Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2006 #1 Del Skrevet 30. juli 2006 Noen som har trent til Billy Blanks Bootcamp (treningsvideo fra Tv Shop) Funker den eller? Skulle gjerne strammet opp en del og den ser jo litt hard ut da. Noen med erfaringer???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2006 #2 Del Skrevet 30. juli 2006 Den fungerer kjempebra! Tror du får strammet opp bra med den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2006 #3 Del Skrevet 30. juli 2006 Den fungerer kjempebra! Tror du får strammet opp bra med den... ← Har du prøvd den? Er den veldig hard og vanskelig å følge eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2006 #4 Del Skrevet 30. juli 2006 Om du har trent aerobic så er det mye av det samme, bare endel hardere. + at det er blandet inn litt kampsport i treningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2006 #5 Del Skrevet 30. juli 2006 Har du merket god effekt av å trene til denne videoen og hvor ofte og lenge har du trent? Trenger både å gå ned noen kg og cm her og der. Jeg vil for all del ikke bli større, bør jeg da kjøpe denne videoen? Har du gått ned i vekt og str? Takker så mye for svar, vil ikke kjøpe den om det bare er tull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2006 #6 Del Skrevet 30. juli 2006 Har du merket god effekt av å trene til denne videoen og hvor ofte og lenge har du trent? Trenger både å gå ned noen kg og cm her og der. Jeg vil for all del ikke bli større, bør jeg da kjøpe denne videoen? Har du gått ned i vekt og str? Takker så mye for svar, vil ikke kjøpe den om det bare er tull. ← Jeg har trent i ca. en måned nå, gått ned 6 kg og 2 str. Tror ikke du blir større, men kan få litt mer muskler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2006 #7 Del Skrevet 30. juli 2006 Jeg har trent i ca. en måned nå, gått ned 6 kg og 2 str. Tror ikke du blir større, men kan få litt mer muskler. ← Wow, det er jo helt utrolig Hvor ofte mange ganger i uken har du trent da? Hvor lenge har du trent om gangen? Og til hvilke av videoene? Har du spist veldig sunt ved siden av også, eller mer eller mindre normalt. Beklager at jeg bombarderer deg med spm nå, men jeg ble både imponert og inspirert. Tell me everything, please Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2006 #8 Del Skrevet 31. juli 2006 Wow, det er jo helt utrolig Hvor ofte mange ganger i uken har du trent da? Hvor lenge har du trent om gangen? Og til hvilke av videoene? Har du spist veldig sunt ved siden av også, eller mer eller mindre normalt. Beklager at jeg bombarderer deg med spm nå, men jeg ble både imponert og inspirert. Tell me everything, please ← Har trent ca. annenhver dag, med Billy Blanks basic video. Også har jeg fulgt litt av måltidsplanen som fulgte med videoene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå