smile Skrevet 23. januar 2007 #981 Del Skrevet 23. januar 2007 Jeg har også laget meg en liste, men ikke i dagboka mi enda da. Når jeg først begynte å kjøpe noe fikk jeg helt dilla. Har lyst il å ha alt klart! Men det er ikke så mye som mangler heller da!!! Hjemmedag i dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. januar 2007 #982 Del Skrevet 23. januar 2007 Hei på deg Syns lista di virket bra jeg Godt å lese legen tar godt vare på deg. Ha en strålende tirsdag. stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 23. januar 2007 #983 Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Har begynt å lage liste jeg også, men her er det mye som mangler. Flaks for oss så blir det første barnebarn, og de kommende besteforeldrene har sagt seg mer enn villig til å sponse diverse utstyr. Synes det er så artig å tenke på babyene dine i magen. Sikkert stas for dem å være to også. Tenkt scenarium: Baby1 dytter litt på baby2: Hei, er du våken eller? Baby2: hmpf Baby1 sparker baby2 litt i øret: Våkn opp da! Baby2: Jada masa. Hva er det nå da? Baby1: Bare savnet deg litt... Hihi. Nei, nå må jeg slutte å fantasere. Ha en super kveld, vennen. Endret 23. januar 2007 av Frida Frosk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 23. januar 2007 #984 Del Skrevet 23. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #985 Del Skrevet 23. januar 2007 Yamaha - skjønner at du vil vente til etter UL Syns egentlig fortsatt at det er tidlig, men hvis jeg vil være med på innkjøp og sånn mens jeg enda kommer meg fram i relativt god fart, bør jeg vel starte nå... Smile - nei, hjemmedag i morgen og torsdag. Satt igrunn på jobb i dag og lurte på hva jeg egentlig gjorde der. Og kolapset på senga da jeg kom hjem. Tror jeg skal be om 100% neste gang. Liljen - blir godt tatt vare på, ja Igrunn aldri vært hos en lege som gjerne småprater så mye som han, riktignok... Frida Frosk - syns jeg ser det De kan forresten godt sparke litt i mamma'n sin og, ikke bare i hverandre. Men lurer på om morkaka ligger foran, så kan ha noe med saken å gjøre det også... Kjenner noen dytt innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #986 Del Skrevet 23. januar 2007 Nå er enten nettet her, eller KG, utrolig tregt Jeg følger med i tiden og forventer effektivitet! Så det så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 23. januar 2007 #987 Del Skrevet 23. januar 2007 Nå er enten nettet her, eller KG, utrolig tregt Jeg følger med i tiden og forventer effektivitet! Så det så! ← Ja, bare vent det kreves nok effektivitet av deg også, når du blir tvillingmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 24. januar 2007 #988 Del Skrevet 24. januar 2007 Nå er enten nettet her, eller KG, utrolig tregt Jeg følger med i tiden og forventer effektivitet! Så det så! ← KG er tregt nå også!! utrolig irriterende sikkert lurt å lage liste, de som er gravide med tvillingvannmeloner blir vel litt lite mobile etterhvert? greit å ha ting på plass i god tid håper alt er bra med deg og de to i magen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 24. januar 2007 #989 Del Skrevet 24. januar 2007 Hei hei Har vi glemt noe nå eller?? Ja, det har vi!! :hoppe: 50 siders fest :hoppe: Ha en strålende dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #990 Del Skrevet 24. januar 2007 Det har du rett i, Liljen! 50 sider Kake til alle! Medbrakt for de som drikker alkohol, da det er avholdtstider her for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #991 Del Skrevet 24. januar 2007 Mamma og pappa har vært her i hele dag og hjulpet til med å få stua både ryddig og ren. Kjempedeilig. Nå kan vi bo i både kjøkkenet og stua, og vi begynner å se slutten på flyttekaos i de andre rommene. Herlig! Snille mamma'n og pappa'n min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 24. januar 2007 #992 Del Skrevet 24. januar 2007 Så deilig å få orden på ting. Og ikke minst få hjelp av snille foreldre *setter meg ned og spiser litt kake* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 24. januar 2007 #993 Del Skrevet 24. januar 2007 *tar et godt stykke med kake og lener meg tilbake* Så snille foreldre du har da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #994 Del Skrevet 25. januar 2007 Kjempesnillle! Nå skal jeg bruke dagen til å lade opp til et seminar vi skal på i helga. Skjønner ikke hvordan jeg skal overleve det... Blir hentet kvart over seks i morgen tidlig. Hvordan skal jeg klare å være sosial på kvelden? Er heldig hvis jeg holder meg våken gjennom all jobben, og middag som er kl sju. I tillegg er det åtte timer mellom hvert måltid og sånn... Tror jeg må ha med matpakke + håpe at hun som kjører ikke tar seg nær av at jeg sover i bilen... Jeg har begynt min karriere som melkeku. Da jeg våknet i går morges så jeg to tørkede flekker på t-skjorta + en våt. På min faste dotur i natt var t-skjorta også våt på den ene siden. Hjelpe meg. Det var tidlig. Heldigvis ser det ut til å foregå på natta dette her. Plutselig forsto jeg hva et par snodige flekker på lakenet var også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #995 Del Skrevet 25. januar 2007 Er det forresten noen som vet hvordan jeg lagrer dagboka mi på dataen? Skal jo gå an å få lagret hele på en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 25. januar 2007 #996 Del Skrevet 25. januar 2007 Ja men da er vel alt iskjønneste orden!!! Bortsett fra a tdet er lite praktisk å lekke... Tror Burpen lakk i fra uke 16, men det er vel ganske så tidlig. Håper egentlig jeg slipper det der for det virker litt sølete.... :klø: Nå må du ikke slite deg ut i helga da!!! Husk at du er jo ikke i full jobb! Jeg ville også tatt med meg litt ekstra mat ja!!! Mat har plutselig fått en annen betydning her i huset iallefall!! Må ha det!!! Ha en fin dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 25. januar 2007 #997 Del Skrevet 25. januar 2007 Oj, lekking allerede Hm, jeg har også oppdaget litt guffe i høyre brystvorte, så håper ikke jeg begynner med det enda da. Også er de sinnsykt ømme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 25. januar 2007 #998 Del Skrevet 25. januar 2007 Akkurat den lekkinga gruer jeg meg til, men det er vel noe man venner seg til det også. Fikk en kommentar her en dag om at jeg var så heldig som slapp mensen, men det er da jammen mye annet rart vi må finne oss i som gravide. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 25. januar 2007 #999 Del Skrevet 25. januar 2007 Jeg husker jeg kommenterte til gravide før at de er heldige som slipper mensen jeg også men det er sant Frida FRosk, vi må igjennom mye annet rart. Men vi blir jo vant til det også. Forresten da dere var på første legekontroll, sjekke legen brystene deres?? Det gjorde min, det var nesten verre enn undelivsundersøkelse. De er jo min og mannens (akkurat som om ikke underlivet er det ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 25. januar 2007 #1000 Del Skrevet 25. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå