Gå til innhold

Snippas dagbok


Snippa

Anbefalte innlegg

Jaja... Får vel lage meg en dagbok jeg og. Kan jo hende jeg kommer på noe fryktelig smart som det er lurt å putte et sted, eller at noen synes mine "fryktelig smarte" ting er bare tull og kan komme med andre tips ;)

Det er leeeeenge til vi gifter oss. Datoen er satt til 23. juni 2007.

Vi skal ha HEF-bryllup, forhåpentligvis ute i sola. Lurer på om jeg skal bestille sol allerede nå :klø:

Vi har lyst til å ha festen og vielsen i min onkels hage, men vi har ikke spurt ham ennå...Mannen maser litt! Hvis han ikke vil ha oss der, begynner det vel å haste for å finne et alternativ.

Ellers har vi såvidt begynt å tenke på hvor mange vi skal be. Har kommet til ca 70, men regner med stort frafall. Hvis ikke går vi konk :roll:

Ingen skal dele summene med oss, så vidt vi vet, så vi skal ha det så billig som mulig!

Mitt største problem nå, er å få målt meg! Har tenkt til å forsøke meg på en ebaykjole, men da jeg og mannen skulle ta måla mine endte vi jo opp på sånne mål at jeg er alt fra str 6 til 14, alt etter som hvor på kroppen målene satt :ler:

Endret av Snippa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:velkommen: til oss med bryllupsdagbok!!!! Og - GRATTIS må jeg få si som forlovet!! Kjenner alt til det derre med å gifte seg og ha ørten tanker og planer i hodet!! vel nok er det ett år til du gifter deg men tiden går VELDIG fort!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen:

Gratulerer med forestående bryllup, vi gifter oss og neste sommer, føler vi har god tid, men dagene flyr..

Spennende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::hoppe::hoppe::velkommen:

Grattis med dagbok og forlovelse! Koselig med flere HEF-bruder. Jeg skal også gifte meg neste sommer, blir gøy å følge planleggingen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for velkomsten, jenter :)

Jeg har fortsatt ikke ringt min onkel, og mannen begynner å lure på om jeg virkelig vilgifte meg...

Ellers har jeg fått bekreftet at jeg ikke er rar, men at sånne kina-ebay-mål kan variere fra hofter i str 8 til midje i str 10-12 og pupper i str 14 uten at man ser helt rar ut for det :ler:

Jeg har bestilt kjole -det blir spennende! Det tok ganske lang tid å få den sydd, og jeg vet jo ikke om jeg synes den er noe fin når jeg ser den eller får den på, så derfor gjorde jeg det nå allerede. Da har jeg jo kjempegod tid på meg til å finne en annen en hvis jeg ikke liker den! Og hvis jeg liekr den, ja da har jeg fått meg brudekjole til under 1000-lappen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så spennende å få sydd kjole, har du en link til kjolen du har bestilt?

jeg har også vurdert å få sydd kjole gjennom et kinesisk selskap, de tok $100 for å sy en kopi av en rembo styling kjole jeg sendte til de, men jeg er veldig nervøs for at jeg ikke kommer til å like den, eller at den ikke blir fin, så jeg gleder meg til å høre hvordan det går med deg :)

tiden går veldig fort! det er ikke lenge siden vi feiret -1års bryllupsdag ( :ler: )

og nå er det bare 8 mnd igjen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med forlovelse, og velkommen i "bryllupsdagbok-gjengen"! :klem:

Flott kjole :klappe: , blir spennende å høre hvordan den er på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, velkommen og gratulerer med forlovelse og bryllupsdagbok :)

Kjempe fin kjole du har bestilt, blir spennende å høre hvordan den er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :)

Blir spennende å se om en så billig kjole er noe tess!

Er ikke så veldig nøye, men bør jo se litt ok ut hvis jeg skal ha den...

Jeg har forresten vært gift før (gifta meg da jeg var 22), så egentlig burde jeg vel verken planlagt eller hatt noe stort bryllup ;) Mannen gifte rseg for første gang, og han vil ha FEST og kjæreste i fin kjole :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Og :velkommen: hit! Har ikke vært her så lenge selv, men har sniklest litt en stund nå. Fant ut at det var på tide å komme ut av skapet!

Kjolen så kjempefin ut! Det blir spennende å høre hvordan den blir. Regner med at det kommer en oppdatering her i dagboka.

Jeg har bestilt bryllupsskoene mine fra ebay. Nemlig disse: http://cgi.ebay.com/size-6-Dyeable-Bridal-...1QQcmdZViewItem

Blir moro å følge med deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare innom og sier hei. :vinke:

Kjempefin kjole, jeg gleder meg virkelig til jeg skal ut på kjoleprøving. Spesielt når jeg ser fine kjoler :hoppe:

Har dere ordnet lokale og sånne ting enda? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å høre hvordan kjolen blir Snippa! Det kan godt hende det tar kortere tid enn de sier også så du må si ifra :)

Jeg har bestilt vanlige fest kjoler på Ebay (også sydd i Kina) og fikk beskjed om 5- 8 uker før jeg fikk dem. Det tok bare 3 :)

Også må du få ut fingern å snakke med onkelen dina ltså....streng *Emma*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi skal også ha HEF-bryllup ute i sola (for sol har jeg jo bestilt for lenge siden). Har du begnt å tenke på hvordan dere skal gjøre det? Musikk, pynt og sånne ting? Har dere tankt å ha stoler til alle.. Driver og funderer på disse tingene jeg... Aller helst ville jeg hatt et hvitt flygel i hagen.. Hehe.. ser for meg meg og mannen bære det i finstasen.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare Bea: tror vi skal ha ganske ulik stil på seremonien ;)

Hos meg blir det enkelt. Blir ingen mer pynt enn det hagen har å by på :)

Lokaler er ikke ordnet. Jeg skal spørre min onkel om vi kan ha det hos ham, men det er ike bare bare å spørre noen om de vil ha 50-70 gjester i hagen....

Fikk kjolen i dag. Den var fin den, men ikke det jeg bestilte. Jeg mailet fram og tilbake med dem ørten ganger for å forsikre meg om at de kunne lage den uten slep. Hva fikk jeg? En kjole med lang slep :( Jeg må forsøke å få pengene tilbake, ellers får jeg forsøke å selge den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DA har jeg endelig spurt onkelen min.

Han sa at det hørtes kjempehyggelig ut, og at vi selvfølgelig kunne det!

Vi må nok redusere gjestelista litt -det høyeste antall gjester han hadde hatt der før var en 50-60 stykker. Vi har 70 på lista, og selv om vi regner med at nesten 20 av dem ikke kommer, reduserer vi den nok litt.

Så da har vi forlovere, sted, vigsler og dato klart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...