Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2006 #21 Del Skrevet 29. juli 2006 bestill på postordre fra thailand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viviwoom Skrevet 30. juli 2006 #22 Del Skrevet 30. juli 2006 Er det bare jeg som syns mannfolka i h&mkatalogen ikke er noe særlig å se på? ← Kanskje? Men det er helt iorden. Vi andre kan ta dem, slik at du ikke trenger å stresse med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannflaske Skrevet 30. juli 2006 #23 Del Skrevet 30. juli 2006 Kanskje? Men det er helt iorden. Vi andre kan ta dem, slik at du ikke trenger å stresse med det ← Fint! Så slipper jeg det maset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viviwoom Skrevet 31. juli 2006 #24 Del Skrevet 31. juli 2006 Fint! Så slipper jeg det maset ← Bare hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 31. juli 2006 #25 Del Skrevet 31. juli 2006 For å være ærlig - så faller jeg ikke for slike "glansbilder" jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 7. august 2006 #26 Del Skrevet 7. august 2006 Er det bare jeg som syns mannfolka i h&mkatalogen ikke er noe særlig å se på? ← Jeg syns heller ikke de er noe særlig. Syns de ser veldig "glætte" ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå