen, så tar de en liten båttur medan vi er til fotografen..tror det skal bli bra. Fortsatt god helg til deg og!
jento Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #425 Skrevet 28. januar 2007 Da har vi bestemt oss for bryllupsreisen, tror vi da... Blir 2 uker til Thailand, men ikkje før i okt/nov. Vi gleder oss!! Kanskje blir den en uke til syden rett etter bryllupet også, men det må vi tenke litt på. Kan uansett bare vere vekke i en uke da, og da tar vi heller bryllupsreisen på høsten. Dette minner meg på at jeg må ta en hel del sol frem til bryllupet..vi får håpe på en solrik vår..
Knøttet Skrevet 30. januar 2007 #426 Skrevet 30. januar 2007 Haha, jeg som håpte og trodde nå! Neida, men hadde vært koselig Kommet fram til det samme jeg også, kjekt å få nye alkohol, champagnen og være fin i kjolen på den store dagen, og heller lage baby på bryllupsnatta :humpe: Fint innslag den båtturen da! Det vil nok gjestene sette pris på Vi tullet faktisk om å gjøre det samme i vårt bryllup, for hotellet vi skal ha festen på ligger helt i vannkanten ... Ny "brudeferd i Hardanger" liksom Gratulerer med valgt bryllupsreise! :-D Det blir nok kjempebra! :-D Sol ja ... det trenger jeg, desperat! God natt!
marsy Skrevet 4. februar 2007 #427 Skrevet 4. februar 2007 huff.. ja jeg må også begynne å ta sol snart, takk for påminnelsen! Nå er jeg jo like lys som kjolen høres ut som en deilig bryllupsreise!
Victori@ Skrevet 7. februar 2007 #428 Skrevet 7. februar 2007 5 mnd igjen i dag!!! Kjenner at jeg begynner å få litt sommerfugler i magen. Masse som gjenstår.... Gleder meg så sinnsykt mye til å gifte meg!!!
Victori@ Skrevet 7. februar 2007 #429 Skrevet 7. februar 2007 Og ikke minst.... 5 mnd eller mindre (om man ønsker å begynne litt før...) til vi kan begynne å lage baby!!!
flickan Skrevet 8. februar 2007 #430 Skrevet 8. februar 2007 Innom med et lite hei! Nærmer seg nå.. Thailand høres fantastisk ut... Begyner å revurdere vår egen reise.. Valgte Italia fordi vi ikke har så mye penger å rutte med, men det viser seg jo å bli relativt dyrt likevel..
Knøttet Skrevet 11. februar 2007 #431 Skrevet 11. februar 2007 Jøss, her var det stille ... *rope på jento* hmm Håper det går bra med deg og planleggingen:) Kos deg!
Gjest Ballerina Skrevet 16. februar 2007 #432 Skrevet 16. februar 2007 Bare innom med et ønske om en GOD HELG!
Kykkelikokos Skrevet 16. februar 2007 #433 Skrevet 16. februar 2007 *Rope på jento* Hohoooo! Hvor er du?
jento Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #434 Skrevet 19. februar 2007 Hei jenter! Har vore heilt utan data dei siste 14 dagane, laderen min har sagt takk for seg..er nå på skolen. det koster 1000 kr å kjøpe ny..datamaskina er relativt gammel (4-5 år) og vurderer derfor å kjøpe meg helt ny..derfor tar det litt tid..men jeg klør i fingrene etter å inn på KG..må lese meg opp på hvordan det går med dere!! Nye smileys er det komt og greier... Når det gjelder bryllupet, så har vi ikke gjort noe mer siden sist. Vi har tatt en pause i bryllupstenking, og heller pussa opp huset litt. Snart ferdig nå, skal bli godt. Da er det full planlegging av bryllupet igjen Hvor lenge er det til egentlig??Guud, nå er jeg ute av dette altså, før jul talte jeg dager hver dag.. En ting er forresten nytt, vi har spurt en som skal trykke inbydelsene til oss, og fått et prøveeksemplar. Tror de skal bli fine. Det minner meg på at jeg må innom han i dag for å godkjenne de.. Ha en fin dag da jenter, håper jeg snart har data igjen og kan vere litt mer sosial på KG. Har savnet dere!
jento Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #435 Skrevet 19. februar 2007 GUUUUUD Det er bare 4 mnd og 16 dager til bryllupet Jeg (vi) har MYE å gjøre shit
Sunbird Skrevet 19. februar 2007 #436 Skrevet 19. februar 2007 Ja ,dagene går fort framover nå. Var 6mnd igjen til oss også i går, synes ikke det er lenge siden det var ett år igjen jeg... Ha en fin dag
flickan Skrevet 21. februar 2007 #437 Skrevet 21. februar 2007 wuææææ blir helt stressa jeg hehe.. nei egentlig ikke, føler faktisk at jeg har full kontroll. Det er en god følelse.. Hyggelig at du er tilbake, dumme lader som har gått i stykker!
Knøttet Skrevet 26. februar 2007 #438 Skrevet 26. februar 2007 Endelig var du tilbake! :-D Ikke at jeg har så mye jeg skulle sagt, har vært fraværende jeg også ... Men, skal skjerpe meg! :-D Dumme, dumme pc-lader! Lønner seg jo nesten å kjøpe ny pc uansett da, istedetfor å "kaste bort" 1000 kroner på en lader ... Jeg ville i hvertfall kjøpt ny maskin, om jeg hadde hatt råd 4måneder og 4 dager igjen her! :hoppe: !! :-D Det nærmer seg, det nærmer seg! :-D Ha en fortsatt fin kveld, og håper du snart får ny maskin/lader!! :-D
marsy Skrevet 27. februar 2007 #439 Skrevet 27. februar 2007 bare innom gleder meg til å høre siste nytt fra planleggingen
jento Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #440 Skrevet 28. februar 2007 Dagene går og jeg har enda ikke fått kjøpt meg ny datamaskin eller ny lader Bare en kort oppdatering, ikke mye nytt, men vi har bestemt menyen; Forrett: Eggerøre, toast og spekemat og dressing Hovudrett: Indrefilet av svin, fløytegratinerte poteter, soppstuing og brokkoli + rødvinssaus Dessert: Jordbær og is Ikke den mest fantasifulle menyen, men god og sikker i forhold til at alle skal like den..Forloveden fikk besteme forrett, jeg hovudrett og begge dessert, så vi var alle fornøgd då vi var ferdige, viktig at han får bestemt litt og, er jo begges bryllup, selv om det kanskje ikkje virker slik hele tiden So long jenter, håper jeg klarer grave opp noen høvdinger til en ny maskin snart..snufs
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå