Champagnepiken Skrevet 26. juli 2006 #1 Del Skrevet 26. juli 2006 Jaja, det var to fine måneder. Men nå er jeg ikke den han vil ha lenger. Så jeg får vel melde meg inn her igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viviwoom Skrevet 26. juli 2006 #2 Del Skrevet 26. juli 2006 Jaja Det er sikkert et større tap for ham enn det er for deg. Vælkømmin tilbaksh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 26. juli 2006 #3 Del Skrevet 26. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 26. juli 2006 #4 Del Skrevet 26. juli 2006 Jeg hadde ikke sett det her før jeg. Men da er jeg visst medlem jeg også da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Festus Skrevet 26. juli 2006 #5 Del Skrevet 26. juli 2006 Velkommen.... husk at du sikkert har det MYYYE bedre her sammen med oss, enn sammen med ham!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 26. juli 2006 #6 Del Skrevet 26. juli 2006 Huff. Det føles ikke sånn akkurat. Blæh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 26. juli 2006 Huff. Det føles ikke sånn akkurat. Blæh. ← Akkurat nå gjør det ikke det, nei. Men det blir bedre, vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 26. juli 2006 #8 Del Skrevet 26. juli 2006 Akkurat nå gjør det ikke det, nei. Men det blir bedre, vet du. ← Ja, men jeg er så fryktelig utålmodig, så jeg vil bli ferdig med han NÅ! Men nå leter jeg etter ferietur til sydligere strøk så jeg kan få tankene over på noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 26. juli 2006 Faktisk akkurat noe av det samme som jeg tenker på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 26. juli 2006 #10 Del Skrevet 26. juli 2006 Ja, hvorfor ikke? :D Man får tankene over på noe annet, det er sol og sommer, brunfargen blir litt bedre og man slipper å tenke på alt som er her. Minner og dritt. Argh. Hvor vil du dra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #11 Del Skrevet 26. juli 2006 Jeg har stipend til å reise to uker til Cuba, men jeg er ikke sikker på at jeg vil. Tror ikke to uker aleine i et land der jeg bare delvis snakker språket er tingen akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 26. juli 2006 #12 Del Skrevet 26. juli 2006 Så trist. Men husk at livet går videre. Selv om det føles tøft nå så kommer dere over han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 26. juli 2006 #13 Del Skrevet 26. juli 2006 Jeg tar med meg ei venninne og drar til Hellas eller noe sånt jeg. Jeg skulle egentlig bruke pengene mine på å besøke han om to uker, men nå er jo ikke det noe vits mer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #14 Del Skrevet 26. juli 2006 Man gjør det, vet du. Det verste akkurat nå er den sårede stoltheten, faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 26. juli 2006 #15 Del Skrevet 26. juli 2006 Jeg føler at det bare er jeg som husker det som var i begynnelsen jeg. Og jeg vil så gjerne ha det tilbake.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå