Gå til innhold

pizza!


mee mee

Anbefalte innlegg

Jeg synes Grandiosa - Mild Taco med mais var god jeg.. men den er jo ikke å få kjøpt lengre. Får nok greie meg med en vanlig grandis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg synes ikke frysepizzaer smaker så godt etter en har blitt vant med å lage selv. Men jeg kjøpte Big One Restaurant pizza her om dagen og den var ganske god. Men den koster omtrent det dobbelte av en Grandiosa og skal stekes lenger. Her står det mer om den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hedda Gabler

Dr Oetker's mozzarella, eller fiskebollepizza som den heter her i huset. :)

Edit: Sjekket skrivemåten på mozzarella. :(

Endret av Hedda Gabler
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Jeg vet at spørsmålet gjaldt butikk pizza...men dersom en legger litt mer innsats i det kan en lage noen fantastiske pizzaer på egen hånd. Jeg husker jeg så Lars Barmen lage pizza på TV og jeg prøvde dem etter på og de er utrolige gode. Her har dere oppskriftene: http://www.nrk.no/mat/1398795.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilja :-)
Hei

Jeg vet at spørsmålet gjaldt butikk pizza...men dersom en legger litt mer innsats i det kan en lage noen fantastiske pizzaer på egen hånd. Jeg husker jeg så Lars Barmen lage pizza på TV og jeg prøvde dem etter på og de er utrolige gode. Her har dere oppskriftene: http://www.nrk.no/mat/1398795.html

Disse har jeg forsøkt meg på også. Greit å lage stor porsjon med deig og fryse ned bunnene. Og jeg ble hekta på å benytte løvtynne potetskiver som fyll. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malina
hvilken butikk pizza syns du er best? tenker da på daglivare butikk.

Nå er det SJELDEN jeg spiser kjøpepizza,men favoritten er Grandiosa Taco.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...