Gjest gjesta Skrevet 16. oktober 2003 #581 Del Skrevet 16. oktober 2003 Hei Hildemor! Håper det går bra med deg ! Vi snakkes! Stor klem og en :blomst_opp: fra meg til deg ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 16. oktober 2003 #582 Del Skrevet 16. oktober 2003 Tuse takk for støtte i appelsinhetsen! :kysse: Men skal jeg pirke på noe, så må det være at du som sjefsdørvakt ikke har satt opp sementfilter i dagboka mi. Jeg regner med at det kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 16. oktober 2003 #583 Del Skrevet 16. oktober 2003 Takk for gode ord i dagboka mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 16. oktober 2003 #584 Del Skrevet 16. oktober 2003 Hei på deg, Hilde! Bare en tur innom for å takke for hilsen i dagboka mi, og for å gi deg en god klem! Regner med at du får lengre sykmelding? Jeg håper også at du finner tid til å være litt snill med deg selv, og det håper og tror jeg du har vett til å greie! Du vet at det er nettopp det som skal til akkurat nå! Shoppingtur, f.eks., det er skikkelig terapi! Jeg som ikke engang liker så veldig godt å gå rundt og lete etter klær, jeg syntes faktisk det var ganske gøy i går! God tid, gode venninner, litt tid på kafe, det gjør susen! klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 16. oktober 2003 #585 Del Skrevet 16. oktober 2003 ja det tror jeg jeg skal. synd jeg ikke er så flink til å illustrere da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 16. oktober 2003 #586 Del Skrevet 16. oktober 2003 Psst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 16. oktober 2003 #587 Del Skrevet 16. oktober 2003 Lykke til hos legen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. oktober 2003 #588 Del Skrevet 16. oktober 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 17. oktober 2003 #589 Del Skrevet 17. oktober 2003 Hvordan gikk det hos legen, Hilde? Hvordan har du det i dag? Håper du gleder deg til helgen som ligger foran oss! Vi skal kose oss, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 17. oktober 2003 #590 Del Skrevet 17. oktober 2003 Takk for hilsner ! Jeg har nå både vært hos legen og tatt ukehandelen jeg. Ble videre sykemeldt til 23 november. Det vanlige for menensker som begynner å bli utbrente er en tre til fire måneder på full sykemelding og så gradvis tilbake igjen. I dag kommer mannen hjem. O lykke ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 17. oktober 2003 #591 Del Skrevet 17. oktober 2003 God helg Hilde!! Du må kose deg masse i helgen!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 17. oktober 2003 #592 Del Skrevet 17. oktober 2003 God helg Hilde! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 17. oktober 2003 #593 Del Skrevet 17. oktober 2003 Takk for hilsen i dagboka mi, Hilde! Koselig! Jeg fryder meg sammen med deg som får mannen din hjem i dag! Endelig! Det fortjener du virkelig nå, og det blir nok nydelig å ha ham der igjen! Kos deg masse - det både trenger og fortjener du. Ha en kjempefin helg!!! :klem2: God klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 17. oktober 2003 #594 Del Skrevet 17. oktober 2003 Så kjekt at han kommer hjem!!!!! Det var jo bra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 17. oktober 2003 #595 Del Skrevet 17. oktober 2003 Så befriende at du slipper å vie jobben en tanke en god stund fremover! Og så kommer advent, og da blir vel de fleste i godt humør! Ha en fin helg du også, Hilde-vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 17. oktober 2003 #596 Del Skrevet 17. oktober 2003 Så fint at du fikk forlenget sykemeldingen. Håper du klarer å komme deg litt ovenpå igjen - ta godt vare på deg selv! Skjønner at du gleder deg til mannen kommer hjem - nå kommer snart min også Kos deg i helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 17. oktober 2003 #597 Del Skrevet 17. oktober 2003 Heisann, Hilde! En liten fredagsklem tilbake til deg :klem2: Håper det går bedre nå og at du snart er fit for fight igjen. Husk å fokusere på det positive! I dag vant jeg i vinlotteriet på jobb, og så klarte jeg å kjøpe 4 cd'er da jeg bare skulle innom Platecompaniet og "kikke litt". Gjett hva jeg skal gjøre i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 17. oktober 2003 #598 Del Skrevet 17. oktober 2003 Tante Rødhette er ute en liten tur med blomster og vin til sine venner! Her har du noen blomster til å pynte bordet med når du får din kjære hjem, og litt vin som dere kan kose dere med. Dere har vel egentlig nok med å bli beruset av hverandre, men sånn i tilfelle *setter flaske og blomster forsiktig på bordet og lister seg ut* God fredagskveld, Hilde! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 17. oktober 2003 #599 Del Skrevet 17. oktober 2003 God helg Hilde Håper du får slappet av, og har noen rolige dager.. Kos deg å pussle litt med juleforberedelser ?? Klem Jinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 18. oktober 2003 #600 Del Skrevet 18. oktober 2003 Morn Hilde Takk for hilsner. Håper du hører på legen din og bruker den tiden du trenger til å komme helt på beina igjen. Det er dumt å gå tilbake for tidlig. Snakker her ut fra egne erfaringer..... Kos deg med fri + mann og ha en riktig god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg