jento Skrevet 13. november 2006 Forfatter #321 Skrevet 13. november 2006 Så utrolig fin kjole!!! Litt synd du ikke fikk prøvd Dion da... Men så lenge man er fornøyd så er det det viktigste. Seattle Marie har gått ut av produksjon ja, det var derfor jeg måtte kjøpe når Kristin`s hadde en igjen, akkurat i min størrelse. Nå kan du begynne å kjøpe alt tilbehøret!! Det er så moro. Blir ikke lange meldingen. Slitsomt å skrive med en arm.... ← Hei deg! Takk, er veldig fornøgd, gledar meg heilt vilt til å gå i den!Eg har kjøpt tiara, armband og sko, mangler smykke og slør. synst det er vanskeleg med smykke, for det har ganske stor betydning for korleis resultatet blir. Prøvde fleire smykker der eg prøvde kjolen, men fant ingen eg likte, dei vart for små. Synst det er vanskeleg å finne smykke når eg ikkje har kjolen her, så lurer på korleis eg skal gjere det..??Prøvde eit fint slør, men det koster jo nesten 2000 kr, så spørst om ikkje eg prøve å kjøpe eit på nettet..tenke litt på det. Stakkars, med ein arm skjønner at det går seint då.
jento Skrevet 13. november 2006 Forfatter #322 Skrevet 13. november 2006 fikk bot i dag akuratt som eg ikkje har nok å bruke pengane på men men, burde selfølgelig betalt Elles så fant eg ut at eg måtte få vekk bh-valkane under armane til bryllupet, synst ein såg dei ganske godt i kjolen. De veit, det feittet som klumpar seg på ryggen, bak armane, når ein har bh-på seg..irriterande..må ned minst 5 kg! Dama i butikken sa eg drog lite rundt hoftene, første gongen i mitt liv eg har høyrt..sikkert for å selge meg ein kjole.. Så i dag gjekk startskuddet for "- 5 kg og fantastisk fin i brudekjolen-dietten" og til alle dykk som har brukt brudekjolen som motivasjon, no skjønner eg kva de har snakka om..
jento Skrevet 13. november 2006 Forfatter #323 Skrevet 13. november 2006 Eit øyeblikks stressa i hjernen..tenker på alt som skal ordnes, og ikke minst betales.Føler eg ikkje får gjort så mykje meir no, før etter nyttår.ein del ting ein rett og slett ikkje kan gjere enda. I midten av desember skal eg til Oslo, og så skal eg på Ikea for å kjøpe: - Stoff til dukar - lysestaker - dekorsand? - "reagensrøyr" vaser
jento Skrevet 13. november 2006 Forfatter #324 Skrevet 13. november 2006 (endret) Nokon som veit kvar dei selger dunli servietter? Endret 13. november 2006 av jento
Kykkelikokos Skrevet 13. november 2006 #325 Skrevet 13. november 2006 Nokon som veit kvar dei selger dunli servietter? ← Prøvd Binders? Mener å huske de har der. Du kan jo sjekke nettshoppen deres.
Sunbird Skrevet 13. november 2006 #326 Skrevet 13. november 2006 Nydelig kjole du har kjøpt da ikke så ulik min maggie kjole.
jento Skrevet 14. november 2006 Forfatter #327 Skrevet 14. november 2006 Prøvd Binders? Mener å huske de har der. Du kan jo sjekke nettshoppen deres. ← takker, kjøpt!
jento Skrevet 14. november 2006 Forfatter #328 Skrevet 14. november 2006 (endret) Nydelig kjole du har kjøpt da ikke så ulik min maggie kjole. ← Ja, kjolen er veldig fin, gleder meg til å bruke den. Og din er veldig fin den og, vi bli veldig vakre skal du sjå Endret 14. november 2006 av jento
jento Skrevet 14. november 2006 Forfatter #329 Skrevet 14. november 2006 (endret) DIVERSE: Duk: låne på renseriet Lysestaker: Kjøpe på ikea Velkomstdrikk-glass: OK, låne Cognak-glass: OK Lys:- - Stearinlys: kjøpe på ikea - kubbelys: Kjøpe fleire, har 20 - vanlege lys:OK - Dekorsand: Kjøpe på Ikea Ønskeliste : skriv på etterkvart Lage nettside: Ikkje gjort- Nummerlapper + liten bok til gavene: Ikkje kjøpt Engangskameraer: OK Etikketter m/ monogram til sjokoladegave: OK veske til roseblader: OK Kaketopp; OK Strømpeband: OK Gjestebok: OK Ballonger (til brudevalsen??): OK Gåvekordinatorar: OK Kopiere opp bilde av oss til å ha utanpå gjesteboka: Ikkje gjort Servietter:OK Vasskarafler: låne Endret 23. november 2006 av jento
Knøttet Skrevet 14. november 2006 #330 Skrevet 14. november 2006 Lykke til med dietten! Bra liste! Du har virkelig begynt å få ferdig det meste!! Kjipt med bot ... Hva du har gjort nå da? Ha en fortsatt fin tirsdag!
jento Skrevet 15. november 2006 Forfatter #331 Skrevet 15. november 2006 Lykke til med dietten! Bra liste! Du har virkelig begynt å få ferdig det meste!! Kjipt med bot ... Hva du har gjort nå da? Ha en fortsatt fin tirsdag! ← Takk takk:bukke: vegde meg i går, og då vegde eg 3 kg mindre enn eg trudde kan ikkje sei anna enn at eg vart overraska og glad!så egentleg har eg "berre" 3 kg å gå ned (dvs. eg har MYKJE meir enn det,men berre må vera litt realistisk..så nå skal eg ned til 65 kg.)før jul?? Føler at eg har planlagt mykje ja, men finn nok endeleg ting som eg har gløymt etterkvart.. Parkeringsbot.. Ha ein fin onsdag
jento Skrevet 15. november 2006 Forfatter #332 Skrevet 15. november 2006 (endret) I går fant eg ein muskel i magen når eg hosta, heilt oppe der ribbeina startar Så dei er der om enn langt der inne.. Det irriterar meg litt at eg ikkje fekk prøvd den kjolen som eg hadde sett meg ut som "KJOLEN".. tenk, tenk om det var den likevel?? Fekk alle dykk prøve den kjolen de hadde sett dykk ut? Er jo fantastisk fornøgd med den eg fant, den er jo heilt utruleg vakker! Men men, mannen skal prøve dress i desember, så kanskje eg skal høyre om dei har den, så kanskje eg kan få sjå den, og berre få ro på meg, at den ikkje var så fin som eg trur. Høyrest eg teit ut nå, funne draumekjolen og så tenker eg på den andre... Håplaus er eg.. Dama i butikken sa dion var meir romantisk enn min, og at den var smalere rundt livet slik at valkane mine kom lettare fram..jaja, de må berre late igjen øyrene,eg tyter på mitt.. Endret 15. november 2006 av jento
jento Skrevet 15. november 2006 Forfatter #333 Skrevet 15. november 2006 Nei, kom deg på trening jento
Knøttet Skrevet 15. november 2006 #334 Skrevet 15. november 2006 for at du veide 3kg mindre enn du trodde! Kjempebra!! Hihi, kjedelig med parkeringsbot ... Har heldigvis aldri fått det jeg, men det blir nok engang på meg også. Samboeren derimot, greide å kjøre for fort når vi kjørte til foreldrene våre engang. Han fulgte ikke nøye nok med på fartsgrensa, så den gratis leiebilen ble ikke så veldig billig likevel (bot på nesten 3000,-) Kjedelig at du driver å tenker på den kjolen du ikke kjøpte ... Hvis det plager deg slik ville jeg dratt å prøvd den, og enten fått bekreftet eller avkreftet at den var finere enn den du kjøpte. Men tenk litt mere på det da, så får du se senere. Du har iallfall god tid enda! Kos deg på treninga!
Gjest Ballerina Skrevet 18. november 2006 #335 Skrevet 18. november 2006 Tusen takk for hilsen i dagboka mi Helt enig med deg, bryllup er KJEKT!!! Blir det bare kjekkere og kjekkere jo nærmere man kommer eller??? Jeg blir bare mer og mer gira, men så har jeg så god tid enda Du har forresten fått deg en KJEMPEFIIIIN kjole!!!!!!!!!
jento Skrevet 18. november 2006 Forfatter #336 Skrevet 18. november 2006 (endret) Tusen takk for hilsen i dagboka mi Helt enig med deg, bryllup er KJEKT!!! Blir det bare kjekkere og kjekkere jo nærmere man kommer eller??? Jeg blir bare mer og mer gira, men så har jeg så god tid enda Du har forresten fått deg en KJEMPEFIIIIN kjole!!!!!!!!! ← Det blir berre kjekkare og kjekkare ja, berre gled deg til kjoleprøving, det er heilt fantastisk.Du har god tid ja, men det er kjekt å ha noko å glede seg til.Eg har planlagt litt og litt i 1,5 år alt, er heilt genialt å få fordelt utgiftene over litt lenger tid. Eg kjem til å sakne planlegginga når bryllupet er over, men slik er livet..once in a life time..Kjekt at du synst kjolen min var fin, eg elskar den! Endret 18. november 2006 av jento
jento Skrevet 18. november 2006 Forfatter #337 Skrevet 18. november 2006 Nokon som har erfaring med vanleg kvitt stoff frå ikea?med tanke på å sy duker av det. Har sett på teflonduker på sparkjøp, de koster 199 kr for 3 meter. Men kva skal ein med 20 meter duk i ettertid. Stoffet frå ikea er så billig at det ikkje er så nøye om ein kaster/ikkje får brukt det igjen. Men samtidig vil eg jo at det skal vere fint på den store dagen sef.
Gjest Ballerina Skrevet 18. november 2006 #338 Skrevet 18. november 2006 Nokon som har erfaring med vanleg kvitt stoff frå ikea?med tanke på å sy duker av det. Har sett på teflonduker på sparkjøp, de koster 199 kr for 3 meter. Men kva skal ein med 20 meter duk i ettertid. Stoffet frå ikea er så billig at det ikkje er så nøye om ein kaster/ikkje får brukt det igjen. Men samtidig vil eg jo at det skal vere fint på den store dagen sef. ← Jeg tror nok det kan bli riktig så bra! Har ikke akkurat prøvd det hvite, men har prøvd mange andre... tror ikke det hvite skal være noe verre eller bedre Dessuten så er det jo ikke såååå mye som viser, der skal jo være mye annet på bordet!! Jeg hadde nok gått for samme type som deg hadde det ikke vært for at det følger duker med til lokalet vårt
jento Skrevet 20. november 2006 Forfatter #339 Skrevet 20. november 2006 (endret) I dag skal eg skrive ut resten av save the date korta, dvs. eg er ferdig med korta, men skal skrive ut navna på konvoluttane. Blir så fint, heilt fantastisk!!! skal ringe på renseriet og høyra kor mykje dei tek for å låna ut kvite dukar, var nokon som tipsa meg om det i går. Elles fekk vi 1 flaske cognak og 1 falske sprit til i samlinga i går, og 2 flasker av kvar er på veg, så vi nærmar oss.. Endret 20. november 2006 av jento
jento Skrevet 20. november 2006 Forfatter #340 Skrevet 20. november 2006 (endret) November: Mandag 20: Trykke konvolutter, levere pakke på posten,ringe renseriet Tysdag 21: Veging!,Trening,Ringe presten, jobb Onsdag 22: Torsdag 23: Trening Fredag 24: Laurdag 25:Trening, Søndag 26: Desember: - unit candle lys - strømper - korsett - duker - lysestaker - stearinlys - kubbelys - dekorsand - nummerlapper - liten bok til gaveliste - engangsglass - sølvfarga konvoluttar - slør -mannen prøve dress Endret 20. november 2006 av jento
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå