Gå til innhold

Slankere midje

Gjest Gjest_Pia_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Pia_*

Jeg har i denne uken begynt å ta tak i det åfå kvittet meg med noen kilo, jeg har tenkt å slanke bort ca 8 kg, vil ned i den vekten som jeg en gang for noen år siden var i og somjeg trivdes med. Etter to barnefødsler så er det ikke så mye midje igjen, og jeg tenkte på om det kunne være lurt å prøve å bruke en rokke ring, kan det ha noen effekt på å få mere midje......med at jeg slanker meg samtidig? Er så leiav det ekstra bildekket rundt midjen, ellers så er kiloene ganske jevnt fordelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Etterhvert som kiloene forsvinner vil også midjen komme tilbake. Men ideen om å bruke rokkering er kjempegod! Du får opp pulsen, og du bruker omtrent alt som er av muskler rundt midjen. Det blir sikkert et godt suplement til slankingen! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers er pilates bra, jeg har startet med det nå, og får jeg ikke strammere midje av det så vet jeg ikke. Alt er jo basert på magen, etter 45 min trening er jeg skikkelig sliten i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers er pilates bra, jeg har startet med det nå, og får jeg ikke strammere midje av det så vet jeg ikke. Alt er jo basert på magen, etter 45 min trening er jeg skikkelig sliten i magen.

Har holdt på med pilates siden mai, og jeg er helt frelst :ler: Det fungerer kjempebra. Bortsett fra å stramme opp alle de musklene man trener gjennom vanlig styrketrening, tar det også de små som man ikke bruker så mye. Sluttresultatet blir veldig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Pia_*

Finnes det slike trenings dvd med pilates trening? Å trenger man noen spesielle apperater for å trene pilates?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det slike trenings dvd med pilates trening? Å trenger man noen spesielle apperater for å trene pilates?

Jada, ganske mange. Ikke alle er ment for nybegynnere. På www.bokkilden.no har de en del gode. Jeg har brukt en som heter "power of pilates" (tror jeg). Den er veldig lett å følge :)

Det var en tråd her tidligere om det samme emnet, der det ble nevnt en del andre alternativer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde forresten ha en treningsmatte, som er minst 1 1/2 gang så bred som deg selv. Det finnes også et apparat som heter en reformator, men det burde du ikke begynne med før du er blitt veldig kjent med pilates og har holdt på en god stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...