Gjest Hilde K S Skrevet 3. desember 2003 #761 Del Skrevet 3. desember 2003 Selvfølgelig klarer jeg alt. Nesten. Spørs om amnnen klarer alt.... Tror han er rimelig lei av hele loftet nå. Og så kan jeg jo ikke male tak før alt er ferdig pusset. MEN dersom alt er ferdig pusset i løpet av helgen... Fy flate så stresset jeg er for tiden. Nå skal jeg ha husmorferie / seminar i to dager så da blir alt så meget bedre ! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 3. desember 2003 #762 Del Skrevet 3. desember 2003 :o ----> til den lista di, men ved nærmere ettertanke----> Er du virkelig nordlending ? Hvor fra da ? Joda, jeg er det Men ikke derfra din kjære er, men i samme fylke, lenger nord, der fjellene er høye og går rett ned i vannet Bl.a HER og HER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 3. desember 2003 #763 Del Skrevet 3. desember 2003 Tenk fremover, kjære Hilde! Du er lei nå, men tenk på trynet til de som skal se loftet "for første gang"! Anklager du meg for å være slappis på dagbokskrivingen?? :o Jeg har jo vært borte i helgen jo! Er det derfor, eller ser du også andre tendenser...? Lykke til videre med julekalenderen! Det blir så bra så! Klem og kos og klem og kos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg