jento Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #381 Skrevet 7. desember 2006 Ja, det er vel det som er poenget, at det skal bli ein livsstil og ikke ein slankekur..merkleg med meg altså, så fort eg er på "kur" så får eg lyst på alt eg kan finne av feite og gode middager. Har vanvittig lyst på pizza for tiden, men skal være flink. jamen,jamen det var jo alt det gode godteriet.. velge vekk alt det gode neida, er godt med vingummi og altså,men er vel ingenting som sler en sjokolade når en er skikkeleg sjokoladesjuk. Eg er faktisk ganske go på å ete mørk sjokolade, då sug er på den så lenge at eg er kvalm når eg har spist tre ruter, så det er jo genialt! Sans is er jo minst like god, så det er ingen tap for meg.nei, og så pepperkaker da..er jo halve jula..trudde ikkje det var feitt eg altså??og så smågodt... long time no see... Du er vertfall helten min når det gjelder slanking!
jento Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #382 Skrevet 7. desember 2006 Har funne to smykker på glitter faktisk som eg trur kan bli fine til kjolen. Men er avhengig av å prøve dei sammen med kjolen. Skal de og gjere det eller? prøvde ein del smykker på brudebutikken, men ingen som var fine, synst eg då. Trur eg må ha et litt kraftig smykke, elles vil det drukne i alle stenene som er på kjolen. sove no, trening og så er det pepperkakehuslaging i morgon,natta mine jenter
Gjest Ballerina Skrevet 8. desember 2006 #383 Skrevet 8. desember 2006 Har funne to smykker på glitter faktisk som eg trur kan bli fine til kjolen. Men er avhengig av å prøve dei sammen med kjolen. Skal de og gjere det eller? prøvde ein del smykker på brudebutikken, men ingen som var fine, synst eg då. Trur eg må ha et litt kraftig smykke, elles vil det drukne i alle stenene som er på kjolen. ← Jeg skal prøve smykket med kjolen. Man vet jo ikke før man har sett det... men når det er på Glitter går det vel an å deponere på smykkene sånn at du ser hva som er finest også kan du levere det andre tilbake?? (eller hvis det går for lang tid så kan du jo gi det andre i en gave ...det er jo ikke sååå dyrt der...) Men det var en kjempidé altså å finne smykke der - da blir liksom utgiftene enda litt mindre enn beregnet!! Det er jo kjekt!!
jento Skrevet 9. desember 2006 Forfatter #384 Skrevet 9. desember 2006 Legg inn eit nytt bilde av kjolen, men i rett farge. Synst den er mykje finere i denne fargen kjolen!
flickan Skrevet 10. desember 2006 #386 Skrevet 10. desember 2006 sier det igjen; den er helt fantastisk!
Gjest Ballerina Skrevet 10. desember 2006 #387 Skrevet 10. desember 2006 Den er helt fantastisk kjempenydelig!!!!!
Knøttet Skrevet 10. desember 2006 #388 Skrevet 10. desember 2006 Nyyydelig kjole!! :-D Vet hvordan det er å ha lyst på godterier ofte ... Akkurat nå koser vi oss med marsipanpølser og kakemenn Men må være lov med litt ekstra nå i adventstida;) Ha en fortsatt fin helg!
jento Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #389 Skrevet 11. desember 2006 Ja, kjolen er rett og slett fantastisk gledar meg slik til å gå med den! Nå har det seg slik at eg har laga meg litt meirarbeid..fant plutseleg ut at eg ikkje var fornøgd med sett av dagen-korta, så eg er snart i produksjon av nye.. De kan tru forloveden er fornøgd med meg..håplaus kjerring.. , måtte ikkje rekne med noe hjelp derifra vertfall..jaja, slik er det å vere litt ubestemt..Dei gamle korta bestilte eg på nettet, og kosta meg ein 600 kr, dei nye lager eg av eit rosa og eit kremkvitt kort, og printer dei ut på maskina..de synst kanskje eg er håplaus nå, men det vart veldig fint, og eg er mykje meir fornøgd nå enn med de gamle. Nå vart de akuratt slik eg ville ha dei.. Blir eit dyrt bryllup om ein skal ubestemme seg mange ganger.. Ha ein fin kveld jenter!
jento Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #390 Skrevet 11. desember 2006 Har forresten fått kjøpt meg sykke og øredubber til kjolen. Skal kjøpe brukt av ei vennine, som gifta seg for nokre år tilbake. Ho hadde og maggi kjole med steiner på brystet, og tenker at då passer nok det smykket til min kjole også. Betaler kun 300 kr for det, er jo reine kuppet!*fornøgd*
Knøttet Skrevet 13. desember 2006 #391 Skrevet 13. desember 2006 Hehe, morsomt at du ikke var fornøyd med kortene og lagde nye;) Synes ikke det gjør noe jeg, er du ikke fornøyd så skal du selvsagt bruke noen andre! Du må jo være helt fornøyd på den store dagen! :-D Kortene hørtes kjempefine ut også, og så mye billigere enn de gamle! Så bra at du har kjøpt deg smykke og øredober! Har ikke fått tenkt så mye på det der enda jeg ... treg, ja Ha en fortsatt fin kveld!
