Gå til innhold

Hvordan vite om man har stygg nese?


Gjest Gjest_Siri_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Siri_*

Jeg er 30 år, og for det aller meste trives jeg med mitt utseende. Sett forfra ser nesen min helt fin ut. Men sett i profil fra siden, fra enkelte vinkler, ser ikke nesen min pen ut, den ser ut som på en stygg heks! Stor og stygg.

Hvordan vite om man bør ta en operasjon ved en klinikk? ("Nosejob"?)

Folk har alltid sagt at jeg er søt eller/og pen, mange gutter og menn har sagt det samme, men det er ikke alltid helt godt å vite hva motivet deres er for det (på byen, vil ha seg, sier alt for å være snill, etc.)

Vet ikke jeg...hva tror dere? :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fluesmekker

Med mindre du får stadig direkte kommentarer fra folk som sier "oj, du hadde stygg nese!" og sliter med veldig dårlig selvbilde på grunn av det (og det virker det ikke som er tilfelle), syntes jeg ikke du burde tenke på å fikse på den.

Hvis du stadig får kommentar om at du er søt og pen, er du nok det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

...Men på bilder av meg i en viss profil synes jeg at jeg har stygg nese.

Andre pene damer har en nett liten en...

Vokser ikke nesen hele livet også, forresten? :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fluesmekker

Jeg syntes også min nese er stygg i profil og at "alle andre pene damer har finere nese", men det tror jeg mange "de andre pene damene" også syntes om sin. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hm...men det er kjipt hvis det er sant at nesen vokser hele livet. Hvor skal den ende da, to meter ut i luften!? :forvirret::riste:

Ta f.eks. monegaskerne prinsesse Caroline og Stephanie. De ser begge flotte ut (?), men de har vidt forskjellig utseende på nesene sine.

Caroline har en nett nese, mens Stephanie sin er mer kraftig i nesebenet?

Hvordan avgjøre hva som er det vakre, og hva som ikke er? :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fluesmekker

Ingen kan "avgjøre" det. Alle har ulike meninger om hva som er vakkert. Selv om jeg syntes nesen min er kraftig og stor og kantete, og heller vil ha en liten søt nese, syntes kjæresten min jeg har fin nese :)

Er ikke helt inne i diverse kongefamilier, så aner ikke hvem du snakker om, men ærlig talt, hvor mange gamle damer med to meter lange neser har du sett? ;) Så ta det med ro. Hvis nesen vokser er det i takt med resten av kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Har det ikke plaget deg før nå så ikke gjør nå større sak ut av det enn å se rett på kameraet på bilder. Når du får kommentarer på at du er søt er du heldig,, ingen legger merke til det du selv synes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Det er da ingen vits i å lete etter feil på seg selv! Hvis nesa di hadde vært stygg hadde du helt sikkert visst det. Når du må se nøye på den og tenker at "hmm, å nei, den er ikke helt rett, kanskje den er litt stygg?", så er den sikkert helt normal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg har en skikkelig oppstoppernese, som i tillegg er kulerund på tuppen..... Ikke pent, nei, men jeg hadde ikke turt å ta en operasjon på den uansett. Man vet hva man har osv. Hadde ikke vurdert en operasjon midt i ansiktet.

Har en sønn med skjev neseskillevegg, og han var under vurdering for å rette opp denne. Men siden resultatet ikke var garantert vellykket, og med fare for blødninger og slikt ble vi (jeg og legen) enige om å ikke operere. Men det er jo noe annet selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke nesa mi jeg heller, men jeg gidder ikke operere den. Ærlig talt. ALLE har noe de er misfornøyde med. Det er sjelden man faktisk trenger kirurgi, i de fleste tilfeller er det selvtilliten det er noe galt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hvis ikke du over mange år har tenkt at "grøss og gru, den nesa mi er virkelig jævlig" så tror jeg ikke du bør vurdere en operasjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Vokser ikke nesen hele livet også, forresten? :forvirret:

Ikke hvis du slutter å ljuge.

Jeg må ærlig innrømme at jeg aldri har tenkt så mye over hvordan nesa mi ser ut. Og som noen her sa så betyr nok det at nesa mi passer inn i ansiktet mitt, slik som du også sier at din gjør. Men her om dagen så jeg meg selv i profil og da så jeg at jeg har arvet min fars nesegrev. :overrasket::ler: Men synes nå bare det er hyggelig å likne litt på min far, så kan ikke det farsskapet bestrides :ler:

Nei, slutt å fokusere på nesa di, jo mer du tenker og kiker på den, jo lettere finner du feil med den. Det er da viktigere ting du kan bruke penger på enn en "nosejob"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Dere som svarer her svarer jo bare slik som mødre alltid gjør. De kan jo finne på å si til et barn at det er pent, når det er realiteten ikke er det...(det kan jo forekomme at et barn ikke er verdens vakreste).

Tydeligvis ingen her som faktisk vet om neser er spesielt utsatt for å vokse hele livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Gjest_Bente_*
Jeg er 30 år, og for det aller meste trives jeg med mitt utseende. Sett forfra ser nesen min helt fin ut. Men sett i profil fra siden, fra enkelte vinkler, ser ikke nesen min pen ut, den ser ut som på en stygg heks! Stor og stygg.

Hvordan vite om man bør ta en operasjon ved en klinikk? ("Nosejob"?)

Folk har alltid sagt at jeg er søt eller/og pen, mange gutter og menn har sagt det samme, men det er ikke alltid helt godt å vite hva motivet deres er for det (på byen, vil ha seg, sier alt for å være snill, etc.)

Vet ikke jeg...hva tror dere? :forvirret:

Legg ut et jævla bildet da så kan vi se hva du mener. og evt. komme med kritikk

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest angelinas

ta ett operasjon du!! slutt og klag.... skjønner ikkke hvorfor folk skal være så kresen på utseende her i verden. men plastik gjør mann pen.. det er fakta!! naturlig.. blæææhh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke du over mange år har tenkt at "grøss og gru, den nesa mi er virkelig jævlig" så tror jeg ikke du bør vurdere en operasjon

Det har jeg gjort, men gidder ikke vurdere operasjon likevel. Joda, jeg har en stor og klumpete, rar nese, men problemet sitter mer inni hodet enn utapå. Etter å ha vokst opp med regelmessige kommentarer om min store, stygge nese fra mor og søsken skal det mye til å tenke annerledes om den. Men noe operasjon gidder jeg ikke. Og jeg har forresten aldri fått kommentarer fra andre enn familien om at den er stygg, og samboeren min synes den er fin. Så da prøver jeg å ikke bry meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

hei :)

jeg er enn gutten og skal ha operasjon nesen min er så stor men jeg vet ikke hvor jeg skal gå

hvis noen vet det må ha ringe det nr jeg håper det alle sammen takk 96720265

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :)

jeg er enn gutten og skal ha operasjon nesen min er så stor men jeg vet ikke hvor jeg skal gå

hvis noen vet det må ha ringe det nr jeg håper det alle sammen takk 96720265

hahahahahah kanskje google det eller noe. Du er jo helt gal som legger ut nummeret på ett forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...