Yme Skrevet 30. juli 2006 #21 Del Skrevet 30. juli 2006 Et dikt? Jeg driver ikke med slikt? Hadde blitt her en time for jeg er ikke flink til å rime. ← Hmm... Hva kan du a? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siljefar Skrevet 30. juli 2006 Forfatter #22 Del Skrevet 30. juli 2006 Hmm... Hva kan du a? ← Mine venner sier at jeg er en jævel til å sjonglere...men jeg vet sannelig ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 30. juli 2006 #23 Del Skrevet 30. juli 2006 Mine venner sier at jeg er en jævel til å sjonglere...men jeg vet sannelig ikke... ← Det her var ikke bra, assa... Hvis du vil ha type, så må du jo reklamere litt! Markedsføring, Silje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siljefar Skrevet 30. juli 2006 Forfatter #24 Del Skrevet 30. juli 2006 Det her var ikke bra, assa... Hvis du vil ha type, så må du jo reklamere litt! Markedsføring, Silje... ← Du har rett...faen, nå får jeg litt å gruble på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 30. juli 2006 #25 Del Skrevet 30. juli 2006 Du har rett...faen, nå får jeg litt å gruble på. ← Bra! Tenk på det en stund. Kom tilbake seinere, når du har øvd deg litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siljefar Skrevet 30. juli 2006 Forfatter #26 Del Skrevet 30. juli 2006 Bra! Tenk på det en stund. Kom tilbake seinere, når du har øvd deg litt ← Er det en ordre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 30. juli 2006 #27 Del Skrevet 30. juli 2006 Er det en ordre? ← Nei, det er en trussel!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siljefar Skrevet 30. juli 2006 Forfatter #28 Del Skrevet 30. juli 2006 Nei, det er en trussel!! ← Jeg er ikke så lettskremt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 30. juli 2006 #29 Del Skrevet 30. juli 2006 Jeg er ikke så lettskremt. ← Fhaan... Jaja, da tapte jeg! Jeg som trodde jeg var skummel å greier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siljefar Skrevet 30. juli 2006 Forfatter #30 Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) Fhaan... Jaja, da tapte jeg! Jeg som trodde jeg var skummel å greier ← Tapte du? Betyr det at jeg vant? Det må man feire med alkohol, tror jeg. Endret 30. juli 2006 av Siljefar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 30. juli 2006 #31 Del Skrevet 30. juli 2006 Tapte det? Betyr det at jeg vant? Det må man feire med alkohol, tror jeg. ← Man skal ikke drikke mens man er gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siljefar Skrevet 30. juli 2006 Forfatter #32 Del Skrevet 30. juli 2006 Man skal ikke drikke mens man er gravid ← Er du gravid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 30. juli 2006 #33 Del Skrevet 30. juli 2006 Er du gravid? ← Bare litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siljefar Skrevet 30. juli 2006 Forfatter #34 Del Skrevet 30. juli 2006 Bare litt ← Er det min feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 30. juli 2006 #35 Del Skrevet 30. juli 2006 Er det min feil? ← Neida, det er... Eller, jo! Jeg skal ha barnebidrag! Også vil jeg ha billighetserstatning, siden du bare utnytter meg heletia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siljefar Skrevet 30. juli 2006 Forfatter #36 Del Skrevet 30. juli 2006 Neida, det er... Eller, jo! Jeg skal ha barnebidrag! Også vil jeg ha billighetserstatning, siden du bare utnytter meg heletia! ← Du får ikke barnebidrag før du føder da, din nisse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 30. juli 2006 #37 Del Skrevet 30. juli 2006 Du får ikke barnebidrag før du føder da, din nisse. ← Det driter jeg i! Jeg skal ha barnebidrag, billighetserstatning, stipend og gratis hårklipp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siljefar Skrevet 30. juli 2006 Forfatter #38 Del Skrevet 30. juli 2006 Det driter jeg i! Jeg skal ha barnebidrag, billighetserstatning, stipend og gratis hårklipp. ← Det var da voldsomt..! Jeg skal bli frisør, så det passer fint med hårklipp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 30. juli 2006 #39 Del Skrevet 30. juli 2006 Det var da voldsomt..! Jeg skal bli frisør, så det passer fint med hårklipp. ← Bra! Men får jeg avslag på prisen hvis jeg må klippe meg etter den som er gratis?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siljefar Skrevet 30. juli 2006 Forfatter #40 Del Skrevet 30. juli 2006 Bra! Men får jeg avslag på prisen hvis jeg må klippe meg etter den som er gratis?? ← Det tror jeg ikke for du er så storforlangende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå