Gå til innhold

Kick start?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Ja, jeg vet at den beste måten å gå ned på er å ha et sunt og regelmessig kosthold kombinert med trening. Men går så sakte ned.. Har lyst til å gå ned litt fort! Se litt resultater.. Finnes det noen slankekurer, tabletter, pulver, ett eller annet som funker?? Skulle gjerne ha tatt av meg noen kilo ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Det finnes jo endel pulverdietter. Problemet med disse er at det er svært lite kalorier i løpet av en dag, og du ender med krøll på forbrenningen. Du går fort ned , men fort opp igjen. Men som en liten kickstart kan det kanskje være verdt et forsøk? Men ikke gå lenge på pulver, legg heller om kosthold og mosjonsvaner!

Selv om det er ufattelig lite motiverende når vekta såvidt snegler seg ned 300 gram i løpet av en uke, fatt mot. Med trening og et godt kosthold vil det endre seg og det enklere å holde vekta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

En liten kick-starter kan jo være en rensekur da? F.eks. C24 eller hva den nå heter. Jeg tok av 3 kilo med den. Og det er en grei start på en slankekur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Det finnes jo endel pulverdietter. Problemet med disse er at det er svært lite kalorier i løpet av en dag, og du ender med krøll på forbrenningen. Du går fort ned , men fort opp igjen. Men som en liten kickstart kan det kanskje være verdt et forsøk? Men ikke gå lenge på pulver, legg heller om kosthold og mosjonsvaner!

Selv om det er ufattelig lite motiverende når vekta såvidt snegler seg ned 300 gram i løpet av en uke, fatt mot. Med trening og et godt kosthold vil det endre seg og det enklere å holde vekta.

Hvilken kur vil du anbefale da? Og hvor for man kjøpt dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg kan ikke anbefale noen pulverkur, jeg har aldri brukt det. Gangske enkelt fordi jeg vil ha forbrenningen min intakt! ;)

Men både apotek og helsekost har vel pulverkurer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Det jeg vil anbefale som kickstart er faktisk bare å spise mange små måltider fordelt utover dagen. Du skal ikke sulte deg, men hold deg på grensen til å være sulten. Ikke la det bli ubehagelig! Etter noen få dager vil magen din ha vendt seg til litt mindre mat. Pass på at måltidene du spiser er nærings- og fiberrike, og bøtt på med grønnsaker. Bruk sunne oljer, eller spis avocado. Ikke spis sent på kvelden. Drikk mye vann og hold deg i bevegelse!

Hvis du virkelig har noe særlig å bli kvitt, vil du nok få en fin start på slankekuren på denne måten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med et riktig kosthold, skal du kunne gå ned opptil 0,5-1 kg i uka. Den første uka på diett er det normalt å gå ned alt fra 1-5 kg, derav det meste vann.

Å gå ned i vekt tar tid. Jeg vet selv hvor tungt det er å ikke se resultater så fort som man selv ønsker, men med trening og godt kosthold mister man fett etterhvert.

Det finnes ingen, iallefall ikke lovlige slankemiddel her i norge. Alt som du får kjøpt i kostholdsforretninger er tull. Hadde de fungert, så hadde det vært stor omtale på nyheter, det hadde vært færre overvektige folk + at det hadde vært ulovlig i norge. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men etter kuren da?Gikk du opp de 3 kiloene med en gang,eller er de fremdeles borte?

Neida, jeg gikk faktisk ikke opp de kiloene igjen. Kjøpte kuren på en helsekostbutikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...