Gå til innhold

Grovt pitabrød?

Ibenholt

Anbefalte innlegg

Noen som har tips til et sunnere alternativ til pitabrød? Det er så mange kalorier i, så jeg lurte på om det fantes et grovere pitabrød, eller noe i samme kategori? Vil slippe å måtte bake selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes massevis av grove pitabrød ja! Trodde tilogmed Hatting hadde grove pita?

Jeg bruker å kjøpe på invandrerbutikk, men du finner det sikkert på matbutikker med stort utvalg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde da grove, frosne pitabrød fra Hatting var helt vanlig? Jeg pleier alltid å kjøpe grove pitabrød når jeg skal ha pitabrød. Kjøper i helt vanlig matbutikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde da grove, frosne pitabrød fra Hatting var helt vanlig? Jeg pleier alltid å kjøpe grove pitabrød når jeg skal ha pitabrød. Kjøper i helt vanlig matbutikker.

I følge seg selv produserer ikke Hatting grove pitabrød ;)

Endret av Gustavia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips til et sunnere alternativ til pitabrød? Det er så mange kalorier i, så jeg lurte på om det fantes et grovere pitabrød, eller noe i samme kategori? Vil slippe å måtte bake selv

Det er færre kalorier i lyse pitabrød enn grove. Jeg har sett på Meny, men husker ikke produsenten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge seg selv produserer ikke Hatting grove pitabrød  ;)

Humm....da er det et annet merke jeg bruker da :) Vet jeg har kjøpt det i alle fall. Men har ikke kjøpt grove pitabrød her i Norge på over et halvt år siden jeg har vært i utlandet. Kan forsøke å finne ut hvilket merke jeg pleier å bruke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frk Åberg

Kjøpte det alltid før, men nå har jeg bare sett lyse (handler på Rema). Irriterende. Høres rart ut at lyse skal ha mer kalorier enn grove, men om så er tilfelle, så blir man mer mett av grove. Sånn sett spiser man kanskje færre, og det totale antallet kalorier blir mindre likevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...