Gå til innhold

pizza!


mee mee

Anbefalte innlegg

hvilken butikk pizza syns du er best? tenker da på daglivare butikk.

jeg syns disse er best:

orginal grændis,

den 10 kr pizza fra euroshopper

fersk pizza fra rema 1000 til 20 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lanyah

Den beste må være den Pelle Politibil pizzaen! Men selfølgelig, de selger den ikke lenger! :grine: Det er så typisk om det er noe jeg liker så slutter de å selge det...!

Noen som vet om den selges andre plasser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dr. Oetker - Casa di Mama - med 4 oster er absolutt favoritten. Ellers er faktisk Eldorado med kun ost veldig god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ristorante pizza pollo eller hva den heter, med spinat og kylling. Kjempegod, men har den dessverre ikke så veldig mange steder :(

Endret av La Luna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ristorante pizza pollo eller hva den heter, med spinat og kylling. Kjempegod, men har den dessverre ikke så veldig mange steder :(

Ja, den elsket jeg før jeg ble gravid - men nå synes jeg ikke den er noe særlig lenger... Jeg har fryseren full, så jeg kan sende over noen til deg! :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den elsket jeg før jeg ble gravid - men nå synes jeg ikke den er noe særlig lenger... Jeg har fryseren full, så jeg kan sende over noen til deg!  :ler:

Hihi, ja gjør det! :ler: Har ikke sett den i noen butikker rundt her hvor jeg er i sommer, men når jeg kommer inn til Oslo igjen om et par uker skal det fråtses :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest LilSweetie

Hvis jeg først skal spise frossenpizza synes jeg det er like greit med grandis.... Men frossenmaten min er egentlig fiskegrateng!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...