Gå til innhold

Finnes bare to typer mennesker?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Hva er et stygt menneske da? Jeg klarer ikke synes disse som er født uten ben i ansiktet er stygge engang. En kan synes buse som flommer utav nesa er stygt, kviser og fettete hår, men er selve personen stygg for det?

Vis meg bilde av en stygg person, trådstarter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Frk Åberg

Ja! De som blinker ut av rundkjøringer og de som ikke gjør det. Nå er jeg nesten helt alvorlig. De som blinker tenker på andre enn seg selv i hverdagen. Eller man kan si at de som blinker følger med på hva som skjer rundt seg, mens de som ikke blinker har ikke fått med seg at det er normalt høflighet, og sløver seg altså gjennom livet.

Harde ord, men nå er jeg lei. :sur:

For tiden finnes det vel i overkant av 6 milliarder typer mennesker, sånn grovt sett. Schizofrene holdes utenom.

Ikke for å ødelegge, men det er faktisk yderst få schizofrene som tror de er flere personer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk Åberg

Jeg syns heller ikke det fins stygge personer. Bare irriterende fjes, som f.eks. Pia Haraldsen. Men det har vel mer med hennes manglende språkfunksjon å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Feil K.A

De som forstår Boolsk Algebra og de som IKKE vet hva Boolsk algebra Er.

Mvh

sam

"En IQ på 10 er bedre en en IQ på minus 10"

Boolsk algebra, som for eksempel binærsystemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes faktisk bare to typer mennesker. De som inn gjennom døra, og de som kommer inn gjennom vinduet.

Flere?

De som detter gjennom lufta og lander fullstendig uforberet i en sofa! Dem finnes det forøvrig i tillegg flere versjoner enn man aner av. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...