Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Så utrolig fin kjole!!!

Litt synd du ikke fikk prøvd Dion da... Men så lenge man er fornøyd så er det det viktigste. Seattle Marie har gått ut av produksjon ja, det var derfor jeg måtte kjøpe når Kristin`s hadde en igjen, akkurat i min størrelse.

Nå kan du begynne å kjøpe alt tilbehøret!! Det er så moro.  :)

Blir ikke lange meldingen. Slitsomt å skrive med en arm.... :sjenert:

Hei deg!

Takk, er veldig fornøgd, gledar meg heilt vilt til å gå i den!Eg har kjøpt tiara, armband og sko, mangler smykke og slør. synst det er vanskeleg med smykke, for det har ganske stor betydning for korleis resultatet blir. Prøvde fleire smykker der eg prøvde kjolen, men fant ingen eg likte, dei vart for små. Synst det er vanskeleg å finne smykke når eg ikkje har kjolen her, så lurer på korleis eg skal gjere det..??Prøvde eit fint slør, men det koster jo nesten 2000 kr, så spørst om ikkje eg prøve å kjøpe eit på nettet..tenke litt på det.

Stakkars, med ein arm :kose: skjønner at det går seint då.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fikk bot i dag :sur::tristbla: akuratt som eg ikkje har nok å bruke pengane på :sur: men men, burde selfølgelig betalt :forvirret:

Elles så fant eg ut at eg måtte få vekk bh-valkane under armane til bryllupet, synst ein såg dei ganske godt i kjolen. De veit, det feittet som klumpar seg på ryggen, bak armane, når ein har bh-på seg..irriterande..må ned minst 5 kg!

Dama i butikken sa eg drog lite rundt hoftene, første gongen i mitt liv eg har høyrt..sikkert for å selge meg ein kjole.. :ler::sjenert: Så i dag gjekk startskuddet for "- 5 kg og fantastisk fin i brudekjolen-dietten" og til alle dykk som har brukt brudekjolen som motivasjon, no skjønner eg kva de har snakka om.. ;)

Skrevet

Eit øyeblikks stressa i hjernen..tenker på alt som skal ordnes, og ikke minst betales.Føler eg ikkje får gjort så mykje meir no, før etter nyttår.ein del ting ein rett og slett ikkje kan gjere enda. I midten av desember skal eg til Oslo, og så skal eg på Ikea for å kjøpe:

- Stoff til dukar

- lysestaker

- dekorsand?

- "reagensrøyr" vaser

Skrevet (endret)

Nokon som veit kvar dei selger dunli servietter?

Endret av jento
Skrevet
Nokon som veit kvar dei selger dunli servietter?

Prøvd Binders? Mener å huske de har der. Du kan jo sjekke nettshoppen deres.

Skrevet

Nydelig kjole du har kjøpt da :) ikke så ulik min maggie kjole.

Skrevet
Prøvd Binders? Mener å huske de har der. Du kan jo sjekke nettshoppen deres.

takker, kjøpt!

Skrevet (endret)
Nydelig kjole du har kjøpt da :) ikke så ulik min maggie kjole.

Ja, kjolen er veldig fin, gleder meg til å bruke den. Og din er veldig fin den og, vi bli veldig vakre skal du sjå :klem:

Endret av jento
Skrevet (endret)

DIVERSE:

Duk: låne på renseriet

Lysestaker: Kjøpe på ikea

Velkomstdrikk-glass: OK, låne

Cognak-glass: OK

Lys:-

- Stearinlys: kjøpe på ikea

- kubbelys: Kjøpe fleire, har 20

- vanlege lys:OK

- Dekorsand: Kjøpe på Ikea

Ønskeliste : skriv på etterkvart

Lage nettside: Ikkje gjort-

Nummerlapper + liten bok til gavene: Ikkje kjøpt

Engangskameraer: OK

Etikketter m/ monogram til sjokoladegave: OK

veske til roseblader: OK

Kaketopp; OK

Strømpeband: OK

Gjestebok: OK

Ballonger (til brudevalsen??): OK

Gåvekordinatorar: OK

Kopiere opp bilde av oss til å ha utanpå gjesteboka: Ikkje gjort

Servietter:OK

Vasskarafler: låne

Endret av jento
Skrevet

:vinke:

Lykke til med dietten! :tommelsmil:

Bra liste! Du har virkelig begynt å få ferdig det meste!!

Kjipt med bot ... :troest: Hva du har gjort nå da? ;)

Ha en fortsatt fin tirsdag! :klem:

Skrevet
:vinke:

Lykke til med dietten! :tommelsmil:

Bra liste!  Du har virkelig begynt å få ferdig det meste!!

Kjipt med bot ... :troest: Hva du har gjort nå da? ;)

Ha en fortsatt fin tirsdag! :klem:

Takk takk:bukke: vegde meg i går, og då vegde eg 3 kg mindre enn eg trudde :overrasket: kan ikkje sei anna enn at eg vart overraska og glad!så egentleg har eg "berre" 3 kg å gå ned (dvs. eg har MYKJE meir enn det,men berre må vera litt realistisk..så nå skal eg ned til 65 kg.)før jul??

Føler at eg har planlagt mykje ja, men finn nok endeleg ting som eg har gløymt etterkvart..

Parkeringsbot.. :sjenert:

Ha ein fin onsdag

Skrevet (endret)

I går fant eg ein muskel i magen når eg hosta, heilt oppe der ribbeina startar :danse: Så dei er der ;) om enn langt der inne.. :sjenert:;)

Det irriterar meg litt at eg ikkje fekk prøvd den kjolen som eg hadde sett meg ut som "KJOLEN".. :sur::sjenert: tenk, tenk om det var den likevel?? Fekk alle dykk prøve den kjolen de hadde sett dykk ut? Er jo fantastisk fornøgd med den eg fant, den er jo heilt utruleg vakker! Men men, mannen skal prøve dress i desember, så kanskje eg skal høyre om dei har den, så kanskje eg kan få sjå den, og berre få ro på meg, at den ikkje var så fin som eg trur. Høyrest eg teit ut nå, funne draumekjolen og så tenker eg på den andre... :sjenert: Håplaus er eg..

Dama i butikken sa dion var meir romantisk enn min, og at den var smalere rundt livet slik at valkane mine kom lettare fram..jaja, de må berre late igjen øyrene,eg tyter på mitt.. :sjenert:

Endret av jento
Skrevet

:hoppe: for at du veide 3kg mindre enn du trodde! Kjempebra!! :tommelsmil:

Hihi, kjedelig med parkeringsbot ... Har heldigvis aldri fått det jeg, men det blir nok engang på meg også. Samboeren derimot, greide å kjøre for fort når vi kjørte til foreldrene våre engang. Han fulgte ikke nøye nok med på fartsgrensa, så den gratis leiebilen ble ikke så veldig billig likevel (bot på nesten 3000,-)

Kjedelig at du driver å tenker på den kjolen du ikke kjøpte ... Hvis det plager deg slik ville jeg dratt å prøvd den, og enten fått bekreftet eller avkreftet at den var finere enn den du kjøpte. Men tenk litt mere på det da, så får du se senere. Du har iallfall god tid enda! :)

Kos deg på treninga! ;)

:klem:

Gjest Ballerina
Skrevet

Tusen takk for hilsen i dagboka mi :) Helt enig med deg, bryllup er KJEKT!!! Blir det bare kjekkere og kjekkere jo nærmere man kommer eller??? Jeg blir bare mer og mer gira, men så har jeg så god tid enda ;) Du har forresten fått deg en KJEMPEFIIIIN kjole!!!!!!!!!

Skrevet (endret)
Tusen takk for hilsen i dagboka mi :) Helt enig med deg, bryllup er KJEKT!!! Blir det bare kjekkere og kjekkere jo nærmere man kommer eller??? Jeg blir bare mer og mer gira, men så har jeg så god tid enda ;) Du har forresten fått deg en KJEMPEFIIIIN kjole!!!!!!!!!

Det blir berre kjekkare og kjekkare ja, berre gled deg til kjoleprøving, det er heilt fantastisk.Du har god tid ja, men det er kjekt å ha noko å glede seg til.Eg har planlagt litt og litt i 1,5 år alt, er heilt genialt å få fordelt utgiftene over litt lenger tid. Eg kjem til å sakne planlegginga når bryllupet er over, men slik er livet..once in a life time..Kjekt at du synst kjolen min var fin, eg elskar den!

Endret av jento
Skrevet

Nokon som har erfaring med vanleg kvitt stoff frå ikea?med tanke på å sy duker av det. Har sett på teflonduker på sparkjøp, de koster 199 kr for 3 meter. Men kva skal ein med 20 meter duk i ettertid. Stoffet frå ikea er så billig at det ikkje er så nøye om ein kaster/ikkje får brukt det igjen. Men samtidig vil eg jo at det skal vere fint på den store dagen sef.

Gjest Ballerina
Skrevet
Nokon som har erfaring med vanleg kvitt stoff frå ikea?med tanke på å sy duker av det. Har sett på teflonduker på sparkjøp, de koster 199 kr for 3 meter. Men kva skal ein med 20 meter duk i ettertid. Stoffet frå ikea er så billig at det ikkje er så nøye om ein kaster/ikkje får brukt det igjen. Men samtidig vil eg jo at det skal vere fint på den store dagen sef.

Jeg tror nok det kan bli riktig så bra! Har ikke akkurat prøvd det hvite, men har prøvd mange andre... tror ikke det hvite skal være noe verre eller bedre :sjenert: Dessuten så er det jo ikke såååå mye som viser, der skal jo være mye annet på bordet!! Jeg hadde nok gått for samme type som deg hadde det ikke vært for at det følger duker med til lokalet vårt :)

Skrevet (endret)

I dag skal eg skrive ut resten av save the date korta, dvs. eg er ferdig med korta, men skal skrive ut navna på konvoluttane. Blir så fint, heilt fantastisk!!! skal ringe på renseriet og høyra kor mykje dei tek for å låna ut kvite dukar, var nokon som tipsa meg om det i går.

Elles fekk vi 1 flaske cognak og 1 falske sprit til i samlinga i går, og 2 flasker av kvar er på veg, så vi nærmar oss..

Endret av jento
Skrevet (endret)

November:

Mandag 20: Trykke konvolutter, levere pakke på posten,ringe renseriet

Tysdag 21: Veging!,Trening,Ringe presten, jobb

Onsdag 22:

Torsdag 23: Trening

Fredag 24:

Laurdag 25:Trening,

Søndag 26:

Desember:

- unit candle lys

- strømper

- korsett

- duker

- lysestaker

- stearinlys

- kubbelys

- dekorsand

- nummerlapper

- liten bok til gaveliste

- engangsglass

- sølvfarga konvoluttar

- slør

-mannen prøve dress

Endret av jento

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...