jento Skrevet 17. desember 2006 Forfatter #392 Skrevet 17. desember 2006 Da var smykket, øredubber, og hårpynt i hus. Veldig fornøgd! mannen har prøvd dress, veldig fin, kjøpte seg sko, og mansjettknapper og. har komt på korleis eg vil ha brudebilde. Skal ha ei stor svart ramme,med passpatur inni der det er plass til kanskje 7-8 små bilder. Der skal eg ha bilde av: -meg -mannen - meg og mannen i lag -brudebuketten - bak på kjolen - oss med forloverene -hendene våre med ringer -?? Blir dødsfint, i stadenfor det vanlege store bildet av berre brud og brudgom.
Gjest Ballerina Skrevet 17. desember 2006 #393 Skrevet 17. desember 2006 Det hørtes kjempestilig ut det med brudebildene! Er enig i at det blir knallfint istedenfor det vanlige store brudebildet! ...det kan være litt kjedelig, men selvfølgelig, veldig fint! Var forresten hjemme hos noen i går som hadde de "teite" brudebildene (hvor de skaper seg litt) på do, var faktisk veldig kult!
Knøttet Skrevet 17. desember 2006 #394 Skrevet 17. desember 2006 Åh, stilig idé ang. brudebildene! Kjempemorsomt med litt spesielle og annerledes brudebilder! Det blir nok kjempefint! :-D Artig å ha "tullebrudebilder" på badet, det fikk jeg også lyst til å ha Veldig artig med bilder med bevegelse i iallfall ... han løfter meg opp, vi har "putekrig" eller lignende liksom Ah, nå fikk jeg brudebildeideer! :-D Du må ha en fortsatt fin helg!
jento Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #395 Skrevet 20. desember 2006 DRIKKEVARER (alkohol): Mest mulig tax-free. (Har kjøpt): 4 (3) flasker Baileys - mangler 1. 10 (7) flasker Vodka - Mangler 3 liter. 10 Kasser ØL- kjøpe på butikken - Vente med til påske Brygge fatøl: OK, svigerfar ordner. 10 (10) Flasker cognak - OK 48 stk- 1,5 liter cider- Ok
jento Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #396 Skrevet 21. desember 2006 VIELSE: Kirke: OK Prest: Ringe å spørje ein som har ferie Vokal: ? Inngangsmarsj: You raise me up solosang_1: ? Musikkinnslag: ? Solosang_2: Vi vandrar saman? Utgangsmarsj: Bryllupsmarsj frå lødningen? Salmer: Kjærlighet frå Gud og Å leva det er å elska Lese tekst: Bror og Bror Kva vers: Joh 15,9-12 og Kor 1 13 Dele ut kyrkjeprogram: Bror + Søster Tenne lys: OK, må kjøpe Gangen i vielsen: OK Lokale: OK Gjester: 104 stk til middag, 9 ekstra til kaffi. Toastmaster: OK Filming:OK Ta bilder(amatør): Ikkje tenkt på, må sette opp liste. TRYKKSAKER: Save the date kort: OK,sende ut over jul. Invitasjoner: Veit korleis eg skal ha dei, må trykkast Kyrkjeprogram: Veit korleis eg skal ha dei, må trykkast Bordkort: OK, må skrive navn på. Takkekort: Samme som innbydelsen, lime "ark" med bilder inni, skal ha tre bilder på eit ark. Eit av oss, eit an hendene våre, og eit anna?? BLOMSTER: Brudebukett: Bestemt, reservere tid over nyttår. Brystbukett: 4 stk Pynt i kyrkja: - forlovarane mine strør roseblad på midtgangen- OK - to oppsatsar utanfor kyrkja, hjerteforma tuja- Bestille - lenkjer med roser i trappa - OK Blomster på bordet: Roseblad: OK Små oppsatsar (lik brudebuketten): Bestille reagensrøyrvasar med rosa dekorsand og rosa blomst i. MAT: OK, reservert tid. Meny: - Forrett: Kreps m tilbehøyr - Middag: Indrefilet, fløytegratinerte poteter, gr.saker og saus - Dessert: Jordbær og is - Nattmat: Spekemat KAKER: - 25 Stk, har folk til å bake - må spørre - Over nyttår - Bryllupskake: spørre søskenbarnet mitt, som er kondittor - fordele utover blant slekt og venner 1. Bryllupskake – Søskenbarn 2. Daimkake - 3. Terte – Mor til vennine 4. Sjokoladekake - Farmor 5. Verdens beste -Farmor 6. Ostekake - Svigers 7. Gulrotkake -Vennine av svigers 8. Kvit dame - Kjøpe 9. Gelekake - 10. Nøttekake med gult fyll - 11. Peanuttkake 12. Iskake 13. Sviskekake 14.Banankake 15.Toskakake 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. Kakebakere: -mamma -Svigers - Farmor baker 2 - Tante til mannen - Tante til meg - Svigers til onkel til mannen - Bjørn Irene - Ann Mari - Margunn - Vennine til svigermor - Mor til vennine - arb.dame til svigers - Arb.dame til svigers - Søster til kompis - Vennine til svigermor - Søster til farmor. BRUDA: Brudekjolen: OK Sko: OK Slør: bestille på e-bay Tiara: OK Øredobber: OK Smykke: OK Negler: ordne sjølv:OK Hårpynt:OK Brunfargen: Solarium? Strømper: Ikkje kjøpt.kvite Undertøy; - Truse: OK - Korsett: må kjøpe? BRUDGOM: Dress:låne Sko:OK Mansjetter: OK FRISØR: Bestille over nyttår.Veit plass MUSIKK: -Kyrkja: ? -festen: OK FESTEN: Brudevals: Danse mot vår- må øve Ringer: OK, sette diamant i min..koster 1000 kr Hotell: Må bestille Transport: OK, låne Pynt av bil: Forlover til mannen DRIKKEVARER (alkohol): Mest mulig tax-free. (Har kjøpt): 4 (3) flasker Baileys - 10 (7) flasker Vodka - 10 Kasser ØL- kjøpe på butikken - Vente med til påske Brygge fatøl: OK-svigerfar ordner 10 (10) Flasker cognak- OK 48 stk- 1,5 liter cider- Ok Vin: Aner ikke hvor mange og hva enda. 4 stk.(1)- 3 liters dunker kvitvin Velkomstdrikk: Champagne ALKOHOLFRITT: 10.stk- 2 litere appelsinjuice - OK 10 kasser brus- OK 1 kasse farris - OK I baren: OK, onkel + kompis + serveringsdame Fotograf: OK Bilder: lage oversikt, gi til ansvarleg for fotografering Forlovere: OK DIVERSE: Duk: Låne på renseriet Lysestaker: Låne av vennine Velkomstdrikk-glass: OK, låne Cognak-glass: OK Lys: - Stearinlys: har kjøpt 300 - kubbelys: Kjøpe fleire, har 20 - vanlege lys:OK - Dekorsand: ? Ønskeliste : skriv på etterkvart Lage nettside: Ikkje gjort- Nummerlapper + liten bok til gavene: Ikkje kjøpt Engangskameraer: OK Etikketter m/ monogram til sjokoladegave: OK Veske til roseblader: OK Kaketopp; OK Strømpeband: OK Gjestebok: OK Ballonger (til brudevalsen??): OK Gåvekordinatorar: OK Kopiere opp bilde av oss til å ha utanpå gjesteboka: Ikkje gjort Servietter:OK Vasskarafler: låne SEVERINGSPERSONELL: 1.S 2.Mari 3.L 4.H 5.R 6.He 7.R 8.B 9.Marg 10.K 11.N 12.AM 13.? 14.? 15.? 16.? TALER: 1. Pappa/mamma 2. Svigers 3. Mannen 4. 1.forlover min 5. 2. Forlover min 6. Forlover mannen 7. Eg 8. Bror til mannen 9. Takk for maten tale SANGER: 1. 2. 3. 4. 5. (usikkert på rekkefølge..) Mellom kyrkje og middag: båttur: Pappa ordne Velkomstsong: Ikkje ordnet Bordkart: skrive ut Køyreplan for dagen: Nesten OK Køyreplan for middagen: Nesten OK Engangsglass: Ikkje ordnet
jento Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #397 Skrevet 21. desember 2006 Må berre han denne her litt opp og fram.. Eit øyeblikks stressa over alt som skal gjerast.. Tenk alle detaljane som skal vere på plass.. Øy øy øy..blir nok ein heil del lister her ja...Skal like å høyre meg siste dagene..då er eg sikkert kjekk å vere med.. Natta til dokke jenter!
Gjest Revenka Skrevet 23. desember 2006 #398 Skrevet 23. desember 2006 Oi, superlang liste jo! Jeg er imponert!! Ligger etter jeg da, men men.. fortsatt tid igjen. Ønsker deg en riktig god jul og et godt nyttår. Endelig blir det "vårt" år!
Linn3c Skrevet 23. desember 2006 #399 Skrevet 23. desember 2006 God jul! Klemmar frå Linn3c og Småtten!
Gjest Ballerina Skrevet 24. desember 2006 #400 Skrevet 24. desember 2006 God jul jento!!! fra Ballerina!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå