jento Skrevet 20. november 2006 Forfatter #341 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) JULEGAVER: Elsklingen: OK Mamma: OK Pappa: OK S: OK B: OK Mormor:OK Morfar:OK Tante:OK Svigermor: smykke + ? Svigerfar: OK Svigerbror: ? Svigerinne: OK Svigerbror: OK Svigerinne: OK Bestemor: OK Bestefar: OK Søskenbarn: OK Vennine: OK Vennine: OK Venn: OK Vennine: OK Ønskeliste: - Alkohol - Penger - Diamant i ringen min - Klær - ? - ? Endret 17. desember 2006 av jento Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 20. november 2006 Forfatter #342 Del Skrevet 20. november 2006 Snart bare 7 mnd til bryllupet..og snart ingen krise å bli gravid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 20. november 2006 #343 Del Skrevet 20. november 2006 Snart bare 7 mnd til bryllupet..og snart ingen krise å bli gravid.. ← Vi tenker likt, jo!! Men hvis du blir gravid nå så har du kul på magen da, sannsynligvis ... bør vente til 3-4 måneder før Fin julegaveliste:) Burde lage slik jeg også, men jeg har ikke fått tenkt så mye på gaver enda ... bare litt ... Ha en fortsatt fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 20. november 2006 #344 Del Skrevet 20. november 2006 innom med et lite hei og ønske om en fin-fin uke! Her går det fortsatt i beibi-snakk registrerer jeg.. Får vel holde ekstra øye med dere nå om dagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 20. november 2006 #345 Del Skrevet 20. november 2006 Kjekt med babysnakk Når det er noen mnd. før bryllupet er det jo ikke noen krise å bli gravid ...men kanskje du bør vente noen mnd. til som Teria sier... Jeg er helt enig med deg! ...har samme tankene selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 22. november 2006 #346 Del Skrevet 22. november 2006 hihi.. tenker faktisk det samme jeg også... hvis jeg hadde blitt gravid nå, hadde det ikke vært krise... men samtidig vil jeg ikke risikere å være i dårlig form, eller kvalm.. eller ikke kunne drikke champagne på den store dagen. også skal vi ha bryllupsreisen vår 2-3 måneder etter bryllupet, og da vil jeg ihvertfall være i form... men det blir nok baby om ikke alt for lenge (forhåpentligvis) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 23. november 2006 Forfatter #347 Del Skrevet 23. november 2006 Ser vi er fleire som tenker likt her ja, hadde vore kjekt om vi møttes i graviditetsdagbøkene til høsten..vi har vertfall lyst å prøve då, så får vi sjå kva som skjer..litt dumt nå da, vil jo helst få med meg utdrikkingslaget og at eg kan drikke i bryllupet. Skal noko til å få alle ynskjer oppfylt på ein gong.. Elles går no dagan..skal ringe renseriet i dag, nokon som tipsa meg om at dei leigde ut dukar til komf, bryllup o.l. til ein ok penge, så kanskje det kan vera noko. Då hentar eg dei ferdige og leverar dei skitne, må vera litt luksus det. Så eg må vurdere prisen. Elles så synst eg det er vanskeleg å bestemme seg for slør og smykke til kjolen. Har sett på ein par på e-bay, men veldig usikker på kor langt eg skal ha det. Er litt langt slep på kjolen, så synst det er fint at det ligg nesten like langt som kjolen. valget står mellom 2,25 cm og 2,75..trur kanskje eg må ha 2,75 for at det skal dekke slepet på kjolen. vil ha kant på sløret, men ikkje steinar, trur det blir for mykje stæsj om eg skal ha steinar på. Kva skal de ha og kor langt? Når det gjeld smykket, så må det vera litt kraftig, for eg prøvde eit med kjolen og det var ganske enkelt lite, det var ikkje fint i det heile. Fant eit på glitter faktisk. Med steinar på, lik det som er på kjolen, trur det kan bli fint. men brude eigentleg prøve det saman med kjolen, for å sjå..og den kjem i mai...*dårleg tid til bryllupet * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 23. november 2006 Forfatter #348 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) DRIKKEVARER (alkohol): Mest mulig tax-free. (Har kjøpt): 4 (3) flasker Baileys - mangler 1. 10 (7) flasker Vodka - Mangler 3 liter. 10 Kasser ØL- kjøpe på butikken - Vente med til påske Brygge fatøl: OK, svigerfar ordner. 10 (10) Flasker cognak - OK 48 stk- 1,5 liter cider- Ok Endret 20. desember 2006 av jento Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 23. november 2006 Forfatter #349 Del Skrevet 23. november 2006 På renseriet koster det 60 kr per duk, som er 230 cm lang. Det går seks personar per duk om dei sit på begge sider. Dvs at eg må ha ca 25 slike duker. Det koster 1500 kr. dersom eg kjøper stoff på ikea til 19 kr meteren, så kjem det på 1140 kr. Då må eg sy dukane, stryke dei, og vaske dei etterpå..er vel ikkje særleg tvil her nei.. fint flott, då er det bestemt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 23. november 2006 Forfatter #350 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) -1,1 kg på tysdag På veg mot målet.. Startvekt: 68,3 1.veke: 67,2 Håpa puppane blir mindre.. Trenar styrke 3 gonger i veka, vil ha fine armar til bryllupet,og slank mage, og slanke lår og muskuløs rygg... :klø: Endret 5. desember 2006 av jento Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 24. november 2006 #351 Del Skrevet 24. november 2006 Du står på som vanlig, ser jeg Jeg tror jeg venter til minimum 1-2 mnd før bryllupet for å være sikker på at det ikke gjør noe utslag på kjolen. Men jeg vil ha bebis :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 24. november 2006 Forfatter #352 Del Skrevet 24. november 2006 Herregud,eg har rota vekk save the date korta :klø: *leite leite leite* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 24. november 2006 #353 Del Skrevet 24. november 2006 Kom på at du ville ha sånn rosa dekorsand....det har jeg sett i flere rosa nyanser. Bla på Skeidar og på Pytt og panne. Det finnes helt sikkert andre steder også. Lykke til i letingen etter korta Ha ei fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 24. november 2006 #354 Del Skrevet 24. november 2006 Her er det action ser jeg. Funnet kortene? De dukker vel opp det siste stedet du leter... (dah) Flink med trening er du og ser jeg, her er vi mange slanke-bruder etterhvert. Hvor mye vil du ned? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 25. november 2006 Forfatter #355 Del Skrevet 25. november 2006 Kom på at du ville ha sånn rosa dekorsand....det har jeg sett i flere rosa nyanser. Bla på Skeidar og på Pytt og panne. Det finnes helt sikkert andre steder også. Lykke til i letingen etter korta Ha ei fin helg ← Rosa dekorsand ja, takk, då må eg springe til skeidar å sjå om dei har. :bukke: fin helg til deg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 25. november 2006 Forfatter #356 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Her er det action ser jeg. Funnet kortene? De dukker vel opp det siste stedet du leter... (dah) Flink med trening er du og ser jeg, her er vi mange slanke-bruder etterhvert. Hvor mye vil du ned? ← off,off,off...trur eg er begynnt å bli gal... Eg leitte og leitte, i bilen, i boss-spanna, på jobben til mamma(der eg skreiv dei ut), heima av mamma og pappa, i bilen deira,og i heile huset heime. gjett kor eg fant dei.....på stovebordet under to bøker... *heia jento* Men eg letta ca 10 kg når eg fant dei, for hadde bestilt dei frå usa og det var dyr frakt på dei.. Prøver å vera flink med slankinga, og treninga, skal på trening no faktisk. trener fast tre gonger i veka. Lurer på å begynne på core trening 1 gong i veka. då skal ein visst trena stabiliseringsmusklane dvs. mage og rygg, føler eg er litt svak i desse..kjekt med nokre saltimar og, og ikkje berre i treningsstudio. Når eg starta var eg plutseleg 3 kg lettare enn kva eg hadde trudd, så fekk ein liten bonus der ja. Om eg skal ned i matchvekt, så må eg ned 8 kg, men eg er fornøgd med alt eg går ned, kvar kilo er ein jubel. Håper på vertfall 3 kg.har motivasjonen med tanke på kjolen som er bestilt, så går fint så langt.. (har dreve på i 1,5 veke... ) Målet er 3 kg til jul. fin lørdag til deg! Endret 25. november 2006 av jento Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 25. november 2006 #357 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Hei jento.. innom for å ønske god helg Så flink du er som har kommet godt i gang med slankingen da. 1,1 kg er en god start. 3 kg til jul klarer du nok kjempelett! Du blir nok kjempelekker i kjolen på dagen din skal du se, med eller uten liten kul på magen.. tihi Endret 25. november 2006 av Revenka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 25. november 2006 #358 Del Skrevet 25. november 2006 Sånn, nå kom internettet endelig tilbake, og Teria er seg selv igjen- ikke gretten og sur som isted Avhengig av internett, jeg?! Hvis det fortsetter å gå slik det har gjort framover er det vel store sjangser for at jeg blir gravid snart ... Dumme kondomer, stoler ikke på de lengre! Ikke det, jeg vil fortsatt bli gravid, men så var det forloveden sin tur til Amerika da, og bryllupet, og kjolen, og drikking i bryllupet mitt ... Men en baby er veeeldig velkommen Hmmm, slør ja ... Jeg er redd for at jeg ikke er kommet så langt Driver fortsatt å planlegger å dra med venninna/forlover på brudekjoleprøving (til tross for egendesignet og sydd kjole) men det er fortsatt på planleggingsstadiet. Ja, litt treg her i gården Så flink du er med slankingen!!! :applaus: Du blir nok kjempeflott til bryllupet! Hehe, kjenner til den med å glemme hvor jeg har lagt ting ... ofte bare få minutter etter at jeg la tingen der ... Bra du fant de igjen! :-D Fortsatt god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 27. november 2006 Forfatter #359 Del Skrevet 27. november 2006 Ny veke-nye muligheter! Mand: Kjøpe 2 julegaver+ en bursdagspakke, trening tysd: veging, doktoren, bestille julepakker på nettet, bestille slør onsd: trening+jobb Torsd: sove+jobb Fred: jobb Laurd: trening+jobb Sønd: jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 27. november 2006 Forfatter #360 Del Skrevet 27. november 2006 Ikkje mykje nytt i høve bryllup, lite som skjer på den fronten. I dag har eg lyst å pusse opp huset.. Vegedag i mårra, det kan bli dritt, det kan bli fint..håper det siste.. Fin kveld til dere jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå