Gå til innhold

Var Kjetil bare en forsmak?

Bønna

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
At det er irrasjonelt å individualisere virkninger som har årsaksfaktorer utenfor individet har ingenting å gjøre med hudfarge, religion, kultur eller etnisitet. Det er bare irrasjonelt. Punktum!

Tatt fra Wikipedia; Foreign political analysts and several opposition parties including the Workers' Party of Singapore and the Singapore Democratic Party (SDP) have argued that Singapore is a de facto one-party state.

Unnskylder du alle ugjerninger med årsaksfaktorer utenfor individet?

Wikipedia er vel ikke akkurat den mest pålitelige kilden, så beklager at jeg tar det med en klype salt. Jeg har god kjenskap til Singapore og livet der, og vil fortsatt påstå at det er et multikulturelt samfunn som fungerer. Er du uenig i at mange religioner og raser lever sammen i fred der? (Noe du påstår er umulig i andre innlegg.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_sam_*

"igjen tar jeg meg selv og svare på bønnas innlegg"

Vel Bønna når det kommer til Singapore så bør du heller FORSTÅ det du leser og ikke bare TRO hva du tror du leser.

Singapore er IKKE et 1 partis diktatur slik du hevder. Og komme med slike ut-talelser er omtrent som og si at NORGE var et 1 partis diktatur land under Gro harlem bruntlands tid (og andre 10 år hvor AP har hatt makten over mer en 2 perioder).

Singapore HAR faktisk en opposisjon om enn ikke så stor som enkelte kunne ønske. Denne opposisjonen HAR vært forsøk og forties med hell i ganske lang tid Dette hovedsaklig siden de i flere ÅR kun hadde 1 representant i parlamentet og derfor IKKE klarte og komme frem med sine budskap.

Det ALLE partiene i Singapore er enige om derimot er INTEGRERINGS og den MULTIKULTURELLE politikken.

Så utalelser om Singapore fra DIN side i disse spørsmålene KAN man FORLANGE at du SJEKKER fakta opplysningene dine.

Du og DINE likemenn har en stor forkjærlighet og henvise til USA som hvordan samfunnet og inndividets rettigheter burde fungere (F.eks KKK).

Det du bør vite i denne sammenhengen er at Singapore HAR STORE likheter med USA når det kommer til PENGERS makt.

Fikk ikke avsluttet dette innlegget da jeg må gå. Siden jeg må stenge hvor jeg jobber. kommer mer SIDEN.

Mvh

Sam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det finnes mennesker som Bønna, som sprer hat og fremmedrykt, vil det bare bli verre og verre.

Både i Sverige og Norge har vi de siste årene sett at de aller mest bestiale mord og overgrep er gjort av "etnisk opprinnelige mennesker fra aktuelt land..."...

Endret av storebror*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

hvor var du for noe få år siden da Benjamin ble drept av hvite, Bønna?

Benjamin var svart - vet ikke om du husker den saken.

Når det gjelder Kjetil, kjenner jeg også godt til den familien da vi har vært "naboer" i mange år, fra han var guttunge og mine egne var sandkasseunger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor var du for noe få år siden da Benjamin ble drept av hvite, Bønna?

Benjamin var svart - vet ikke om du husker den saken.

Kjetil er norsk. Hvor var du da Kjetil ble invalidisert for livet av svartinger, Mysan?

Rasisme mot nordmenn fra våre nye landsmenn er ikke en mindre realitet enn omvendt. Hvorfor skal da Benjamin være et større rasismeikon enn Kjetil?

Dessuten er det jo påfallende hvordan du unnlater å kommentere likheten, mellom det som skjedde med Kjetil og den aktuelle innvandrersituasjonen på kollektivtransporten i Belgia.

Hva er egentlig ditt motiv for å forsvare innvandringspolitikken, Mysan? Hvor mye lidelser må det egentlig til, før du forstår at innvandringspolitikken er på feil kurs?

Endret av Bønna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da Kjetil ble angrepet var jeg ca tre holdeplasser unna.

Morens han sa i en artikkel: Dette har jeg ventet på.

Hvorfor er det verre at han ble angrepet enn at Benjamin ble det? Benjamin var også norsk, men han hadde sort far.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...