Gå til innhold

Snippas dagbok


Snippa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:velkommen: (er litt treg med velkomsten :sjenert: har vært litt syk) Så fin kjole!!! Håper den ikke er crap når den kommer :) ellers ønsker jeg deg lykke til med planlegginga :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen var ikke som jeg bestilte, så jeg fikk pengene tilbake. Den kom kjapt -etter 2 uker, men med laaangt slep, og jeg hadde bestilt uten.

Var på Plaza i dag, og jamen fant jeg ikke en kjole der som var helt meg. Men var den på salg? Neida.... Utenfor mitt budsjett var den også (jeg har lavt budsjett på kjole). Arrggh! Jeg skulle jo kjøpe meg fjorårsmodell til billigpris....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne se skoene dine -har tenkt på å bestille de på ebay jeg og, men linken din viser ingen  bilde!

Gå inn på ebay, sko, og søk på Jasmine Crepe. Da ser du skoene mine. Jeg synes de er kjempefine! Gode å gå i er de også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå inn på ebay, sko, og søk på Jasmine Crepe. Da ser du skoene mine. Jeg synes de er kjempefine! Gode å gå i er de også.  :)

Mange fine sko der, ja :jupp:

Jeg er forresten møkksur på christianes brudesalong...Var jo på salget, men glemte å spørre om hva kjolen jeg likte het, så jeg mailet med dem i dag. Svaret var at den var en av de det var salg på i går, og at det var en gammel modell. Svarte! Jeg hadde kjøpt den i går om prisen var rett. Møkka-kjærring :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt Snippa. Men fant du ut hva den het da? (For min kjole er også gammel men likevel dukker den opp på finn m jevne mellomrom..riktignok ikke så ofte som de mere brukte modellene men sånn av og til.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke helt sikker på om jeg har funnet den rette på Demetrios' sider, Emma. Venter på svar fra brudesalongen. Fant en det kan være, men det var bare ett bilde av den der, og det bildet var sykt dårlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damen fra Plaza husket meg, søstern og kjolen, og hun mente bestemt at hun fortsatt hadde den. Hun skulle sjekke i morgen, og så komme tilbake til meg med en "hyggelig pris" Nå pleier ikke jeg å synes noe som har "brud" eller "bryllup" har noe i nærheten av det jeg vil kalle hyggelig pris, så det kan jo bli spennende å se hva hun tilbyr! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damen fra Plaza husket meg, søstern og kjolen, og hun mente bestemt at hun fortsatt hadde den. Hun skulle sjekke i morgen, og så komme tilbake til meg med en "hyggelig pris" Nå pleier ikke jeg å synes noe som har "brud" eller "bryllup" har noe i nærheten av det jeg vil kalle hyggelig pris, så det kan jo bli spennende å se hva hun tilbyr!  :)

det blir spennende å se hva som skjer videre. Det var jo deres feil at du ble feilinformert, så hvis de fortsatt har kjolen bør de jo klare å gi deg litt avslag.

og avslag i prisen trengs, for kjoler er jaggu meg dyrt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Skikkelig velbrukt, denne dagboken min......

Kjolen fra Christiane ble ikke noe av. Jeg fikk til slutt et tilbud, men det var på ca 8000.

Jeg har bestilt meg kjole gjennom ebay igjen, og den var fin :)

Inkludert frakt ble det under 1800,-! De lagde kjole til meg uten slep, og finishen var fin. Den var dog litt for lang, og litt for stor, selv om jeg valgte å få den laget etter mål. Jaja -heller for stor enn for liten!

Ellers er det mange endringer i planene.

Nå er planen som følger:

Vielse med liten fest på min onkels herregård st. hans

Vi inviterer kun familie, og satser på å starte ganske tidlig, og ikke holde på hele natta. Selv med kun de nærmeste blir det ca 40 vi MÅ be

Så har vi lyst til å dra på bryllupsreise -helst uten barn....Må da finne en barnevakt først.

Når vi kommer hjem, vil vi ha stor vennefest, der vi også inviterer slekt på vår alder. Dessverre er det lokalet jeg vil ha utleid fram til november...Men vi får låne jobben min. Der er det blant annet en kinosal i tilknytning til kantina, så der kan vi jo vise vielsen, f.eks. Mulig vi finner på noe annet, men det er ihvertfall et alternativ der lokalet er stort og fint, og der det er nok service, glass og diverse til alle.

GJENSTÅR:

Vi må finne ut hva vi skal spise i både bryllup og vennefest

Sambo og sønnen min har ikke antrekk

Vi må invitere folk

Vi må bestille bryllupsreise

Vi må bestille ringer

Endret av Snippa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...