Floja Felíz Skrevet 29. desember 2006 #401 Skrevet 29. desember 2006 God jul og godt nyttår! Da er vi i alle fall i riktig år!!
jento Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #402 Skrevet 2. januar 2007 (endret) Hei hei jenter! Godt nyttår til dere! Nå er vi iallefall i riktig år! Gud som jeg har lengtet etter at det skulle bli 2007, og endeleg kom det! I fjor på denne tiden tenkte jeg, 1 1/2 år igjen, det er jo evigheter, og nå er det bare 6 mnd og 5 dager! Endret 2. januar 2007 av jento
Sunbird Skrevet 2. januar 2007 #403 Skrevet 2. januar 2007 Godt Nyttår. Ja, nå er vi endelig i rett år
Victori@ Skrevet 3. januar 2007 #404 Skrevet 3. januar 2007 Hei Jento!! Godt nytt år!! Endelig er det vårt år! Tenk, nå er det snart bare 6 mnd igjen. Har enda masse som må gjøres.... Har endelig blitt kvitt gipsen, og armen fungerer bedre og bedre for hver dag. Har et 10 cm langt arr oppover venstrearmen, så det skal bli fint til kjolen.... Men det ordner seg nok!
Knøttet Skrevet 4. januar 2007 #405 Skrevet 4. januar 2007 Godt nyttår!! Det er våååårt år ii åååår *synge/gaule for full hals* Det er så sært å tenke på, om bare 6 måneder er jeg gift ... skummelt, men veldig spennende- gleder meg! :-D Du må ha en fortsatt fin kveld!
flickan Skrevet 7. januar 2007 #406 Skrevet 7. januar 2007 Hei snupp! Etter å ha hatt en lang desember-pause er jeg nå tilbake. endelig er vi i rett år ja, og det er ikke såå lenge til vi kan sende inn prøvelsespapirene! Dette blir nok et fantastisk år for oss, jeg gleder meg så mye! godt nytt år til deg og ha en deilig søndag!
jento Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #407 Skrevet 8. januar 2007 Nå er det faktisk under et halvt år til bryllupet..tiden flyger. Vi hadde besøk av både svigers og mamma og pappa i helgen, fikk diskutert en del bryllup. De var helt overrasket over hvor mye vi hadde planlagt alt, og sa at du treng ikke tenke på slike ting enda...men det er mye som skal planlegges og jeg vil ha full kontroll noen uker før bryllupet, slik at vi slepp stresse rundt, men heller kose oss og glede oss masse. Så vi fortsetter planleggingen vi. Skal snakke med kokken denne uken eller neste, avtale meny og hvordan vi vil ha det, vertfall i de store tankene, så får detaljene komme etterhvert. Elles driv vi me oppussing, og da kan dere tenke dere at jento er utolmodig, er så kjedelig å vente på materialt som vi har bestilt.. går så lang tid..skulle aller helst vert ferdig i går... Elles har jeg slått i fra meg all alkoholkjøp, for når jeg fortalte til pappa at vi hadde 10 liter cognak, så kunne han ikke skjønne vitsen med det, for han kunne berre ta meg seg kortet sitt på polet å handle inn når det nærmet seg bryllupet..snille pappa, altfor snille, blir helt brydd av at de er så snille med meg.. Ja ja, det var dagens oppdatering av bryllupet. Må springe på jobb. Vi snakkes jenter! Klem til dere alle
Kath Skrevet 8. januar 2007 #408 Skrevet 8. januar 2007 Godt med snille pappa'er Godt nyttår !!! Håper julen og alt har vært koselig og deilig! nå går tiden fort dere?!?! he he... kath
Gjest Ballerina Skrevet 8. januar 2007 #409 Skrevet 8. januar 2007 Godt med snille pappa'er ← Det er helt sant Hva skulle vi gjort uten?? Ha en fin dag
Knøttet Skrevet 9. januar 2007 #410 Skrevet 9. januar 2007 10 liter cognaq?! Hm, det er sikkert ikke for mye- men det høres så sinnsykt mye ut!! Tror sambo hadde likt seg hvis han hadde så mye cognaq ... eller var det whisky han likte? Snill papppa du har, ja Du må ha en super kveld videre!
jento Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #411 Skrevet 15. januar 2007 Takk for helsinger jenter!Vært litt fraværende i det siste, ikke hatt tid til bryllup og KG. Men nå må jeg skjerpe meg..Driv å pusser opp huset, blir så fint, men som de veit så er jento ganske så utolmodig..men det går nå i allefall framover. Elles så ringde kokken til bryllupet, han ville vi skulle komme innom en dag å prate me han. ang meny o.l. Så det må vi få tid til en dag..Har ikke heilt bestemt oss for meny, så vi får diskutere det med han. Elles har vi ikke gjort så mye mer når det gjelder bryllup. Hatt en dårlig mathelg..alt for mye sjokolade og godis..og det er fy fy for ei kommande brud...Angrer like mye hver mandag...tørr ikke veie meg.. 5 mnd og 20 dager
jento Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #412 Skrevet 15. januar 2007 10 liter cognaq?! Hm, det er sikkert ikke for mye- men det høres så sinnsykt mye ut!! Tror sambo hadde likt seg hvis han hadde så mye cognaq ... eller var det whisky han likte? Snill papppa du har, ja Du må ha en super kveld videre! ← Vet det hørest veldig mye ut, men vi har tenkt å gi det som er tilovers til de som har hjelpt oss og som liker cognak. Som pappa sa, vi skal ha rikelig med alkohol, vi skal sitte igjen med litt..så da får vi gjøre som pappa sier, han har som regel rett, snille pappaen min..
jento Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #413 Skrevet 15. januar 2007 Seriøst; 5 mnd og 20 dager...selv om det er god tid, så er det mye som skal ordnest..må starte med innbydelsene snart..tenker å sende de ut i mars/april, men er litt arbeid å lage de, så må komme igang snart.. Har lyst på beby...nei må vente...vill ikke ha STOR mage på bryllupet??!!..nei, vil ha beby...NO...med engang...nei, kanskje lurt å vente??...eller?!?...nei, vil ha...eller??? Slik er eg om dagen...vil gjerne ha i det ene øyblikket, mens i neste vil jeg ikke, og så vil jeg igjen, ikke lett å bestemme seg gitt...Vil jo egentlig..eller??*Håplaus* Vi koser oss nå uten prevansjon da, men mine sykluser er jo litt sprø, så vet jo ingenting om hvordan det står til der nede..jaja, vi får se hva som skjer...Elsklingen sier at han vil vente litt nærmære bryllupet, men likevel spruter han villt..!?! (off, too mutch details...)
Floja Felíz Skrevet 15. januar 2007 #414 Skrevet 15. januar 2007 Jaja, skjer det så skjer det, men jeg er enig i at bryllupet sikkert er absolutt mest stas uten kul på magen. I alle fall uten STOR kul på magen.
Knøttet Skrevet 16. januar 2007 #416 Skrevet 16. januar 2007 (endret) Seriøst; 5 mnd og 20 dager...selv om det er god tid, så er det mye som skal ordnest..må starte med innbydelsene snart..tenker å sende de ut i mars/april, men er litt arbeid å lage de, så må komme igang snart.. Har lyst på beby...nei må vente...vill ikke ha STOR mage på bryllupet??!!..nei, vil ha beby...NO...med engang...nei, kanskje lurt å vente??...eller?!?...nei, vil ha...eller??? Slik er eg om dagen...vil gjerne ha i det ene øyblikket, mens i neste vil jeg ikke, og så vil jeg igjen, ikke lett å bestemme seg gitt...Vil jo egentlig..eller??*Håplaus* Vi koser oss nå uten prevansjon da, men mine sykluser er jo litt sprø, så vet jo ingenting om hvordan det står til der nede..jaja, vi får se hva som skjer...Elsklingen sier at han vil vente litt nærmære bryllupet, men likevel spruter han villt..!?! (off, too mutch details...) ← Sikker på at du ikke er min long lost tvillingsøster?! Det er som å høre meg, skjønner du ... Jeg vil vil vil ha baby, men ikke stor mage i bryllupet!! og så er man så lur å hoppe av i svingen ... God natt! Endret 16. januar 2007 av Teria
jento Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #418 Skrevet 23. januar 2007 Jento har vore sjuk noen dager men er nå litt bedre. Har fått nei fra enda en solosanger til kirken, så må virkelig vri hodet for å finne noen som er flink å synge og ikke minst kan stille opp på bryllupsdagen, ikke så lett når vi legger det midt i sommerferien.. Elles har jeg fått bekreftet frisøren til den store dagen, så da er det i orden. I tillegg har jeg reservert tid til blomsterene til bryllupet. Skulle kontakte de igjen når det var ca 1 mnd igjen til bryllupet. Så da er det aller meste i boks, untatt sangeren da..noen som er god å synge??? eller har en veldig god ide om hvordan vi kan gjøre det...?!?!?
jento Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #419 Skrevet 23. januar 2007 Plan for dagen: (Grovskisse) 13.00 - Kyrkjeklokkene ringer 13.50 - 14.30 - Mingle og komme oss fra kyrkja. 14.30 - 16.00 - Fotograf 14.30 - 16.30 - Gjestene tek båten 16.30 - Brudeparet møter gjestene på kaia. 17.30 - 21.30 - Middag 21.30 - Kaffigjestene kjem 22.00 - Brudevals 23.00 - Kaffi og kaker 01.30 - Nattmat
Kath Skrevet 24. januar 2007 #420 Skrevet 24. januar 2007 Synes det er alt for mye babysnakk her!!!! Kommet langt du! Minnet meg på at jeg må ringe kokken!?!? Det har jeg nemlig glemt! *løper og ringer*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå