*Lillian* Skrevet 5. januar 2003 #21 Del Skrevet 5. januar 2003 Et spørsmål.... Prøver våre erotiske drømmer å fortelle oss noe også? Dere skjønner... :oops: Jeg har i over et halvt år nå drømt ganske ofte at jeg har utrolig deilig sex med en fyr som jeg har hatt sex med tidligere. Men saken er den, at jeg tilegner denne fyren meget gode elsker-egenskaper som han ikke hadde den gangen jeg hadde sex med ham i virkeligheten.... Det er alltid samme fyr jeg drømmer om, og det er alltid like deilig sex.... :oops: :oops: Litt ubehagelig føles det jo når jeg våkner opp, siden min samboer ligger ved siden av, og jeg er skikkelig kåt, pga en drøm om en annen fyr...... :oops: :oops: Hva betyr dette, da? At jeg skulle ønske fyren hadde vært bedre i senga den gangen? Eller at jeg fortsatt har lyst på ham seksuelt? Huff, dette er litt flaut, men jeg irriterer meg så fælt over at jeg drømmer om ham så sinnsykt mye/ofte....Jeg vil jo ikke ha ham!! Lillian :oops: for øyeblikket litt flau Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maeve Skrevet 6. januar 2003 #22 Del Skrevet 6. januar 2003 Dette var spennende! Skulle så veldig gjerne hatt litt hjelp til å komme på sporet av betydningen til gjenganger-drømmene mine jeg og. Det er to stykker, i den ene sitter jeg og røyker, og siden jeg sluttet for 2,5 år siden og i virkeligheten ikke har det minste lyst på røyk lenger blir jeg skikkelig oppgitt og synes at jeg selv er kjempeteit! lettelse å våkne uten å ha røkt. Hei Klips! Gratulerer at du klarte å stumpe røyken!Det er en bragd bare det! Denne drømmen din tror jeg rett og slett har med savn å gjøre. Hva er det du savner som røyken gav deg? Er det noe i hverdagslivet? Tenk over det! Den andre er enda verre, der har jeg nemlig hatt sex med exen min! Vi var sammen fra jeg var 18 til 24 (til og fra, var utro mot ham en gang også), dumpet ham for 5,5 år siden, (med mye traumer for dem begge akkurat da, vanskelig å få til helt rene brudd i virkeligheten, gitt) til fordel for han som nå er min mann og far til babyen i magen min. er meget tilfreds i ekteskapet, sluttet å føle meg seksuellt tiltrukket til min ex lenge før jeg dumpet ham, og drømmen er et rent mareritt, hvor jeg innser at jeg har ødelagt det fineste jeg har i livet. en utrolig lettelse å våkne og innse at jeg ikke har vært utro mot mannen min. Den andre drømmen er ikke noe galt i så måte, og ha sex med exen.At du har det så handler dette om følelser som er fortrengte. Har du fått bearbeidet dette? Mitt råd her,skriv ned dette. Skriv ned all frutasjon som du hadde med exsen, og gjør deg ferdig med det seks år lange forholdet som du hadde.Deretter brenner du det du har skrevet, og ferdig med det. Verd å prøve? Da er dette ute av systemet, og du er klar for å komme videre. Lykke til! Hva er det med meg? hvorfor kommer disse drømmene igjen og igjen? det er sikkert måneder mellom hver gang, men har jo hatt dem i årevis nå. skulle virkelig gjerne ha skjønt litt mer av dem, og her virker det jo som om det finnes jenter som har tenkt litt lurt om drømmer. (en annen rar ting er at jeg aldri har "vanlige" mareritt der skumle ting skjer. selv ikke da jeg var barn hadde jeg det.) håper på hjelp, hilsen Klips (av og til sliten om morgenen!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maeve Skrevet 6. januar 2003 #23 Del Skrevet 6. januar 2003 Et spørsmål.... Prøver våre erotiske drømmer å fortelle oss noe også? Ja, våre erotiske drømmer prøver og fortelle oss noe. Ikke noe å være flau over Lillian! Det er utrolig hva vi mennesker har sex med i drømme! Som i innlegget ovenfor, har du også fortrengt noe?Ting som burde ha vært bearbeidet? Sexualområdet inneholder veldige livskrefter.Er du helt fornøyd i forholdet til din samboer? Sex er selve livskraften, fysisk forening mellom mann og kvinne. En løsning er, skriv ned hele drømmen din,vær helt ærlig når du skriver. Les over etterpå, og kjenn på følelsen. Hva er fortrengt? Når du har funnet ut det, så kaster du det du har skrevet. Lykke til!Dere skjønner... :oops: Jeg har i over et halvt år nå drømt ganske ofte at jeg har utrolig deilig sex med en fyr som jeg har hatt sex med tidligere. Men saken er den, at jeg tilegner denne fyren meget gode elsker-egenskaper som han ikke hadde den gangen jeg hadde sex med ham i virkeligheten.... Det er alltid samme fyr jeg drømmer om, og det er alltid like deilig sex.... :oops: :oops: Litt ubehagelig føles det jo når jeg våkner opp, siden min samboer ligger ved siden av, og jeg er skikkelig kåt, pga en drøm om en annen fyr...... :oops: :oops: Hva betyr dette, da? At jeg skulle ønske fyren hadde vært bedre i senga den gangen? Eller at jeg fortsatt har lyst på ham seksuelt? Huff, dette er litt flaut, men jeg irriterer meg så fælt over at jeg drømmer om ham så sinnsykt mye/ofte....Jeg vil jo ikke ha ham!! Lillian :oops: for øyeblikket litt flau Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 6. januar 2003 #24 Del Skrevet 6. januar 2003 Takk for at du tok deg tid til å svare, Maeve. Utrolig hvordan utenforstående kan se noe logisk i det en selv bare synes er tull. Skal prøve å tenke litt over og skrive litt om dette, jeg, som du foreslår. At jeg savner noe uten røyken er helt sikkert, men jeg har ingen anelse om hva som kan erstatte det. Var en koserøyker som unnet meg en røyk når jeg skulle kose meg (+ 20 til, da). Et år senere eller to begynte jeg å snuse noe som har omtrent samme effekten. Nå som jeg er gravid gjør jeg jo ingen av delene. Har masse annet kos i livet mitt, men liksom ingenting som tar akkurat den plassen røyken hadde. Annet enn stoltheten over å ha sluttet, den kan jeg kose meg med. Skal sannelig høre om noen på "helse" har noen tips. Og når det gjelder exen ble jeg jo tvunget (av meg selv) til å bryte tvert med han som da var min beste venn. Hm... frem med penn og papir i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. januar 2003 Forfatter #25 Del Skrevet 7. januar 2003 Jeg er første og fremst kjempe glad for at så mange har svart! Tydelig er det ikke bare jeg som har slike drømmer, vi er flere! Drømmer er skikkelig spennende, men som en nevnte i et innlegg her, jeg tror man skal være forsiktig med og "over-tolke" og se en underbevist ting i alt. Ellers er det jo spennende og se hva man kan få ut av drømmer, hva som stemmer med ens egen virkelighet o.l. Tror jeg skal følge Maeve sitt råd og legge skriveblokk og penn ved nattbordet. Må bare rydde plass der først........ :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #26 Del Skrevet 30. desember 2021 *Lillian* skrev (På 1/5/2003 den 16.28): Et spørsmål.... Prøver våre erotiske drømmer å fortelle oss noe også? Dere skjønner... :oops: Jeg har i over et halvt år nå drømt ganske ofte at jeg har utrolig deilig sex med en fyr som jeg har hatt sex med tidligere. Men saken er den, at jeg tilegner denne fyren meget gode elsker-egenskaper som han ikke hadde den gangen jeg hadde sex med ham i virkeligheten.... Det er alltid samme fyr jeg drømmer om, og det er alltid like deilig sex.... :oops: :oops: Litt ubehagelig føles det jo når jeg våkner opp, siden min samboer ligger ved siden av, og jeg er skikkelig kåt, pga en drøm om en annen fyr...... :oops: :oops: Hva betyr dette, da? At jeg skulle ønske fyren hadde vært bedre i senga den gangen? Eller at jeg fortsatt har lyst på ham seksuelt? Huff, dette er litt flaut, men jeg irriterer meg så fælt over at jeg drømmer om ham så sinnsykt mye/ofte....Jeg vil jo ikke ha ham!! Lillian :oops: for øyeblikket litt flau Drømmen forteller at du savner noe med din tidligere elsker, som din nåværende samboer ikke kan gi deg. Anonymkode: 4a3f2...9a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå