Ginen Skrevet 21. juli 2006 #21 Skrevet 21. juli 2006 (endret) Høvel. Når han barberer seg i hvert fall! Han har en sånn skjeggstripe fra leppa ned mot haken, og noen ganger er det bare så vidt du ser den pga det er så mye skjegg. Mannfolk Endret 21. juli 2006 av Ginen
Millis Skrevet 22. juli 2006 #27 Skrevet 22. juli 2006 høvel. i følge mannen min er det fordi det er mest hygienisk
Nilma Skrevet 24. juli 2006 #32 Skrevet 24. juli 2006 Høvel (heldigvis, for av en eller annen grunn synes jeg det er mer maskulint enn maskin ).
Gjest Frk Åberg Skrevet 24. juli 2006 #36 Skrevet 24. juli 2006 Trimmer og noen ganger høvel. Det fordi han ofte har litt skjeggstubber. Det er deilig når han tar alt bort med høvelen, men syns han er kjekkere når han har litt stubber. Tror også han sier at han ikke kan bruke høvel hver dag uansett, fordi han blir sår av det.
barkebille Skrevet 24. juli 2006 #39 Skrevet 24. juli 2006 Stort sett høvel - mach 3 ! Har maskin også, men sjelden den blir brukt for tiden.
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2006 #40 Skrevet 24. juli 2006 Høvel, den nye røde som vibrerer? æsj, det hørtes ekkelt ut... "maskin høvel"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå