Gjest Mayamor Skrevet 15. august 2003 #241 Del Skrevet 15. august 2003 Siden det ser ut som om alle andre har glemt det: Dersom jeg ikke gjorde meg klar nok: Gratulerer med dagen, kjære Hilde... :kysse: Gleder meg til i morgen. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atacand Skrevet 15. august 2003 #242 Del Skrevet 15. august 2003 GRATULERE MED DAGEN DEN ER BARE DIN :bursdag Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 15. august 2003 #243 Del Skrevet 15. august 2003 GRATULERER Håper dagen blir STRÅLENDE, nyt den - dagen er din!!! : Klem fra Kipa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 15. august 2003 #244 Del Skrevet 15. august 2003 Åh, denne bursdagen har jeg fått flere gratulasjoner enn noensinne. *Gliser fornøyd* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 15. august 2003 #245 Del Skrevet 15. august 2003 Gratulerer med dagen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 15. august 2003 #246 Del Skrevet 15. august 2003 Grattis!! doriansen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 16. august 2003 #247 Del Skrevet 16. august 2003 Gratulerer med dagen som var i går vennen :kysse: Mange klemmer fra Jinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 16. august 2003 #248 Del Skrevet 16. august 2003 Åj bursdag på gang Hvor er kaken, får jeg smake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 16. august 2003 #249 Del Skrevet 16. august 2003 Hadde det koselig i går ! Fikk blomster på døren, to potteplanter og to kinobilletter. Tror jeg må begynne å lage litt store selskap slik at jeg får mange presanger. *Elsker presanger* Og tusen takk for hilsner ! Blir så glad jeg ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 16. august 2003 #250 Del Skrevet 16. august 2003 Hopla! Stikker bare innom for å hente parasollen, jeg. Nå skinner nemlig sola igjen her sør og temperaturen er nydelig. Og det bør jo utnyttes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 16. august 2003 #251 Del Skrevet 16. august 2003 GRATTIS (for i går)!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 16. august 2003 #252 Del Skrevet 16. august 2003 Skrevet: Fre Aug 15, 2003 00:07 Tittel: ------------------------------------------------------------------------------------ Gratulerer med dagen, Hilde! Jeg ser jeg er den første som gratulerer deg, og er ganske stolt av det. Jada, noen har skrevet det før midnatt, men jeg føler ikke at det teller like mye når datoen er feil. Håper du får en fin dag! Det er lov til å prøve seg...!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 16. august 2003 #253 Del Skrevet 16. august 2003 Boka - røykeslutt. Er kommet en tredjedel ut i boka. Den ligger bak hodeputa... Skal lese mer, men i hvilket tempo - vet jeg ikke. Er så ... mye nå. Slutte å røyke - og flytte, nytt miljø osv. Jo kanskje. Når jeg husker hva jeg leste om, så kanskje det bare er smart... Hm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 16. august 2003 #254 Del Skrevet 16. august 2003 :oops: GRATULERER :oops: :bursdag: :bursdag: :bursdag: :bursdag: Litt flau nå for at jeg har gått glipp av dette. Og ikke er i form til å dra på besøk og sånn... :cry: Håper du tilgir meg! Klem fra Magnhild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 16. august 2003 #255 Del Skrevet 16. august 2003 Hva i alle dager er det du presterer å sette spørretegn på i dagboken min?? Hvem har sagt at du ikke er en supergirl? Jeg skal #¤£]# den personen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 16. august 2003 #256 Del Skrevet 16. august 2003 Det står skrevet i boken: Hvah? ?!? Hva er det du tror, Hilde? Jeg forstår ikke helt...? Du har jo ikke gitt meg noen adresse etter det jeg kan huske, og det er den eneste grunnen til at vi ikke har msn-kontakt. Jeg har reservert en plass til deg... Just in case, så det ikke blir noe baksnakking på osteparty... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 16. august 2003 #257 Del Skrevet 16. august 2003 Har en smørbrødliste over hvem vi skal baktale, Lillen. Å nei søren, har visst glemt å føre deg på. Håper Maya har husket det på sin... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 17. august 2003 #258 Del Skrevet 17. august 2003 Hei Hilde :D For hver gang jeg leser noe av deg, blir jeg mer og mer overbevis om at du er en kjempekoselig jente. Du er generøs og humørspredende. Klem, Anna Pssst Ta en titt på Dagens rose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 17. august 2003 #259 Del Skrevet 17. august 2003 God Morgen Nå, hvordan gikk det i går kveld ? Veldig klar for litt hyggelig sladder Hm.. Er det igjen noe ostekake eller ?? Klem Jinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 17. august 2003 #260 Del Skrevet 17. august 2003 Morn, Hilde Hadde du en hygelig dag? Potteblomster og kinobilletter - så hyggelig, da. Liker potteblomster bedre enn avskårne, de varer jo ofte litt lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg