Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Høvel. Når han barberer seg i hvert fall! Han har en sånn skjeggstripe fra leppa ned mot haken, og noen ganger er det bare så vidt du ser den pga det er så mye skjegg. Mannfolk :hoho:

Endret av Ginen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

høvel. i følge mannen min er det fordi det er mest hygienisk

Skrevet

Høvel (heldigvis, for av en eller annen grunn synes jeg det er mer maskulint enn maskin ;) ).

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Trimmer og noen ganger høvel. Det fordi han ofte har litt skjeggstubber. Det er deilig når han tar alt bort med høvelen, men syns han er kjekkere når han har litt stubber. Tror også han sier at han ikke kan bruke høvel hver dag uansett, fordi han blir sår av det.

Skrevet

Stort sett høvel - mach 3 !

Har maskin også, men sjelden den blir brukt for tiden.

Gjest Gjest
Skrevet

Høvel, den nye røde som vibrerer? æsj, det hørtes ekkelt ut... "maskin høvel"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...