Gå til innhold

Lille Wu sin wurden


Lille Wu

Anbefalte innlegg

HaiYa!

Har sittet her i flere timer nå og vurdert om jeg skulle gjøre dette. Har en tendens til å starte på ting som jeg aldri greier å bli ferdig med. Men nå er dette en dagbok, er jo ikke meningen at den skal bli ferdig. Er ikke noe mening at det skal være en "ending" lixom.

Har endelig fått meg ny jobb, etter 4 mnd arbeidsledighet. Gjett om det var deilig! Trodde aldri jeg skulle få jobb i en klesbutikk! Forøvrig, så er det utrolig boring å brette de samme klærene om og om igjen. Og jeg har så lyst til å knekke nakkene på disse nigerianske prostituerte, de er så sinnsykt frekke!

Uansett, imorgen skal kjæresten ha kalkunparty. Vi har invitert noen gode venner på "feast". Skal bli godt å gafle i seg ordentlig mat i morra. Har bare levd på tunfisk og nudler i det siste. Hater å være blakk!

Skal møte en venninne imorra også. Vi var bestevenninner for ikke så lenge siden. Helt til vi ikke var det lenger. Jeg var deprimert og langt nede, trengte støtte. Men hun forsto ikke, forsto ikke hvorfor jeg oppførte meg sånn. Jeg måtte skjerpe meg. Hun og en annen god kamerat av meg konfronterte meg, og mens jeg hulka i vei satt de omtrent å lo av meg. Føler meg sviktet. Bitter. Jeg vil tilgi, men greier ikke å glemme.

Men kalkunmiddag! Here I come!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...