Gå til innhold

SPØKELSES-STANK


Anbefalte innlegg

hei gla

det er veldig ofte at når man begynder at resturere så vækker man de død kan man sige det er ikke sikker de bryder sig om forandringen. hvis du føler ubehag ved han er der så be for ham om at forlade stede hvis du ikke føler ubehag så bare prat til ham han høre dig nok :D

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for rådet, Ann Forup. Lukten har blitt borte når jeg har snakket til det

(Lykke til med bebisen. En ting er sikkert - ingen svangerskap og fødsler er like - og i alle fall ingen barn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååååååå glad jeg kom over denne tråden nettopp. dette var SINNSYKT spennende lesning.... men Kira: jeg hadde ikke levd lenger hadde jeg vært deg, jeg hadde dødd av hjerteinfarkt der og da!!! :sjokk:

jeg har selv aldri opplevd spøkelser, men broren min har følt nærværet av pappa rett etter hans død, han skulle inn og se ham i kisten (vi var på syning, og pappa så HELT GRUFULL ut, merkelig hvordan et menneske kan se så forferdelig ut når h*n er død.... men han hadde ligget en uke da, jeg glemmer det aldri *grøss*) men så var det noen som "stoppet" ham... han følte på seg at han ikke skulle inn dit.... han satte seg ned en stund også prøvde han igjen, men neida, "noe" stoppet ham, han ble kvalm og fikk frysninger bare han såinn døren.... noe både jeg og mamma er veldig glade for, for jeg tror ikke han hadde kommet seg skikkelig etter det synet....han var bare 16 år stakkars gutten.

i ettertid har mamma fortalt at pappa så sin egen far i kisten, og at han sa til mamma at når han døde ville han ikke at ungene hans skulle se ham. litt creepy....

klem Iset (som for øvrig gleder seg ihjel til ÅNDENES MAKT på søndag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...