Gjest care Skrevet 4. januar 2003 #21 Del Skrevet 4. januar 2003 I dag gikk hele stasen ut - det var en lettelse. Nå er det ikke jul lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 4. januar 2003 #22 Del Skrevet 4. januar 2003 Mitt går i morgen tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 9. januar 2003 #23 Del Skrevet 9. januar 2003 Juletreet ryker første helga etter nyttår, da gidder jeg ikke mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morgan Skrevet 9. januar 2003 #24 Del Skrevet 9. januar 2003 13.dag jul skal det ned,vet ikke opprinnelsen til den skikken,men-men... Det er en herlig tradisjon med juletre synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 9. januar 2003 #25 Del Skrevet 9. januar 2003 Jeg synes kvelden er den beste tid å ta ned juletreet. Det blir litt for travelt om morgenen. Milo :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 9. januar 2003 #26 Del Skrevet 9. januar 2003 I januar har jeg 0 julestemning! Vekk med alt! Dessuten er det jo kaldt nå og juletre er fint å fyre med :D Derimot starter julestemningen i september en gang, så jeg venter ikke til lille julaften med pyntingen. Når jeg har tre da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. januar 2003 #27 Del Skrevet 9. januar 2003 mitt ble ved igår..hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 17. februar 2003 #28 Del Skrevet 17. februar 2003 Ja.. man burde ha tatt det ned nå!! milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 17. februar 2003 #29 Del Skrevet 17. februar 2003 Ja Milo... skulle nesten tro det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 17. februar 2003 #30 Del Skrevet 17. februar 2003 Når sola kommer igjen 18. januar begynner jeg å tenke på å rydde tre og pynt bort :blunke: Hilsen Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KhalidHagen Skrevet 18. februar 2003 #31 Del Skrevet 18. februar 2003 Jula varer helt til påske, men jeg innrømmer at det har blitt litt stusselig de siste ukene. Det har kanskje noe med at jeg gikk tom for blank tape, slik at de siste fire nålene er festet med maskértape fra forrige oppussingsprosjekt. *Venter på påskemarsipanen!!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå