Yme Skrevet 30. juli 2006 #41 Del Skrevet 30. juli 2006 Det tror jeg ikke for du er så storforlangende. ← Storforlangende, shmorforlangende! Det kan du være selv... Sier du at jeg ikke er værdt mer enn 1 gratis hårklipp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siljefar Skrevet 30. juli 2006 Forfatter #42 Del Skrevet 30. juli 2006 Storforlangende, shmorforlangende! Det kan du være selv... Sier du at jeg ikke er værdt mer enn 1 gratis hårklipp? ← Jeg sier at du er søt i tiki-skjorte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 30. juli 2006 #43 Del Skrevet 30. juli 2006 Jeg sier at du er søt i tiki-skjorte. ← Søt!? Du er bare ute etter kroppen min!!!! Ikke at det er galt i det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siljefar Skrevet 30. juli 2006 Forfatter #44 Del Skrevet 30. juli 2006 Søt!? Du er bare ute etter kroppen min!!!! Ikke at det er galt i det da ← Er jeg? Hva skal jeg med den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 30. juli 2006 #45 Del Skrevet 30. juli 2006 Er jeg? Hva skal jeg med den? ← Veit ikke, men jeg tror det er fordi du ikke er fornøyd med din egen... Du kan ikke få min forde, for jeg har jobba så mye med den, for at den skal bli vakker og smukk... menneh, hvis du har en 50lapp, så kan vi kansje gjøre en avtale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siljefar Skrevet 30. juli 2006 Forfatter #46 Del Skrevet 30. juli 2006 Veit ikke, men jeg tror det er fordi du ikke er fornøyd med din egen... Du kan ikke få min forde, for jeg har jobba så mye med den, for at den skal bli vakker og smukk... menneh, hvis du har en 50lapp, så kan vi kansje gjøre en avtale ← Jeg kaster ikke bort femti schpenn på en mannekropp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 30. juli 2006 #47 Del Skrevet 30. juli 2006 Jeg kaster ikke bort femti schpenn på en mannekropp. ← En guttekropp a? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siljefar Skrevet 30. juli 2006 Forfatter #48 Del Skrevet 30. juli 2006 En guttekropp a? ← En slik en har jeg jo allerede... Nei, vil du tjen penger så får du komme opp med noe bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 30. juli 2006 #49 Del Skrevet 30. juli 2006 En slik en har jeg jo allerede... Nei, vil du tjen penger så får du komme opp med noe bedre... ← Tjah... Jeg har noen klær jeg ikke bruker lengre, da. Vil du kjøpe dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siljefar Skrevet 30. juli 2006 Forfatter #50 Del Skrevet 30. juli 2006 Tjah... Jeg har noen klær jeg ikke bruker lengre, da. Vil du kjøpe dem? ← Hvilken størrelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 30. juli 2006 #51 Del Skrevet 30. juli 2006 Hvilken størrelse? ← Litt av hvert! Small og medium for det meste... Trenger du xxl, så kan jeg sikkert årne det å! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 31. juli 2006 #52 Del Skrevet 31. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siljefar Skrevet 2. august 2006 Forfatter #53 Del Skrevet 2. august 2006 Litt av hvert! Small og medium for det meste... Trenger du xxl, så kan jeg sikkert årne det å! ← Jeg trenger s. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 2. august 2006 #54 Del Skrevet 2. august 2006 Jeg trenger s. ← s ja... Stor! Greit, greit... Jeg kan sy no til deg, av markisa mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. august 2006 #55 Del Skrevet 3. august 2006 Det kommer når du minst venter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siljefar Skrevet 15. august 2006 Forfatter #56 Del Skrevet 15. august 2006 s ja... Stor! Greit, greit... Jeg kan sy no til deg, av markisa mi ← Er du ferdig nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå