Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2006 #1 Skrevet 24. juli 2006 Jeg kjøpte dette mot menssmerter da jeg var i Holland, og det er veldig effektivt. Er det også å få kjøpt reseptfritt i Norge? Jeg forstår ikke alt som står på lappen som fulgte med, er det noe spesielt jeg må vite om dette smertestillende middelet? Det var så deilig å få sovet en hel natt selv om jeg hadde mensen! Vanligvis våkner jeg opp med smerter selv om jeg tar tabletter før jeg legger meg.
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2006 #2 Skrevet 24. juli 2006 Naproxen kanskje? Små pakker er reseptfrie. Les på felleskatalogen, der står pakningsvedlegg på norsk.
My Skrevet 24. juli 2006 #3 Skrevet 24. juli 2006 Jeg har prøvd naproxen mot messmerter, det funket ikke så bra på meg... Hvis det er det samme da....
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2006 #4 Skrevet 24. juli 2006 Antageligvis dreier det seg om naproxen. Det selges reseptfritt under navnet Ledox. Dersom du har store smerter kan hormonbasert prevensjon i mange tilfeller hjelpe.
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2006 #5 Skrevet 25. juli 2006 Takk for svar! Hormonbasert prevensjon er ikke aktuelt, liker ikke å bruke noe hele tiden. Har brukt det og smertene var mindre, men å ta piller hver dag og tilføre kroppen noe unaturlig hele tiden, passer ikke for meg. Da er det bedre å ta noe en uke i måneden, selv om det beste hadde vært å klare seg uten.
Amanlis Skrevet 25. juli 2006 #6 Skrevet 25. juli 2006 Antageligvis dreier det seg om naproxen. Det selges reseptfritt under navnet Ledox. ← Naproxen selges under flere navn, ikke bare Ledox, men også bl a naproxen og napren. Så det er bare å velge det merket som er billigst.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå