Gjest Gjesta Skrevet 1. januar 2003 #1 Del Skrevet 1. januar 2003 jeg er lei det ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 1. januar 2003 #2 Del Skrevet 1. januar 2003 Er du lei det, så tar du det ned :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 1. januar 2003 #3 Del Skrevet 1. januar 2003 Hvis jeg hadde hatt juletre i år - noe jeg altså ikke har - så hadde jeg hvertfall ventet til neste uke. Liksom for å beholde jula litt lenger. Første året mitt uten juletre - litt rart - men Ok - men før så har jeg hvertfall beholdt treet noen dager inn i det nye året. Liksom - på en måte - hvis du skjønner hva jeg mener. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. januar 2003 #4 Del Skrevet 1. januar 2003 hehehhe ....jada.. jeg bare lurte på når folk tok det ned er mitt første juletre <,) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 1. januar 2003 #5 Del Skrevet 1. januar 2003 13. dag jul, dvs 6. januar. Her betyr det at treet klippes ned søndag - og mandag går dagen til å rydde vekk julepynt og starte opprenskningen og den nye begynnelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 1. januar 2003 #6 Del Skrevet 1. januar 2003 20 dag Jul kommer Knut og jager julen ut, sier de hos oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. januar 2003 #7 Del Skrevet 1. januar 2003 hehe, knuuut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dance Skrevet 1. januar 2003 #8 Del Skrevet 1. januar 2003 Jeg er vant med 4. Januar. Da syntest jeg at jula er over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 1. januar 2003 #9 Del Skrevet 1. januar 2003 Jeg rydder vekk julen 2-3 januar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 1. januar 2003 #10 Del Skrevet 1. januar 2003 Den korrekte datoen er 13. Januar, men jeg vet om veldig mange som tar ned pynten i løpet av denne uken eller kommende helg. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. januar 2003 #11 Del Skrevet 1. januar 2003 Det er såååååååå koslig med juletre og julenisser. MEN nå har jeg hatt det slik i snart to uker. Jeg vil ha stuen min tilbake!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Det betyr at treet ryker ut i morgen, gleder meg: skal vaske hus, ta en tur på IKEA - et år til neste jul - JIPPI) Syntes julen er koselig altså, men det er deilig når det er over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 1. januar 2003 #12 Del Skrevet 1. januar 2003 13. dag jul er tradisjonen her hos oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 1. januar 2003 #13 Del Skrevet 1. januar 2003 13 dag jul eller 20 dag jul, er to datoer som blir brukt..................... Men som kristian sa, er du lei det - så ta det ned PSST... Forresten hvordan går det med deg Jasmin???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. januar 2003 #14 Del Skrevet 1. januar 2003 Juletreet står til 20 dag jul, men juleavataren røyk ut idag......må jo starte et sted :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 1. januar 2003 #15 Del Skrevet 1. januar 2003 Treet vårt skal få stå til 13. dag jul. Er jo koselig med litt pynt og opplysning også da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 2. januar 2003 #16 Del Skrevet 2. januar 2003 Her ryker nok treet ut til helga. Søndag tipper jeg, får se litt når jeg har tid. Klipper det ned med hagesaksa og brenner det i ovnen. Svigermor beholder treet til soldagen, altså 21. januar her i Tromsø. Alt for lenge for meg.... Min mor er lei før romjula er over, så der i huset forsvinner treet 1. januar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde Skrevet 2. januar 2003 #17 Del Skrevet 2. januar 2003 13. dag jul har alltid vært dagen da mor ryddet bort julen hjemme - jeg er nok ikke så tålmodig - her ble all julepynt ryddet fint bort igår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 2. januar 2003 #18 Del Skrevet 2. januar 2003 Etter nyttårsaften synes jeg all julepynt bare er "feilplassert" - så hos meg er allerede det aller meste tatt ned. Treet - som står uten lys forsvinner nok ut i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 4. januar 2003 #19 Del Skrevet 4. januar 2003 Hos meg skal julepynten vekk før nyttår. Trenger å starte på en frisk uten alt for mye stæsj overalt. Er litt kjipt å kvitte seg med julebelysningen (både på tre og adventslysestaker), men hos meg ble det fjernet nyttårsaften. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 4. januar 2003 #20 Del Skrevet 4. januar 2003 Du har 13.dag jul, og du har 20.dag jul. Og så er det de som sier at jula varer helt til påske. Så du har mange valgmuligheter. Noen ganger er det faktisk juletreet som bestemmer også. Om jeg ikke får det ut før- forsvinner det ut når det begynner å bli glissent mellom nålene....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå