Gjest Slankegjesten Skrevet 28. juli 2006 #1 Del Skrevet 28. juli 2006 Fra mandag av skal jeg starte en lettere hverdag. Jeg er ca. 1.65 cm høy og 70 kilo. Jeg har ingen mål med å gå ned i kilo, men å gå ned i størrelse. Vet at det ikke nytter å se på vekta og bli frustrert den dagen nåla ikke beveger seg. Så her er mine mål: Overarmer: 29 cm Midje: 62 cm Hofte: 91 cm Rumpe: 100 cm Lår: 58 cm Slankegjesten i håp om en lettere hverdag! Fortsettelse følger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2006 #2 Del Skrevet 30. juli 2006 Da bør målet ditt være å trene, ikke "slanke" deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2006 #3 Del Skrevet 31. juli 2006 Vekk skal det uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. juli 2006 #4 Del Skrevet 31. juli 2006 Har du begynt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Slankegjesten Skrevet 31. juli 2006 #5 Del Skrevet 31. juli 2006 Jeg har jobbet i hele dag, men det har ikke vært mye stillesitting i dag. Men i morgen er det morgenjogging på en halv time, og senere svømming, og en joggetur på kvelden. Har nesten ikke fått spist i dag, så det var en bommert. Spiste to bananaer til frokost, og en brødskive til middag... Ikke det sunneste alternativet med andre ord, men har fått drukket 3 liter vann i dag. Men i morgen er det klart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Sussi_* Skrevet 31. juli 2006 #6 Del Skrevet 31. juli 2006 jeg hopper på denne tråden begynte idag selv! har trent, spist sunt og ryddet. så ikke mye stille her heller. fått mer motivasjon, og har den følelsen "dette klarer jeg". utrolig deilig. og jeg har den følelsen at jeg ikke vil ha snop selv om jeg står og ser på det! tenkte jeg skulle ta den morgen joggingen selv imorra, men får se det litt ann. nettopp begynt på ferie, så litt deilig å sove litt lenge og =O må ta målene mine imorra! jeg vil litt ned i str og vekt, fikse på små tingene lykke til folkens! klem fra Sussi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annine Skrevet 2. august 2006 #7 Del Skrevet 2. august 2006 Morgenjogging, svømming OG jogging igjen? synest det høres litt vel mye ut for en som nettopp har startet opp..? trener du for mye og for hardt vil du bare slite ut kroppen din, vær forsiktig ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå