@lfa Skrevet 2. januar 2003 #1 Del Skrevet 2. januar 2003 Ta testen her... Jeg ligner på: 99% Jennifer Lopez... 99% Kong Harald... :o 98% Celine Dion... 97% Kjell Magne Bondevik... 97% Otto Jespersen... 96% Mel Gibson... 96% Bill Cosby... :o 95% Dronning Sonja... 95% Bill Gates... :o 95% Lisa Kudrow... :-? 95% Britney Spears... :x Du ligner forøvrig aller minst på: Goldie Hawn Gudskjelov for det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. januar 2003 #2 Del Skrevet 2. januar 2003 Åssen skal jeg tolke dette da @lfa? At jeg er en skikkelig coctail kanskje? Jeg ligner mest på: Jack Nicholson 98% Brad Pitt 94% Espen Eckbo 86% Julia Roberts 84% Dronning Sonja 81% :x Kjell M. Bondevik 80% Keanu Reeves 79% 8) Marilyn Monroe Marilyn Manson.....) Britney Spears 77% Kronprinsesse Mette Marit 76% Jeg ligner aller minst på Goldie Hawn (Puh..... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 2. januar 2003 #3 Del Skrevet 2. januar 2003 Jeg ligner mest på: Du ligner 96% på Jim Carrey! Du ligner 95% på Odd Nerdrum! :oops: Du ligner 92% på Arnold Schwarzenegger! Du ligner 91% på Espen Eckbo! :D Du ligner 90% på Bill Cosby! Du ligner 88% på Kjell Magne Bondevik! Du ligner 87% på Elton John! Du ligner 87% på Kong Harald! Du ligner 86% på Celine Dion! :o Du ligner 85% på Jennifer Lopez! Du ligner 85% på Mel Gibson! Og jeg ligner minst på: Sean Connery Ganske mannlig av meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 2. januar 2003 #4 Del Skrevet 2. januar 2003 Veldig stas å ligne mest på Julia Roberts og minst på Goldie Hawn. Men så begynte Dronningen og Epsen Ekcbo å dukke opp, og da testet jeg med et annet bilde. Da første som kom opp var Odd Nerdrum, ga jeg meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 2. januar 2003 #5 Del Skrevet 2. januar 2003 Jeg tok testen to ganger for å se om jeg fikk det samme resultatet. Men det ble veldig forskjellig, fikk jeg nemlig ingen av personene to ganger (heller ikke når det kom nedover på lista) :o Første gangen fikk jeg egentlig mange damer; Julia Roberts, Marilyn Monroe, Calista Flockhart, JLo, Britney. Gang nummer to fikk jeg veldig mange norske, og slik som stasminister, konge, dronning, OJ, Espen E. osv. Kanskje jeg plutselig ble veldig norsk? :-? Jeg tar med at fra første testen at jeg ligner 98% på Julia Roberts! Mens på andre testen var jeg mest lik Jim Carey (også 98%). Men begge gangene lignet jeg minst på Sean Connery. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stylish* Skrevet 2. januar 2003 #6 Del Skrevet 2. januar 2003 I følge denne testen ligner hannkatten min 98% på Britney Spears! 97% på Dronning Sonja! 97% på Otto Jespersen! 96% på Julia Roberts! 95% på Kjell Magne Bondevik! 95% på Marilyn Monroe! Jeg ligne forøvrig mest på Odd Nerdrum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 2. januar 2003 #7 Del Skrevet 2. januar 2003 Jeg er da faen ingen mann!!!!!!!!!!! :evil: :evil: Ligna 99% på Mel Gibson Ligna minst på Goldie Hawn Jaggu. Iallfall en pen mann jeg ligna på, da.. Lillian - som ikke helt tror på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 2. januar 2003 #8 Del Skrevet 2. januar 2003 Jeg ligna 100% på Marilyn Monroe og 99% på Britney Spears. Åsså ligna jeg aller minst på Goldie Hawn... Var det ikke det jeg tenkte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 2. januar 2003 #9 Del Skrevet 2. januar 2003 Jeg lignet 100% på Jennifer Lopez jeg, i følge testen. Fornøyd jeg, Jennifer er jo pen hun... Men Celine Dion og Kong Harald dukket også opp, så jeg velger nok den kjendisen jeg lignet mest på jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 2. januar 2003 #10 Del Skrevet 2. januar 2003 Tror jeg ville blitt sett på som en blanding av Ace Ventura og Donald Duck på syre..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 2. januar 2003 #11 Del Skrevet 2. januar 2003 Tror jeg ville blitt sett på som en blanding av Ace Ventura og Donald Duck på syre..... Er ikke det to sider av samme sak? Jeg ser for meg at Donald på syre ville sett ut som... ja, omtrent som Ace Ventura... Kid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 2. januar 2003 #12 Del Skrevet 2. januar 2003 Jeg ligner visst følgende : På alle jeg. Er jo bare tull jo. Men den første jeg lignet på var Britney Spears 98% Lignet minst på Goldie Hawn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dance Skrevet 2. januar 2003 #13 Del Skrevet 2. januar 2003 :o Jeg ligna 88% på Thor Heyerdahl. For en ære Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantina Skrevet 3. januar 2003 #14 Del Skrevet 3. januar 2003 Har ingen bilder av meg selv liggende på PC'en, men mitt alter Ego - den rosa elefanten - ligner på følgende kjendiser: Du ligner 89% på Atle Antonsen! Du ligner 80% på Elton John! Du ligner 76% på Jim Carrey! Du ligner 76% på Jack Nicholson! Jeg ligner forøvrig minst på Sean Connery. Jeg som var så sikker på at avataren min var en jente-elefant! Nå er jeg plutselig litt i tvil.... Det hele har kanskje sin forklaring i at det var vanskelig å plassere øyne, nese og munn riktig på en dansende elefant?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tiit Skrevet 3. januar 2003 #15 Del Skrevet 3. januar 2003 hi,hi, jeg ligner 98% på Mel Gibson, og 97% på Tom Cruise. Minst ligner jeg Goldie Hawn....og jeg er jente, ja, ja. SÅnn kan det gå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 3. januar 2003 #16 Del Skrevet 3. januar 2003 Kaneu Reevs lignet jeg mest på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klara Skrevet 3. januar 2003 #17 Del Skrevet 3. januar 2003 Bill Gates: 99% Morten Abel: 99% Bill Cosby: 98% Celine Dion: 98% Lisa Kudrow: 98% Liv Ullmann: 98% Courtney Cox: 97% Cher: 96% Kong Harald: 96% Odd Nerdrum: 95% Jim Carey: 95% hmmm... Bill Gates?? Joda, mannen er utvilsomt både smart og rik, men PEN??? *iiik* OK, Morten er jo et lite sexsymbol, så det kan gå. Men Bill og Celine?? Men det var en moro side! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius Skrevet 3. januar 2003 #18 Del Skrevet 3. januar 2003 Kronprins Haakon 98 % Tom Cruis 97 % Jennifer Aniston 95 % Bruce Willis 94 % Robin Williams 94 % Thomas Giertsen 93 % Calista Flockhart 93 % Mel Gibson 93 % Britney Spears 90% Jeg ligner visst ikke så mye på kvinnelige kjendiser....Følte meg plutelig litt mandig... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 4. januar 2003 #19 Del Skrevet 4. januar 2003 Har tatt den før og da lignet jeg mest på Otto Jespersen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gla Skrevet 6. januar 2003 #20 Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg ligner 100% på Bill Cosby... :oops: gla går forsiktig med øynene lukket til nærmeste speil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå