jento Skrevet 6. november 2006 Forfatter #301 Skrevet 6. november 2006 Kjoleprøving på torsdag :enig_anim: :bukke:
jento Skrevet 6. november 2006 Forfatter #302 Skrevet 6. november 2006 Kjekke, dumme postmannen var her..gav meg ein pakke men reiste igjen med ein fordi eg ikkje hadde kontantar..no må eg kanskje vente heilt til i måro før eg får den eg hadde jo pengar og, men vart så forvirra at eg ikkje hugste kor dei var.. MEN, ein pakke fekk eg beholde det var etikettane til sjokoladegavene våre!! jippi, var flotte, men mykje arbeid å pakke dei utanpå sjokolade..her må det jentekveld til..eg har bestilt 100 stk, men vi blir jo 104.. ..då får ikkje vi sjokolade sjølv..jaja, sikkert nokon som ikkje kan komme og..oki oki, springe på posten å hente den andre pakken, trur det er den kjekkaste Godt mannen ikkje er heime..
jento Skrevet 6. november 2006 Forfatter #303 Skrevet 6. november 2006 Litt redd for at eg brukar for mykje peng på bryllupet...men mamma har jo sagt at dei skal betale dei store tinga, og då tenke eg at eg kan unne meg litt ekstra?? treng ein bekreftelse på det jenter.. synst dokke eg brukar mykje pengar på unødvendige ting??
Kykkelikokos Skrevet 7. november 2006 #304 Skrevet 7. november 2006 Jeg synes du har full rett til å unne deg litt ekstra
flickan Skrevet 7. november 2006 #305 Skrevet 7. november 2006 Så moro at det blir kjoleprøving på torsdag! gleder meg til å høre hvordan det går. Det går vel mye penger på "tull", men det viktigste er vel at man ikke bruker over evne? Kos deg med bryllupshandling du. Det gjør jeg Ellers innom med ønske om en fin-fin uke!
Knøttet Skrevet 7. november 2006 #306 Skrevet 7. november 2006 Synes ikke du bruker for mye penger på bryllupet, det er langt igjen til du blir bridezilla! Dessuten må man jo få unne seg litt når det er bryllup, skal jo feire kjærligheten og dere, og det skjer jo (forhåpentligvis!) bare én gang i livet!! :-D Blir spennende med kjoleprøvingen på torsdag! Koselig å gi gjestene sjokolade:) Burde sikkert ha noe slikt vi også .. hm.. må tenke på det Ha en flott dag!
flickan Skrevet 10. november 2006 #307 Skrevet 10. november 2006 er det ikke noe beibi-snakk her...? jeg så nettop nydelig beibi på tv, ikke at JEG har lyst på da...hihi.. det er det jo dere som har..
jento Skrevet 11. november 2006 Forfatter #308 Skrevet 11. november 2006 er det ikke noe beibi-snakk her...? jeg så nettop nydelig beibi på tv, ikke at JEG har lyst på da...hihi.. det er det jo dere som har.. ← eg har ikkje vore her på nokre dagar no veit du..hehe..eg synst eg tenker på beby heile tida eg..lenge å vente og du har jo vertfall ikkje lyst på beby..neeeeeiiii, har jeg aldri hørt.. :TooHappy:
jento Skrevet 11. november 2006 Forfatter #309 Skrevet 11. november 2006 Tilbake frå kjoleprøving!! Kjempeopplevelse.. tenk at vi ikkje skal få gjere det meir men, kjolen, fant den!! Vakraste kjolen, heilt fantastisk!eg er forelska, heilt magisk, var så fin, heilt utruleg.. eg har kjøpt den! (eller mamma har kjøpt den, for å sei det rett.. ) *leiter etter eit fint, godt bilde*
jento Skrevet 11. november 2006 Forfatter #310 Skrevet 11. november 2006 (endret) her er eit bilde av kjolen skal ha den i kvit og er heilt fantastisk her ser de heile kjolen, Synst ikkje den er fin i denne fargen, men er VELDIG fin i kvit! Dei hadde ikkje inne Dion. Men denne er nesten heilt lik dion framme, men dama i butikken meinte eg kom til å like dene bedre enn dion fordi dion var meir romantisk med organgsastoff, og det er ikkje eg så glad i. Seattle Marie var utgått av produksjon sa ho, så då vart det ikkje den. Er veldig fornøgd! Koster 10900, ikkje så gale pris Endret 11. november 2006 av jento
jento Skrevet 11. november 2006 Forfatter #311 Skrevet 11. november 2006 (endret) PLANLEGGINGSLISTE: (inspirert av bare bea.. ) VIELSE: Kirke: OK Prest: Ringe å spørje ein som har ferie..Ringe tysdag 7.nov. Vokal: ? Inngangsmarsj: You raise me up el. From this moment solosang_1: ? Musikkinnslag: ? Solosang_2: Vi vandrar saman Utgangsmarsj: ikke bestemt Salmer: OK Lese tekst: OK Kva vers: ? Dele ut kyrkjeprogram: OK Tenne lys: OK, må kjøpe Gangen i vielsen: OK Lokale: OK Gjester: 104 stk til middag, 9 ekstra til kaffi. Toastmaster: OK, må spørre Filming:OK Ta bilder(amatør): Ikkje tenkt på TRYKKSAKER: Save the date kort: Bestillt, må trykkast Invitasjoner: Veit korleis eg skal ha dei, må trykkast Kyrkjeprogram: Veit korleis eg skal ha dei, må trykkast Bordkort: Mangler satengband, har kvite kuler Takkekort: Samme som innbydelsen, lime "ark" med bilder inni, skal ha tre ark på eit bilde. Eit av oss, eit an hendene våre, og eit anna?? BLOMSTER: Brudebukett: Bestemt, reservere tid over nyttår. Brystbukett: 3 stk Pynt i kyrkja: - forlovarane mine strør roseblad på midtgangen- OK - to oppsatsar utanfor kyrkja- Bestille - lenkjer med roser i trappa - OK Blomster på bordet: Roseblad: OK Små oppsatsar (lik brudebuketten): Bestille Sjokoladefontene:? Bestille? MAT: OK, reservert tid. Meny: - Forrett: spekeskinke, melon og valdorfsalat - Middag: Indrefilet, fløytegratinerte poteter, gr.saker og saus - Dessert: ? - Nattmat: Spekemat KAKER: - 16 Stk, har folk til å bake - må spørre - Over nyttår - Bryllupskake: spørre søskenbarnet mitt, som er kondittor BRUDA: Brudekjolen: OK Sko: OK Slør: bestille på e-bay Tiara: OK Øredobber: OK Smykke: ikkje ordnet Negler: ordne sjølv:OK Hårpynt:OK Brunfargen: Solarium? Strømper: Ikkje kjøpt.kvite Undertøy; - Truse: OK - Korsett: må kjøpe BRUDGOM: Dress:låne Sko:OK FRISØR: Bestille over nyttår.Veit plass MUSIKK: -Kyrkja: ? -festen: OK FESTEN: Brudevals: Danse mot vår- må øve Ringer: OK, sette diamant i min..koster 1000 kr Hotell: Må bestille Transport: OK, bilen til onkelen Pynt av bil: Forlover til mannen DRIKKEVARER (alkohol): Mest mulig tax-free. (Har kjøpt): 4 (3) flasker Baileys - 13 (5) flasker Vodka - Ønske til jul + folk kjøper når dei er på tur.OK 10 Kasser ØL- kjøpe på butikken - Vente med til påske Brygge fatøl: OK 8 (2) Flasker cognak- 6 kjøper folk når dei er på tur.OK 48 stk- 1,5 liter cider- Ok, kjøpt og betalt. Vin: Aner ikke hvor mange og hva enda. 4 stk.(1)- 3 liters dunker kvitvin Velkomstdrikk: Champagne, + velkomstdrikk laga av sprit. ALKOHOLFRITT: 10.stk- 2 litere appelsinjuice - OK 10 kasser brus- OK 1 kasse farris - OK I baren: OK, onkel + kompis Fotograf: OK Bilder: lage oversikt, gi til ansvarleg for fotografering Forlovere: OK DIVERSE: Duk: Kjøpe stoff på Ikea. Lysestaker: Kjøpe på ikea Velkomstdrikk-glass: OK, låne Cognak-glass: OK Lys:- - Stearinlys: kjøpe på ikea - kubbelys: Kjøpe fleire, har 20 - vanlege lys:OK - Dekorsand: Kjøpe på Ikea Ønskeliste : skriv på etterkvart Lage nettside: Ikkje gjort- Nummerlapper + liten bok til gavene: Ikkje kjøpt Engangskameraer: OK Etikketter m/ monogram til sjokoladegave: OK veske til roseblader: OK Kaketopp; OK Strømpeband: OK Gjestebok: OK Ballonger (til brudevalsen??): OK Gåvekordinatorar: OK Kopiere opp bilde av oss til å ha utanpå gjesteboka: Ikkje gjort Servietter:OK Vasskarafler: låne SEVERINGSPERSONELL: 1.S 2.Mari 3.L 4.H 5.R 6.He 7.R 8.B 9.Marg 10.? 11.? 12.? 13.? 14.? 15.? 16.? TALER: 1. Pappa/mamma 2. Svigers 3. Mannen 4. 1.forlover min 5. 2. Forlover min 6. Forlover mannen 7. Eg 8. Bror til mannen 9. Takk for maten tale (usikkert på rekkefølge..) Mellom kyrkje og middag: båttur: Pappa ordne Velkomstsong: Ikkje ordnet Bordkart: skrive ut Køyreplan for dagen: Nesten OK Køyreplan for middagen: Nesten OK Engangsglass: Ikkje ordnet ← Endret 23. november 2006 av jento
jento Skrevet 11. november 2006 Forfatter #312 Skrevet 11. november 2006 fant forresten ut at brudeskoa mine var veldig vonde etter 2 timer kjoleprøving.. :klø:
Kykkelikokos Skrevet 11. november 2006 #313 Skrevet 11. november 2006 Kjempefin brudekjole Skoene må gåes inn! Jeg fikk tips av sjefen min om å bruke glapack utenpå skoene når man går dem inn. På den måten slipper man å gjøre dem skitne før bryllupsdagen.
flickan Skrevet 12. november 2006 #314 Skrevet 12. november 2006 Nyyydelig kjole!!Gratulerer med kjøp! Er det ikke deilig å få det i boks.. Er så mye lettere å bestemme seg for alt annet da. Herlig liste.. Må nok låne noe igjen av deg.
Miracl3 Skrevet 13. november 2006 #315 Skrevet 13. november 2006 For en nydlig kjole, tror nesten jeg må gifte meg en gang til
Victori@ Skrevet 13. november 2006 #316 Skrevet 13. november 2006 Så utrolig fin kjole!!! Litt synd du ikke fikk prøvd Dion da... Men så lenge man er fornøyd så er det det viktigste. Seattle Marie har gått ut av produksjon ja, det var derfor jeg måtte kjøpe når Kristin`s hadde en igjen, akkurat i min størrelse. Nå kan du begynne å kjøpe alt tilbehøret!! Det er så moro. Blir ikke lange meldingen. Slitsomt å skrive med en arm....
jento Skrevet 13. november 2006 Forfatter #317 Skrevet 13. november 2006 Kjempefin brudekjole Skoene må gåes inn! Jeg fikk tips av sjefen min om å bruke glapack utenpå skoene når man går dem inn. På den måten slipper man å gjøre dem skitne før bryllupsdagen. ← Takker :bukke: Er veldig fornøgd! Trur eg må gå inn sko litt ja, og så må eg sikkert ha plaster eller eit eller anna på dagen, for den strikken gnagde noe forferdelig..men, kva gjer ein ikkje for skjønnheiten. skoa passte vertfall godt til kjolen!
jento Skrevet 13. november 2006 Forfatter #318 Skrevet 13. november 2006 Nyyydelig kjole!!Gratulerer med kjøp! Er det ikke deilig å få det i boks.. Er så mye lettere å bestemme seg for alt annet da. Herlig liste.. Må nok låne noe igjen av deg. ← Takker Veldig deilig å få det i boks ja, var 6 mnd bestillingstid, så var bra eg reiste no og ikkje i desember, då hadde eg kanskje fått problem med å få den til rett tid. Berre lån du bea, eg har lånt av deg og..
jento Skrevet 13. november 2006 Forfatter #319 Skrevet 13. november 2006 For en nydlig kjole, tror nesten jeg må gifte meg en gang til ← :bukke: Takk takk! Tenkte på det når eg prøvde kjoler, tenk at eg ikkje får gjere dette igjen..veldig trist. men det er vel slik det skal være, once in a life time..forhåpentlegvis..Men enig med deg, eg kunne gått i kjolen dagen lang..heilt fantastisk, nesten som eg kunne ønskt eg var prinsesse..men berre nesten altså..
Knøttet Skrevet 13. november 2006 #320 Skrevet 13. november 2006 Gratulerer med kjolekjøp! Kjolen var bare helt nyyyydelig!!! på tide jeg får somlet meg ut og prøvd også nå ...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå