Gå til innhold

naproxennatrium

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg kjøpte dette mot menssmerter da jeg var i Holland, og det er veldig effektivt. Er det også å få kjøpt reseptfritt i Norge?

Jeg forstår ikke alt som står på lappen som fulgte med, er det noe spesielt jeg må vite om dette smertestillende middelet? Det var så deilig å få sovet en hel natt selv om jeg hadde mensen! Vanligvis våkner jeg opp med smerter selv om jeg tar tabletter før jeg legger meg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Naproxen kanskje?

Små pakker er reseptfrie.

Les på felleskatalogen, der står pakningsvedlegg på norsk.

Skrevet

Jeg har prøvd naproxen mot messmerter, det funket ikke så bra på meg... Hvis det er det samme da.... :)

Gjest Gjest
Skrevet

Antageligvis dreier det seg om naproxen. Det selges reseptfritt under navnet Ledox.

Dersom du har store smerter kan hormonbasert prevensjon i mange tilfeller hjelpe.

Gjest Gjest
Skrevet

Takk for svar!

Hormonbasert prevensjon er ikke aktuelt, liker ikke å bruke noe hele tiden. Har brukt det og smertene var mindre, men å ta piller hver dag og tilføre kroppen noe unaturlig hele tiden, passer ikke for meg.

Da er det bedre å ta noe en uke i måneden, selv om det beste hadde vært å klare seg uten.

Skrevet
Antageligvis dreier det seg om naproxen. Det selges reseptfritt under navnet Ledox.

Naproxen selges under flere navn, ikke bare Ledox, men også bl a naproxen og napren. Så det er bare å velge det merket som er billigst. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...