Gjest Anonymous Skrevet 20. mars 2002 #1 Del Skrevet 20. mars 2002 Jeg er en aktiv prøver. Har hatt lyst å bli gravid nå lenge og jeg tenker mye på det. Jeg går å ser i butikker på babyklær og utstyr ofte. Og nå har jeg begynt å kjøpe babyklær også..klarer ikke la vær. Er så mye fint. Nå tenker dere sikkert at jeg må jo være helt på jorde. Er det flere som har det på samme måte eller har jeg kanskje et lite problem? Litt flaut å skrive dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. mars 2002 #2 Del Skrevet 20. mars 2002 Hei på deg. har hørt om flere som gjør dette. Vet om en som har skapet fullt, men som desverre akkurat har fåt vite at hun muligens ikke kan få barn. Delv er jeg livredd for dette (overtroisk..) Og kommer ikke til å kjøpe noe før de tre mnd er over. ( hvis det klaffer for oss da..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 20. mars 2002 #3 Del Skrevet 20. mars 2002 Det heter seg faktisk at det betyr ulykke å handle baby klær før du er 5 mnd på vei. Om det ligger noe i det får man avgjøre selv 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minni Skrevet 20. mars 2002 #4 Del Skrevet 20. mars 2002 Du er helt normal. Du har hatt et ønske om barn lenge, og gleder deg til det blir din tur. Jeg var akkurat likedan. Ønsket meg barn i lang tid, men måtte gjøre ferdig utdannelsen først. Da den var unnagjort, og jeg hadde begynt i jobb startet prøvingen, og med den, shoppingen. Jeg handlet barneklær før jeg var gravid, og var ikke flau engang. Du får jo bruk for det en gang. At man ikke skal handle noe før etter 5 mnd er gammel overtro, og det vil selvfølgelig ikke kunne påvirke om du blir gravid eller beholder babyen. Nå sitter jeg her med to søte små, og har brukt alle klærne:) Kjøp i vei med god samvittighet, og lykke til med prøvingen 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå