Gjest Gjest_Sulten_* Skrevet 28. juli 2006 #1 Del Skrevet 28. juli 2006 ......hva ville du ha kjørt i deg da? Jeg ville ha hevet innpå med potetgull og dip (laget på seterrømme),grillpølse i brød med alt tilbehør, ekte sukkerholdig coca-cola og en ekstra stor big-mac meny med softis til dessert(den i beger med varm sjokoladesaus) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Sulten_* Skrevet 28. juli 2006 #2 Del Skrevet 28. juli 2006 For ikke å glemme en diger caffe-latte med vaniljesirup. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. juli 2006 #3 Del Skrevet 28. juli 2006 Masse, masse lakris! Og litt is og sjokolade... og potetgull med dip... og ekte Cola. Uff, nå fikk jeg lyst på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Sulten_* Skrevet 28. juli 2006 #4 Del Skrevet 28. juli 2006 For ikke å glemme grillkylling eller biff med masse pommesfrites, ketchup,maaaaassssssssse bearnaisesaus,og litt salat med hvitløksdressing. Med iskald ekte coca-cola til. Dessert: Oreo sjokoladekake med en kule vaniljeis og caffe-latte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 28. juli 2006 #5 Del Skrevet 28. juli 2006 Og hva gjør man for å prøve å få folk til å sprekke? Jo, lager en slik tråd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 28. juli 2006 #6 Del Skrevet 28. juli 2006 ekte sukkerholdig coca-cola ← Så du prøver å få vekk litt fett, men du drikker lettbrus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2006 #7 Del Skrevet 29. juli 2006 Så du prøver å få vekk litt fett, men du drikker lettbrus? ← Du vet det ikke er alle som reagerer likt på kunstig søtet brus? Selv gikk jeg ned 35 kilo og drakk fortsatt lightbrus. Og kiloene har vært vekk i 6 år de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2006 #8 Del Skrevet 29. juli 2006 Tror det måtte bli bakt potet med hvitløkssmør. Eneste jeg savner på "kuren" min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nokia Skrevet 29. juli 2006 #9 Del Skrevet 29. juli 2006 Så du prøver å få vekk litt fett, men du drikker lettbrus? ← Det er faktisk ikke kalorier i lightbrus. Dermed legger man heller ikke på seg av det. Forskningsrapporter viser at det er spesielle tilstander (eller store mengder brus) som skal til for at man kan legge på seg av lettbrus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 29. juli 2006 #10 Del Skrevet 29. juli 2006 Du som savner bakt potet og hvitløksmør, jeg spiser bakt potet, så tar jeg kesam, vanlig eller mager og har oppi hvitløk og litt pepper og har på bakt potet, er bare utrolig digg. Jeg skulle ha spist sjokolade og is. Er faktisk så heldig at jeg liker så og si bare sunn mat, og jeg spiser aldri for mye mat. Er bare godteriet som er min største fiende. Også ville jeg hatt en stor pose smågodt, med masse surt og salt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 29. juli 2006 #11 Del Skrevet 29. juli 2006 Jeg hadde kjørt i meg en stor plate med melkesjokolade. (og blitt skikkelig kvalm) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2006 #12 Del Skrevet 29. juli 2006 For ikke å glemme grillkylling eller biff med masse pommesfrites, ketchup,maaaaassssssssse bearnaisesaus,og litt salat med hvitløksdressing. Med iskald ekte coca-cola til. Dessert: Oreo sjokoladekake med en kule vaniljeis og caffe-latte. ← Grillkylling uten skinn, og biff, er noe man faktisk kan unne seg masse av når man slanker seg. Proteiner er bra, karbohydrater ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2006 #13 Del Skrevet 29. juli 2006 Det er faktisk ikke kalorier i lightbrus. Dermed legger man heller ikke på seg av det. Forskningsrapporter viser at det er spesielle tilstander (eller store mengder brus) som skal til for at man kan legge på seg av lettbrus. ← Nemlig. Slankemessig sett: man kan fint drikke massevis av lettbrus, fordi det er null kalorier i den! Et annet aspekt er selvfølgelig syre på tennene (bruk sugerør), og diskusjonen som pågår om de kunstige søtningsstoffene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 29. juli 2006 #14 Del Skrevet 29. juli 2006 Du vet det ikke er alle som reagerer likt på kunstig søtet brus? Selv gikk jeg ned 35 kilo og drakk fortsatt lightbrus. Og kiloene har vært vekk i 6 år de. ← Du hadde nok gått ned mer, om du ikke drakk lightbrus... Det er faktisk ikke kalorier i lightbrus. Dermed legger man heller ikke på seg av det. Forskningsrapporter viser at det er spesielle tilstander (eller store mengder brus) som skal til for at man kan legge på seg av lettbrus. ← Hehehe! Nei, det er ikke mye kalorier i det, men kunstige søtningsstoffer øker matlysten, også kødder det med insulinnivået ditt... Med andre ord, du blir sliten og sulten av å drikke lettbrus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 29. juli 2006 #15 Del Skrevet 29. juli 2006 Nemlig. Slankemessig sett: man kan fint drikke massevis av lettbrus, fordi det er null kalorier i den! Et annet aspekt er selvfølgelig syre på tennene (bruk sugerør), og diskusjonen som pågår om de kunstige søtningsstoffene. ← Først og fremst så skal man ikke slanke seg!! Det er ikke sundt i det heletatt. Hvis du faktisk er feit (noe de fleste som slanker seg, ikke er) så har du enten en feil i kroppen, eller så spiser du drittmat. Et normalt menneske (som ikke har et problem i kroppen, som gjør at de legger på seg) blir ikke sjukke, hvis de spiser mat som faktisk inneholder riktig næring. Kosthold er det aller aller viktigste! Du trenger ikke trene heller, selvom det helt klart jelper mye og er veldig annbefalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarabi Skrevet 29. juli 2006 #16 Del Skrevet 29. juli 2006 Yme: Lettbrus inneholder 1 kcal pr 1 dl og det har ingen verdens ting å si om man drikker lettrbrus eller lettsaft på diett. Kan du forklare og dokumentere hvordan man kan legge på seg av det? Eller gå mindre ned i vekt? 1 kcal er 1 kcal, hverken mer eller mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 29. juli 2006 #17 Del Skrevet 29. juli 2006 også kødder det med insulinnivået ditt... ← Hadde det vært sant ville ikke diabetikere kunnet drikke lettbrus. Det er bare tull, lettbrus gjør ingenting med insulinnivået. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2006 #18 Del Skrevet 29. juli 2006 En cheeseburger med salat ,hamburgerdressing og pommes frites med grillkrydder og ketchup ifra ordentlig gatekjøkken. Drikke må selvsagt være coca-cola og sjokolademilkshake(ja takk begge deler ) Masse smågodt og sjokolade (Snickers f.eks ) Potetgull med hvitløksdip eller holidaydip. Softis i kjeks med sjokoladepulverstrø/krokanstrø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2006 #19 Del Skrevet 29. juli 2006 Pizza ifra Peppes med rømmedressing og rød saus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2006 #20 Del Skrevet 29. juli 2006 Først og fremst så skal man ikke slanke seg!! Det er ikke sundt i det heletatt. Hvis du faktisk er feit (noe de fleste som slanker seg, ikke er) så har du enten en feil i kroppen, eller så spiser du drittmat. Et normalt menneske (som ikke har et problem i kroppen, som gjør at de legger på seg) blir ikke sjukke, hvis de spiser mat som faktisk inneholder riktig næring. Kosthold er det aller aller viktigste! Du trenger ikke trene heller, selvom det helt klart jelper mye og er veldig annbefalt ← Og du ramlet ned fra...? Kidsa på street'n med Spa over all? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå