smile Skrevet 24. september 2006 #361 Del Skrevet 24. september 2006 Jeg drømte at jeg fødte ei skjønn jente i natt!!! Fortsatt ikke mensen vannmelon??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 24. september 2006 #362 Del Skrevet 24. september 2006 Hm.. I natt drømte jeg at jeg testet positivt, faktisk. Kan det være et tegn? Eller var det kanskje Frida Frosk jeg drømte om? ← Ja, drømming er også ett tegn tror jeg Teste på ny i morgen tidlig sa du?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netten Skrevet 24. september 2006 #363 Del Skrevet 24. september 2006 Hei! Hvordan går det? Har du tatt test nå? *spent* Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmor Skrevet 24. september 2006 #364 Del Skrevet 24. september 2006 Hei vannmelon. Spennende å lese boka di. Fått mensen enda? Jeg fikk den i dag tidlig. Ganske lik syklus vi da, hvis ikke du er blitt gravid da. Spennende! Jeg har to venne-par som begge ble gravide første pp etter pille-slutt, så det er i ale fall mulig. Masse Lykke til! Stikk innom hos meg og forklar meg hva IKM og HCG er... Er helt fersk her jeg, har ikke lært disse forkortelsene enda. Hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 24. september 2006 #365 Del Skrevet 24. september 2006 Jeg drømte at jeg var gravid noen dager etter EL, så det er nok helt klart et tegn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 24. september 2006 Forfatter #366 Del Skrevet 24. september 2006 Lurer på om jeg skal vente litt med å teste i og med at jeg har brukt noen tester nå. Alle er jo like negative. Aner meg at kroppen er litt på bærtur fortsatt. Bare litt rart med det blodet som kom her om dagen. Stoppet igjen det... Snodig. Men kanskje drømmer er et tegn? Hadde vært artig å ha på symptomlista. Har riktignok aldri sett på meg selv som sanndrømt. Til det er drømmene mine litt for sære. Smile, Liljen, Netten, Frida Frosk, trollungen Og velkommen hit, trollungen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. september 2006 #367 Del Skrevet 24. september 2006 Det er ikke så lett å vite hvordan kroppen oppfører seg etter pilleslutt. Hos meg kom mensen på dag 31 da jeg sluttet. Hvilken dag er du på i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 24. september 2006 Forfatter #368 Del Skrevet 24. september 2006 Dag 36 eller noe. Er jo ikke så lett for den stakkars kroppen å komme i gjenge etter å ha blitt proppet med hormoner. Ansiktet mitt ser jo ikke ut. Popper fram kviser både her og der... Håret har riktignok gått fra å være konstant fett til å se bra ut igjen. Røyter en del, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 24. september 2006 #369 Del Skrevet 24. september 2006 Vi er ganske like på dette, Vannmelon. Jeg er på dag 31 i dag, og jeg har også sett noe som minnet om spotting et par ganger. Men det er så lite at det nesten ikke synes. Dessuten har jeg ikke andre tegn på hverken det ene eller det andre. Men så er det jo min første periode etter pilleslutt også, så det kan jo ta sin tid. Men jeg tenker at jeg gir det en uke til. Dersom ingenting har skjedd til da tar jeg en test. Så får vi se.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 24. september 2006 #370 Del Skrevet 24. september 2006 Sikkert lurt å vente noen dager før du tester igjen. Så slipper du både skuffelsen ved å få negativ test pga for tidlig testing og ikke minst så svir du ikke av alle pengene dine på tester heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 25. september 2006 #371 Del Skrevet 25. september 2006 Spennende her da Men sikkert lurt å vente noen dager med å teste. Ha en fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 25. september 2006 #372 Del Skrevet 25. september 2006 Spennende her Overalt her inn egentlig, håper du er gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 25. september 2006 Forfatter #373 Del Skrevet 25. september 2006 Hmmm... Litt ømme pupper. Eller bare innbilt ømme pupper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 25. september 2006 #374 Del Skrevet 25. september 2006 Tror det er ømme pupper jeg da Teste i morgen?? stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmor Skrevet 26. september 2006 #375 Del Skrevet 26. september 2006 Ømme pupper er bra. Tatt test enda? Krysser armer og ben for deg! Ha en superfiiin tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 26. september 2006 #376 Del Skrevet 26. september 2006 Jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 26. september 2006 #377 Del Skrevet 26. september 2006 oj oj - så spennende det var her da!! ha en strålende tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 26. september 2006 #378 Del Skrevet 26. september 2006 Oi, oi! Har bare vært borte et par dager, og så er det spenning over alt! Har du testet for EL Vannmelon? I så fall vet du jo når mensen burde komme... Skremmert tanta di, så hun vet at hun bør fortsette å holde seg borte! En ting jeg lurer litt på. Sykluser etter P-piller. Når man først har fått mensen, og er rimelig stabil, er alt i orden da? Eller kan EL plutselig forsvinne igjen etter noen sykluser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 26. september 2006 #379 Del Skrevet 26. september 2006 Ømme pupper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 26. september 2006 #380 Del Skrevet 26. september 2006 :klø:...................... ................ Hvor er du egentli?? Vi er nyskjerrige her altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå