Gå til innhold

Ville du trodd han var interesert i deg..

Gjest Secret..

Anbefalte innlegg

Gjest Secret..

Har litt for mange venner som snoker her inne så derfor velger jeg og være anonym nå..

Men jeg har en venn av meg, jobbsammenheng, som jeg liker litt.. Problemet er at når det gjelder meg og gutter og flørting så er jeg rett og slett dum.. Jeg skjønner ingenting og tolker omtrent alt feil..

Men hvis en gutt du jobbet med, som var nogenlunde sjenert, spurte om du ville komme til han og se film en dag så er det en bra ting ikke sant? Hvertfall når han i tillegg spanderer pizza og er veldig kosete.. For og ikke glemme at jeg lå med hodet i fanget hans og så på tv mens han fiklet med håret mitt...

Jeg forventer meg ikke et fasit svar, men det der kan tolkes som en bra ting ikke sant??

Gud, noen burde lage sånn hvordan tolke gutter bok hehe.. Det finnes sikkert, hvis det gjør, noen som vet hva den heter??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres veldig positivt ut i allefall! Du får gjengjelde med å invitere han hjem på middag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nei det kan overhode ikke tolkes i positiv retning! Det er tydelig for oss smarte mennesker at han er kun interessert i å selge deg en 24 binds leksikon eller liker bare å tvinne andres hår. :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig positivt ut i allefall! Du får gjengjelde med å invitere han hjem på middag ;)

*mumler noe om at hun bor hjemme enda*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, ja.. Hehe, men det kan være det samme.. I følge venner har han vist ingen intresse for meg.. Noen gutter skulle hatt bank for og leke med følelsene til folk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Kosing hjemme hos en kan bare tolkes som flørting spør du meg.. Med mindre han bare er interessert i å ha sex med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, ja..  Hehe, men det kan være det samme..  I følge venner har han vist ingen intresse for meg..  Noen gutter skulle hatt bank for og leke med følelsene til folk..

Hvis han har invitert deg hjem til seg, og strøket fingrene gjennom håret ditt mens du hadde hodet i fanget hans, da har han vist interesse for deg, og vel så det, uansett hva venner måtte mene!

Endret av K.A.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Han har jo vist interesse for deg. Dere har tilbragt en kveld sammen og sett på film og spist pizza. I tillegg har dere kost.

Hva vet vennene deres om han er interessert eller ikke? Det er ikke alle som forteller alt til venner. Så vennene deres/dine kan ha null peiling.

Synes du skal be ham på middag jeg. Og siden du bor hjemme kan du gjøre det på en annen måte. Spør om han blir med på kino og Peppes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*tenker litt* jo på den måten, men på en annen måte har han ingen intresse for noe videre med meg.. Nei, jeg skal prøve og se om jeg skal tørre og snakke med han etterpå.. Jeg er flink til og få folk til og si hva de mener uten at de vet det selv onen ganger hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dersom han inviterer deg hjem på video og pizza, dere koser dere en hel kveld alene og du ligger med hodet i fanget hans og han stryker deg gjennom håret og han IKKE finnes interessert what so ever..... vel, da er han jo direkte ond da!!

jeg mener...

hvorfor har han brukt den kvelden på deg dersom han ikke har noen interesse?

nå er jeg så langt ifra noen kløpper på det å forstå mannfolk, og jeg vet at de kan gjøre en ting og si noe annet, eller si en ting og gjøre noe annet.

så selvfølgelig kan han være en kødd, men det vet ingen her uansett, og jeg er av typen som velger å tro det beste om folk til det motsatte er bevist. ;)

møt ham ihvertfall igjen bare dere to, og se hva som skjer.

disse vennene dine som sier han ikke viser interesse, kjenner de bare deg eller kjenner de ham godt også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De vennene som sier dette er folk som kjenner han bedre enn de kjenner meg.. Men jeg kan også være "dum" nok til og tolke det som at de sier det fordi jeg slo opp med den forrige typen min på fredagen som var på en måte de mener var idiotisk.. Grunnen at det absolutt følles galt er vist ikke gyldig lengre når det gjelder og slå opp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vennene som sier dette er folk som kjenner han bedre enn de kjenner meg..  Men jeg kan også være "dum" nok til og tolke det som at de sier det fordi jeg slo opp med den forrige typen min på fredagen som var på en måte de mener var idiotisk.. Grunnen  at det absolutt følles galt er vist ikke gyldig lengre når det gjelder og slå opp..

Tror du får stole på deg selv og magefølelsen. Bruk litt mer tid på han så finner dere nok ut av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig med vixen, da virker det absolutt best å stole på deg selv.

hvorfor du gjorde det slutt med eksen din, og hvorfor du liker vennen deres er din sak, ikke deres.

og hans da, men det virker jo ikke som om han har noe problem med det?

visste han om at du hadde gjort det slutt og hvordan du hadde gjort det slutt? når han ba deg hjem til seg på video og slikt?

om så, så kan jo ikke han se problemet i det skulle jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hmm, jaa, jeg buirde stole på magefølelsen min... Hmm, får høre på dere jeg hehe, det egner seg kanskje bedre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jaa, jeg buirde stole på magefølelsen min... Hmm, får høre på dere jeg hehe, det egner seg kanskje bedre..

Virker ikke som vennene er helt de rette å høre på denne gangen i alle fall. :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de er også de samme vennene som har valgt og kun høre på eksen min sin historie angående og slå opp og så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fride, 30

Jeg ville hvertfall ha tolket dette som en voldsom interesse fra hans side. Hadde det vært meg, og en kollega inviterte meg hjem, for så å fikle med håret mitt, og at jeg slappet av i fanget hans, så ville jeg ha betraktet oss som et potensielt kjærestepar - hvertfall på vei til å bli!

Jeg ville hvertfall ha lagt mye betydning i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...