Tika Skrevet 26. august 2006 #21 Del Skrevet 26. august 2006 Vi skal på ordinær ul 29 september det er lenge til gitt, kan ikke vente typisk nok er jeg sist i puljen her Vi har til slutt bestemt oss for å vit kjønn hvi det går da. Jeg tror (håper) det er jente og han gutt hehe spiller vel egentlig ingen rolle men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siona Skrevet 29. august 2006 #22 Del Skrevet 29. august 2006 Jeg var på ultralyd idag, og det er en livlig liten jente Ble egentlig veldig overrasket, for jeg var så veldig sikker på at det var en gutt. Terminen min ble fremskyndet litt - til 19. januar. Gled dere til ultralyden, det er så koselig å se barnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 29. august 2006 #23 Del Skrevet 29. august 2006 Jeg fikk brev i dag om at jeg skal til ultralyd onsdag 6 september... er da nesten 18 uker (17+5) Gleder meg kjempe masse.. lurer på hvor mye det har vokst siden sist, og om vi får vite kjønnet denne gangen.. Gleder meg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 29. august 2006 Forfatter #24 Del Skrevet 29. august 2006 Jeg var på ultralyd idag, og det er en livlig liten jente Ble egentlig veldig overrasket, for jeg var så veldig sikker på at det var en gutt. Terminen min ble fremskyndet litt - til 19. januar. Gled dere til ultralyden, det er så koselig å se barnet ← Åååå, så koselig! Jeg har oppdatert deg på terminlista vår * venter på oppdatering fra Sam senere i kveld også * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 29. august 2006 Forfatter #25 Del Skrevet 29. august 2006 Jeg fikk brev i dag om at jeg skal til ultralyd onsdag 6 september... er da nesten 18 uker (17+5) Gleder meg kjempe masse.. lurer på hvor mye det har vokst siden sist, og om vi får vite kjønnet denne gangen.. Gleder meg!!!! ← Da skal du på UL dagen før meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 29. august 2006 #26 Del Skrevet 29. august 2006 Da skal du på UL dagen før meg ← spennende... Vil dere vite kjønn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 30. august 2006 Forfatter #27 Del Skrevet 30. august 2006 spennende... Vil dere vite kjønn? ← Ja, helt klart! Vil dere vite? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 30. august 2006 #28 Del Skrevet 30. august 2006 Ja, helt klart! Vil dere vite? ← Er vel ikke helt sikre.. men jeg tror nok vi har bestemt oss for å vite.. Men vi vil ikke fortelle det til familie og venner.. er jo litt koselig å beholde spenningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 31. august 2006 #29 Del Skrevet 31. august 2006 Glemte å oppdatere denne ja! Alt var bra på ul og legen trodde det var en jente som lå og sparket vilt rundt seg sukk! Så herlig med en lillesøster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 31. august 2006 Forfatter #30 Del Skrevet 31. august 2006 Åh, så gøy!! Da tar vi sjansen og setter inn jente på deg på termin-lista Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 1. september 2006 #31 Del Skrevet 1. september 2006 Glemte å oppdatere denne ja! Alt var bra på ul og legen trodde det var en jente som lå og sparket vilt rundt seg sukk! Så herlig med en lillesøster ← så koselig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 4. september 2006 #32 Del Skrevet 4. september 2006 Nå er det bare 2 dager igjen til jeg skal på UL... GLEDER MEG!!!!! Klarer ikke å tenke på annet om dagen jeg.. Er så nyskjerrig på hva som er inne i magen. Selv om jeg egentlig først trodde det var ei så begynner jeg nå å tvile litt.. Kanskje det er en liten Spennende.. Gleder meg masse til vi får vite det!! Har en følelse av at disse 2 dagene kommer til å gå veeeeeeeeldig sakte........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clarisma Skrevet 6. september 2006 #33 Del Skrevet 6. september 2006 jeg var på ultralyd i går det var så arti å se den lille krabaten som ligger inne i magen min. "han" gikk jo helt bananas jo, var kjempe aktiv før hu begynte, og sluttet ikke før jeg satt meg i bilen når vi skulle hjem. "han" sparket å slo så mye at jeg blei kvalm. følte meg ikke særlig bra. men fikk se en kjempefin og nydelig baby me opp-stopper-nese:) ny termin ble endret fra 7.februar til 3.februar. gleder meg. når vi skulle se etter kjønnet knep "han" sammen bena så klart. rakkerunge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 6. september 2006 Forfatter #34 Del Skrevet 6. september 2006 jeg var på ultralyd i går det var så arti å se den lille krabaten som ligger inne i magen min. "han" gikk jo helt bananas jo, var kjempe aktiv før hu begynte, og sluttet ikke før jeg satt meg i bilen når vi skulle hjem. "han" sparket å slo så mye at jeg blei kvalm. følte meg ikke særlig bra. men fikk se en kjempefin og nydelig baby me opp-stopper-nese:) ny termin ble endret fra 7.februar til 3.februar. gleder meg. når vi skulle se etter kjønnet knep "han" sammen bena så klart. rakkerunge ← Oj, du må bli med på terminlista vår på januar/februar Legger deg inn, jeg - og velkommen til oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BitteLille Skrevet 7. september 2006 #35 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg skal på ul på mandag, og GLEDER meg til å se den lille igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 7. september 2006 Forfatter #36 Del Skrevet 7. september 2006 Nå er det bare 2 dager igjen til jeg skal på UL... GLEDER MEG!!!!! Klarer ikke å tenke på annet om dagen jeg.. Er så nyskjerrig på hva som er inne i magen. Selv om jeg egentlig først trodde det var ei så begynner jeg nå å tvile litt.. Kanskje det er en liten Spennende.. Gleder meg masse til vi får vite det!! Har en følelse av at disse 2 dagene kommer til å gå veeeeeeeeldig sakte........ ← Håper du snart kommer med oppdatering, Leanne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 7. september 2006 #37 Del Skrevet 7. september 2006 Håper du snart kommer med oppdatering, Leanne? ← Beklager sen oppdatering Ephemera... I går var vi på UL, lille knøttet hadde vokst masse siden sist og alt så ut til å være i sin skjønneste orden. Hjertet hadde 4 kammer og terminen er fremdeles 10. februar. Vi fikk vite at det sannsynligvis er en liten . Men legen virket ikke helt sikker.. Skal på neste UL om ca. 4 uker så da får vi spørre en gang til. Men jeg regner med at det er en liten gutt. Koselig! Nå blir tuppa vår storesøster til en liten Gleder oss masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 7. september 2006 Forfatter #38 Del Skrevet 7. september 2006 Vi har termin samme dag, Leanne! Jeg får Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 7. september 2006 #39 Del Skrevet 7. september 2006 Vi har termin samme dag, Leanne! Jeg får ← Å så spennende!! Kan bli et kappløp dette Så koselig med ei lita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arielle Skrevet 11. september 2006 #40 Del Skrevet 11. september 2006 (endret) Vi var på UL i dag og det er en skikkelig livlig GUTT! Han lå ikke i ro et sekund, og sparka og snudde seg hele tida, så jordmora hadde et svare strev med å få sett på det hun skulle . Ikke rart det bobler i magen min hele tida. Ny termin er 18 Februar. Endret 11. september 2006 av Arielle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå