Gå til innhold

HILDES BOK

Gjest Hilde K S

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tuse takk for støtte i appelsinhetsen! :kysse: Men skal jeg pirke på noe, så må det være at du som sjefsdørvakt ikke har satt opp sementfilter i dagboka mi. Jeg regner med at det kommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, Hilde!

Bare en tur innom for å takke for hilsen i dagboka mi, og for å gi deg en god klem! :klem: Regner med at du får lengre sykmelding? Jeg håper også at du finner tid til å være litt snill med deg selv, og det håper og tror jeg du har vett til å greie! Du vet at det er nettopp det som skal til akkurat nå!

Shoppingtur, f.eks., det er skikkelig terapi! Jeg som ikke engang liker så veldig godt å gå rundt og lete etter klær, jeg syntes faktisk det var ganske gøy i går! God tid, gode venninner, litt tid på kafe, det gjør susen! :wink:

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan gikk det hos legen, Hilde?

Hvordan har du det i dag?

Håper du gleder deg til helgen som ligger foran oss! Vi skal kose oss, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Takk for hilsner !

Jeg har nå både vært hos legen og tatt ukehandelen jeg.

Ble videre sykemeldt til 23 november.

Det vanlige for menensker som begynner å bli utbrente er en tre til fire måneder på full sykemelding og så gradvis tilbake igjen.

I dag kommer mannen hjem. O lykke !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen i dagboka mi, Hilde! Koselig!

Jeg fryder meg sammen med deg som får mannen din hjem i dag!

Endelig! Det fortjener du virkelig nå, og det blir nok nydelig å ha ham der igjen!

Kos deg masse - det både trenger og fortjener du. :wink:

Ha en kjempefin helg!!!

:klem2: God klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så befriende at du slipper å vie jobben en tanke en god stund fremover! Og så kommer advent, og da blir vel de fleste i godt humør!

Ha en fin helg du også, Hilde-vennen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du fikk forlenget sykemeldingen. Håper du klarer å komme deg litt ovenpå igjen - ta godt vare på deg selv!

Skjønner at du gleder deg til mannen kommer hjem - nå kommer snart min også :hoppe:

Kos deg i helga :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann, Hilde! En liten fredagsklem tilbake til deg :klem2: Håper det går bedre nå og at du snart er fit for fight igjen.

Husk å fokusere på det positive!

I dag vant jeg i vinlotteriet på jobb, og så klarte jeg å kjøpe 4 cd'er da jeg bare skulle innom Platecompaniet og "kikke litt". Gjett hva jeg skal gjøre i kveld? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tante Rødhette er ute en liten tur med blomster og vin til sine venner! :blomst::perebrus:

Her har du noen blomster til å pynte bordet med når du får din kjære hjem, og litt vin som dere kan kose dere med. Dere har vel egentlig nok med å bli beruset av hverandre, men sånn i tilfelle *setter flaske og blomster forsiktig på bordet og lister seg ut* :wink:

God fredagskveld, Hilde! :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg Hilde :kyss:

Håper du får slappet av, og har noen

rolige dager..

Kos deg å pussle litt med juleforberedelser ??

:nisse:

Klem Jinx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn Hilde

Takk for hilsner.

Håper du hører på legen din og bruker den tiden du trenger til å komme helt på beina igjen. Det er dumt å gå tilbake for tidlig. Snakker her ut fra egne erfaringer.....

Kos deg med fri + mann og ha en riktig god helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...