Gå til innhold

Vannmelon og tvillingene

Vannmelon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hm.. I natt drømte jeg at jeg testet positivt, faktisk. Kan det være et tegn? Eller var det kanskje Frida Frosk jeg drømte om?

Ja, drømming er også ett tegn tror jeg :)

Teste på ny i morgen tidlig sa du?? ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vannmelon.

Spennende å lese boka di.

Fått mensen enda? Jeg fikk den i dag tidlig. Ganske lik syklus vi da, hvis ikke du er blitt gravid da. Spennende!

Jeg har to venne-par som begge ble gravide første pp etter pille-slutt, så det er i ale fall mulig.

Masse Lykke til!

Stikk innom hos meg og forklar meg hva IKM og HCG er... Er helt fersk her jeg, har ikke lært disse forkortelsene enda. Hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg skal vente litt med å teste i og med at jeg har brukt noen tester nå. Alle er jo like negative. Aner meg at kroppen er litt på bærtur fortsatt. Bare litt rart med det blodet som kom her om dagen. Stoppet igjen det... Snodig. Men kanskje drømmer er et tegn? Hadde vært artig å ha på symptomlista. Har riktignok aldri sett på meg selv som sanndrømt. Til det er drømmene mine litt for sære.

Smile, Liljen, Netten, Frida Frosk, trollungen :klem:

Og velkommen hit, trollungen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke så lett å vite hvordan kroppen oppfører seg etter pilleslutt. Hos meg kom mensen på dag 31 da jeg sluttet.

Hvilken dag er du på i dag da?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 36 eller noe. Er jo ikke så lett for den stakkars kroppen å komme i gjenge etter å ha blitt proppet med hormoner. Ansiktet mitt ser jo ikke ut. Popper fram kviser både her og der... Håret har riktignok gått fra å være konstant fett til å se bra ut igjen. Røyter en del, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er ganske like på dette, Vannmelon. Jeg er på dag 31 i dag, og jeg har også sett noe som minnet om spotting et par ganger. Men det er så lite at det nesten ikke synes. Dessuten har jeg ikke andre tegn på hverken det ene eller det andre. Men så er det jo min første periode etter pilleslutt også, så det kan jo ta sin tid.

Men jeg tenker at jeg gir det en uke til. Dersom ingenting har skjedd til da tar jeg en test. Så får vi se.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert lurt å vente noen dager før du tester igjen. Så slipper du både skuffelsen ved å få negativ test pga for tidlig testing og ikke minst så svir du ikke av alle pengene dine på tester heller. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Oi, oi! :hoppe:

Har bare vært borte et par dager, og så er det spenning over alt!

Har du testet for EL Vannmelon? I så fall vet du jo når mensen burde komme...

:frustrert::frustrert::frustrert::frustrert:

Skremmert tanta di, så hun vet at hun bør fortsette å holde seg borte!

En ting jeg lurer litt på. Sykluser etter P-piller. Når man først har fått mensen, og er rimelig stabil, er alt i orden da? Eller kan EL plutselig forsvinne igjen etter noen sykluser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...